De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV460RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H******@O********** 03-04-2024
  • Product vandaag in bezit
Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Goed en mooie gas oven fornuis makkelijk bedienbaar veel oven ruimte perfect mooie uitstraling en doordacht design goede pannen dragers! Veilig werkt goed zijn er blij mee

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met dit fornuis. Fijn dat hij makkelijke in de bediening is en dat de oven veel ruimte heeft.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

B**1@h**l.com 09-10-2023

Heel goed gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Heel mooi en goed werkend gasfornuis, met alles erop en eraan wat je nodig heb. Makkelijk bediening en goed afgewerkt
Speciaal voor Etna gekozen i.v.m de bekendheid. Een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Grote oven
  • wokbrander
  • Opbergklep onderin

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je blij bent met het fornuis en dat hij makkelijke in de bediening is.
We willen je bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer en wensen je nog veel kook- en bakplezier!

r**8@o**k.com 09-09-2023

Super gasfornuis!

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

De grote wokbrander is handig, geen aanstekers/lucifers meer nodig hebt, oven is gauw op temperatuur en handige, ruime opberglade onderin.

Pluspunten

• Grote eokbrander
  • Oven snel op temperatuur
  • Ruime opberglade
  • Ingebouwde vlamontsteking

Minpunten

• Aansluitstukken verkeerd geleverd, zelf gekocht

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over jou fornuis. Fijn ook dat hij een ruime opberglade heeft en dat de oven snel op temperatuur is.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

r*********@o********** 24-08-2023

Etna valt zwaar tegen

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Ik heb de oven 3 jaar geleden gekocht. Helaas is het de slechtste oven die ik ooit heb gehad.
Onder en boven verwarming doet het goed, maar grillen doet het apparaat zeer langzaam, de lucht turbulentie voegt weinig toe. Wat mij het meest tegenvalt is dat je de klok niet goed kan instellen. De leverancier is geweest en die heeft de klok op tijd gezet. Zomer- en wintertijd instellen lukt niet. Ook niet als je de stroom er af haalt. Alleen als je de oven langere tijd van de stroom af haalt, ca 2 uur minstens, dan heb je de kans dat je de oven weer op tijd kan stellen. De leverancier weet van niets en Etna wil wel een monteur tegen betaling sturen. Ik koop nooit meer iets van Etna, want van de ongeveer gelijktijdig aangekocht combi magnetron doet de grill functie het ook matig

Minpunten

• klok
  • grillfunctie
  • hetelucht functie

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat je niet zo tevreden bent over jouw fornuis.
We streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en service en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Indien we hierin iets voor je kunnen betekenen mag je een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van jouw review.
We kijken dan graag met je mee.

nadiasa125@hotmail.com 06-07-2023

Tevreden klant

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Etna /fornuis, het is een mooi product en zeer praktisch.
Een fijne wokbrander met een goede verdeling van de branders.
Daarnaast vind ik het prettig en belangrijk dat er rekening is gehouden met de veiligheid. De oven is super en wekt naar behoren. Tenslotte wil ik nog melden dat de kwaliteit erg goed is.
Een tevreden klant

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • Mooi uitstraling

Minpunten

• Geen min
  • Geen min

Officiele reactie van Atag 07-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, wat een prachtige beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat jouw nieuwe gasfornuis je zo goed bevalt 😀

Het kookgedeelte heeft een goede verdeling en ook de wokbrander is naar wens. De oven werkt ook fijn.

We willen je bedanken voor deze mooie complimenten en wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

h*******@g******** 08-03-2023

nog te weinig ervaring of tijd gehad om te testen

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Ik had een Etna fornuis en ook nieuw gekocht. Daar heb ik 33 jaar plezier van gehad, de zwakke punten waren het kunststof onderdelen die afbraken.Toen de knoppen het begaven was het tijd voor een nieuwe.

Pluspunten

• Goede vonkontsteking met beveiliging
  • Stevige pannendragers
  • Snelle service en contact met monteur.

