Samsung WAM7501 - Reviews

Soort speaker
boekenplankspeaker
Plaatsing
vloer, tafelblad/boekenplank

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM7501 op Kieskeurig.nl.

IDanSo 29-01-2018

Verbazend goed!

Geschreven voor: Samsung WAM7501

De R7 WAM7501 stond al enige tijd op onze wenslijst en nu toch de knoop doorgehakt. Na enige keren zelf te hebben ervaren in een aantal verkooppunten werden onze twijfels definitief weggenomen. Alleen de prijs hield ons destijds tegen.

Het is geen standalone apparaat waar je een volledige bioscoop ervaring kan evenaren, daar is het apparaat niet voor bedoeld. Daar heb je simpelweg een ander systeem voor nodig. Maar als een aanvulling voor een mooi vol geluid voor je televisie of audioapparaat is hij zeer geschikt. Ondanks zijn formaat heeft hij verrassend mooie volle diepe bass en heldere klanken. Het design moet je wel van houden. Wij zijn wel te spreken over de vormgeving.

Het is wel belangrijk om zelf uit te zoeken waar je hem neerzet. Wij merken wel dat dat veel doet met het geluid. Gek genoeg hebben wij hem achter de televisie staan, circa 10 cm van de televisie af en 25 cm van de muur af. Wij hebben gemerkt dat hij daar het beste geluid geeft.

Aansluiten was eigenlijk ook verrassend snel. Het was werkelijk nog geen 30 seconden. De Wi-Fi had hij in no-time gevonden en aangesloten en alle apparaten werken direct met de speaker zonder aparte handelingen. Wel hebben wij alle apparaten van Samsung, maar zelfs met de externe digitale TV-ontvanger werkt naadloos. Tot nu toe zijn wij er ontzettend tevreden mee, dus een echte aanrader!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Bram Arts 14-02-2017

Een lust voor oog en oor!

Geschreven voor: Samsung WAM7501

Na lang oriënteren uiteindelijk, mede door zijn leuke out of the box design (letterlijk en figuurlijk) , voor de WAM7501 gekozen. Installatie ging super eenvoudig en meteen daarna was ik verbluft door het geluid. Helder, zuiver en toen ik hem effe open zette heb ik meteen maar de buren geappt om me te verontschuldigen voor het volume. Kortom een prachtige speaker met verbluffend goed geluid! Ook maar meteen het tripod statief besteld om het plaatje compleet te maken.

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Pien 11-02-2017

Prachtig geluid en een echte eyecatcher in je huis

Geschreven voor: Samsung WAM7501

De R7 is een fantastiche geluidsdrager met 360 graden geluid. En dat merk je! Want waar je ook zit, staat of loopt, uit elke hoek hoor je het kwalitatief feilloos geluid. Het design is daarbij super, waardoor je veel plezier beleeft aan het geheel.
Echt een aanrader, zeker als je meer Samsung producten in huis hebt, want ook de connectiviteit is weergaloos. Trouwens ook met niet Samsung apparaten.
Extra cool aan het apparaat is dat je hem aan het plafond kunt hangen als echte eyecatcher en voor een optimaal ruimtelijke geluidsbeleving.
Er is eigenlijk maar 1 nadeel te bedenken: Je moet bij voorkeur vrijstaand wonen... Want je wilt hem graag HARD zetten ;-)

• Connectiviteit
  • Montage mogelijkheden
  • Mobiel

Jan van Wijnen 11-01-2017

Ik had niet verwacht dat er zo'n mooi geluid iut kwam

Geschreven voor: Samsung WAM7501

Omdat dat draadloos zonder veel moeite is en ze overal kan neer zetten en verder fijn geluid en via de telefoon app de muziek kan afspelen.

Sander Thomassen 09-09-2016

Prima geluidsboxen!

Geschreven voor: Samsung WAM7501

De boxen zijn modern vormgegeven, goede geluidskwaliteit en maken snel connectie met de tv dat is super. Zit ook een prijskaartje aan. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

Brampie123 14-08-2016

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Samsung WAM7501

Echt 360 geluid, makkelijke installatie, goede app, TVconnect werkt supereenvoudig. Geluid is warm tot bijna maximum, daarna wordt het kunstmatig licht vervormd, waarschijnlijk om geen schade toe te brengen, maar maximumgeluid zal ik nooit gebruiken, veel te hard.

Pluspunten

• Look and feel
  • Echt 360 geluid
  • Aansluiten

Minpunten

• Nog elektricitetssnoer

L 08-08-2016

Samsung R7

Geschreven voor: Samsung WAM7501

Mooie vormgeving, goed geluid, de koppeling met Bluetooth is heel fijn. Het geluid beoordeel ik met een 7, want ik denk dat de kracht daar niet in zit, maar in de vormgeving, koppeling met Bluetooth en de mogelijkheid om er een standaard bij aan te schaffen.

Rag 23-05-2016

Samsung WAM7501

Geschreven voor: Samsung WAM7501

In eerste instantie gevallen voor voorgeving maar na beluisteren aangenaam verrast.
In combinatie met de soundbar 7500 echt een mooie beleving van geluid.
Enig dingetje is het koppelen op de TV in combinatie met de soundbar wil tot op heden niet echt lukken.