Klipsch SURROUND 3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Klipsch SURROUND 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a******@z******* 19-09-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Klipsch SURROUND 3

Mijn ervaring met de klipsch surround 3 speakers . Voor film zijn het goede speakers. Maar voor het beluisteren van muziek zou ik het niet kopen. Geluid is te zacht, je moet letterlijk met je oren zo dicht mogelijk bij de speakers zitten om wat te kunnen horen. Je kan het niet luider zetten .Ik heb hem twee maanden gehad en toen had ik een storend en piepend en uitvallend geluid. Blijkt toch dat draadloos problemen geeft. Nooit gehad met mijn vorige dolby surround set met marantz versterker bedraad. Toen maar de de hele set omgeruild voor de 800 zonder surround speakers. Wat betreft de soundbar 600 met subwoofer. Daar ben ik super tevreden. Daar geef ik zelf een cijfer 9 . Wat een geluid komt eruit. Dus zoek je een goede soundbar. Dan zou ik gaan , hangt van je budget af ,of voor de 600. Of voor de 800 serie.

Pluspunten

• Films kijken

Minpunten

• Muziek luiseten