The House of Marley Get Together Bluetooth boekenplankspeaker / grijs, hout

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de The House of Marley Get Together Bluetooth boekenplankspeaker / grijs, hout op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Theo 04-01-2022

Goed geluidskwaliteit, maar vanwege het haperen bij lage volumes niet helaas niet erg geschikt voor muziek met veel dynamiek.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Dynamiek

Marcel 14-07-2019

Speaker met een enorm natuurlijke geluids weergave

De House of Marley Get Together Bluetooth is een speaker met een enorm natuurlijke weergave.
In tegenstelling tot veel producten van andere merken, wordt niks toegevoegd of weggelaten, maar een eerlijke waarheidsgetrouwe weergave gepresenteerd. Stemmen en instrumenten worden daarom ook erg realistisch weergegeven. Dit is voor mij een MUST !
Verwacht dus geen bas boom of dergelijke. Al is het laag voldoende aanwezig zonder de aangedikte booom. Het frequentie bereik is ruim voldoende. men geeft 62 hertz als laagste op, maar 45 hertz is al hoorbaar. Staar je niet blind op specs. Dit is maar subjectief. Horen is meten.
De blue-tooth functie heb ik niet nodig, ik doe alles bedraad. Dus daar kan ik niets over zeggen.

Ik gebruik de House of Marley zelf voor weergeven van audio opname doeleinden zoals kamermuziek en orkesten. Dus ik weet hoe instrumenten live moeten klinken. Ik heb de House of Marley dus gekocht vanwege zijn zeer natuurlijke weergave en neem hem daarom ook altijd mee naar de opname locaties om het opgenomen geluid af te spelen ter controle voor de musici. Die zijn erg kritisch wat betreft natuurlijkheid en ik moet mijn naam hoog houden, dus dat zegt misschien genoeg over de geluidskwaliteit van dit product. Heb een tweede gekocht als pc- monitor speaker.

conclusie: Ben je op zoek naar een portable luidspreker met prima accuduur en een enorm natuurlijke geluidsweergave en hoef je geen aangedikte laagweergave dan is de House of Marley Get Together misschien de luidspreker voor jou.

Pluspunten

• Zeer natuurlijk en eerlijk geluid
  • houten klankkast, basreflex poort
  • portability en accuduur
  • Tijdloze looks en goed stereobeeld
  • maximale geluids volume

Minpunten

• Schakeld zelf uit na een tijd niet gebruiken
  • om accuduur te besparen
  • is geen minpunt, maar product eigenschap

vwcarfreak 08-06-2017

Mooi design en mooi geluid

Geeft een mooi geluid en dat niet alleen. Het design is ook prachtig!
Streaming van welk apparaat dan ook en met welke app dan ook, is goed.
Ook als ik de The House of Marley Get Together Bluetooth speaker in de tuin zet, kan mijn tablet nog steeds goed streamen als hij in huis ligt (5 tot 7 meter afstand). Dit geldt trouwens niet als de tablet onder de 10% batterijspanning zit of de The House of Marley Get Together Bluetooth speaker bijna leeg is.
Prijs/kwaliteit is zeker goed! Ik raad het product aan!

• Goed geluid
  • Bluetooth verbinding goed!

paul 02-03-2017

prima speaker voor een schappelijke prijs

Inmiddels deze speaker bijna een jaar in bezit en op een paar minpuntjes na een zeer tevreden gebruiker (ook een jbl xtreme in bezit maar de marley bevalt veel beter qua geluid).
Mooi vol geluid maar niet zo'n overdreven bass als bij de soundlink en xtreme maar veel neutraler van geluid,vindt m niet zo geschikt voor dance maar veel meer voor folk , country rock en rock muziek. dit komt omdat bij deze speaker de nadruk ligt op midden en hoge tonen (vooral stemmen en acoustische gitaar klink fenomenaal en veel beter dan bij de xtreme).
Battery gaat lang mee meestal tussen de 8 en de 11 uur.
Vormgeving is geweldig ziet er geweldig uit.Nog een voordeel is tegenover bovengenoemde speaker dat hij geen dsp gebruik tenminste niet om de lagere tonen weg te filteren zodra je hem harder zet(geluid blijt dus altijd hetzelfde...Hulde hiervoor)
enig nadeel is dat het geluid van de telefoon boven de 40 % moet staan omdat anders geluid kan wegvallen.Luister je veel instrumentale (klassieke) muziek dan is dit niet je speaker,omdat hij alleen rechts registreert of er geluid binnenkomt speelt ie dus geen geluid af bij een gitaarsolo die zich links bevind...hou daar rekening mee.
Kan je met die minpuntjes omgaan dan is dit je perfecte speaker

Pluspunten

• Filtert geen lage tonen weg bij hoger volume
  • uiterlijk
  • mooi neutraal geluid
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• geluidsbron moet hard genoeg staan
  • registreerd alleen geluid rechts

m. de vries 11-02-2016
Via samsung S5 maak ik gebruik vd bluetooth. Verbinding hapert en valt regelmatig stil. Met een andere blue tooth spreaker geen last. Jammer want speaker ziet er mooi uit en geeft mooi geluid, maar vervelend als het geluid steeds weg valt.

Autovision-House Of Marley NL-SOL Republic Benelux 12-04-2016

Goedendag,we zien deze klacht helaas nu pas. Dit wordt opgelost door het volume van de telefoon minimaal op 40% te zetten en dan verder het volume te regelen met de Get Together. voor meer info: alle problemen en oplossingen staan op onze website www.autovision.nl

House of Marley NL

"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain" Bob Marley

Arjan 02-02-2016
Super goed en werkelijk geluid door de bamboe kast. Vormgeving is uitstekend. Deze speaker mistaat niet in welk interieur je ook hebt. Een mooi vol en duidelijk geluid. Eenvoudig te koppelen via bluetooth met verbluffende kwaliteit. Zeker een aanrader voor de muziek liefhebber maar ook om flink te knallen voor de jeugdigen onder ons. Zeer tevreden!

gertjanvanwillegen 26-11-2014
Goed apparaat, snel aan te sluiten overal neer te zetten en gemakkelijk te verbinden.
Geluid is verbluffend.

Olive 04-08-2014
Mooie vormgeving. Heel goed geluid voor zo'n kleine box. (40x13x8 cm.)
Zowel bluetooth (laptop, smartphone) als bedrade aansluiting (TV) werken prima.
Zeer goede aankoop.