Minpunten

• Lamp stuk en zelf niet te vervangen
  • Maten afwijkend van ouder model
  • Hoogte verstelbaarheid klunsig en niet stevig

Officiele reactie van Atag 09-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo lang hebt kunnen genieten van je vorige fornuis van ETNA en wat leuk dat je opnieuw voor ons gekozen hebt!

Wist je dat je de verlichting van de FGV460RVS zelf mag vervangen? Dit staat ook op pagina 14 van de handleiding.

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. We wensen je veel kook- en bakplezier toe!

a****@z******* 08-01-2023

Kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

We vinden het een fantastische oven, bijna elke dag maken we gebruik van de over waarbij lekkere gerechten bereid worden. Toen we Etna kochten wisten we al dat we voor kwaliteit hadden gekozen en de oven maakt dit echt waar.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makkelijk bedienbaar
  • Fantastische oven

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop en je dagelijks geniet van het klaar maken van heerlijke gerechten.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Sultan 07-09-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Fijne gasfornuis die geen aanstekers nodig heeft om aan te gaan. Daarnaast ook meerdere functies voor extra veiligheid en een wokbrander. Ziet er ook nog eens mooi uit. Kortom, alles wat je nodig hebt van een gasfornuis. Ik ben er tevreden mee

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste Sultan,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat het fornuis zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie feedback.

Veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke

c***********@z******* 21-07-2022

Top

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Top fornuis voor dit bedrag. Goede resultaten met koken en oven. Fijne wokbrander en hoge temperaturen oven

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
wat fijn dat jij zo blij bent met jouw aankoop.
Het fornuis bevalt jou vooral om de verschillende mogelijkheden, hier kan jij vast heerlijke gerechten mee bereiden.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

m********@h********** 10-07-2022

Etna Gasfornuis.

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Ik heb reeds verschillende produkten gekocht van Etna en naar tevredenheid, koelkast (Amerikaans model), magnetron en nu dus ook een gasfornuis. Ik ben over alle gekochte produkten tevreden, maar het gasfornuis voldoet zeer goed, prijs en kwaliteits verhouding zijn goed, maar ook in gebruik is het fornuis goed.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening
  • Onderhoud
  • Prijs

Minpunten

• Apart onderstel gekocht i.v.m. hoogte fornuis.

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat leuk dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA!
Natuurlijk heb mooie design maar ook het gebruiksgemak bevallen jou goed, leuk om dat hier terug te lezen.

Wij wensen jou heel veel plezier van ál jouw ETNA apparatuur!

e*********@y******** 03-05-2022
Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

The design is beautiful and it looks luxurious.

The height of the appliance is really short and the footers are not high quality(it is cheap plastic).
Left and right side of the appliance’s covers are not stable and solid.My own was bended when I received it and got discount for that reason.

• Robust material
  • Easy to use
  • Enough closed compartment for storage

Minpunten

• Very short height
  • Bad quality footer (cheap plastic)
  • Thin glass cover

Officiele reactie van Atag 04-05-2022

Dear Sir / Madam,

Thank you for your review.
Glad you are satisfied with the design of the stove.

We wish you lots of cooking pleasure.

Kind regards,
ETNA webcare team

Mario Renner 22-03-2022

Etna gasfornuis FGV460RVS.

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Mooi gasfornuis, voor een correcte prijs, voldoet aan de verwachtingen. Echt een aanrader, voor mij precies wat ik zocht heeft alles wat ik gebruik.

Officiele reactie van Atag 23-03-2022

Beste Mario,
Hartelijk dank voor je review. Fijn te lezen dat het fornuis voldoet aan de verwachtingen en je deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

ronald van lierop 04-02-2022

top product

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

mooi product, overzichtelijk front paneel, ruime plek voor pannen, hele goede oven met hetelucht ventilator.
grote opberg plek onderaan het fornuis.
prachtige RVS look, tijdloos design.
top product.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • makkelijk in gebruik
  • top veiligheid systeem erop.
  • grote opberg plek onderaan
  • tijdloos desing

Minpunten

• geen.

Officiele reactie van Atag 07-02-2022

​Beste heer Van Lierop,
​Bedankt voor deze beoordeling. Goed te lezen dat het fornuis een mooi design heeft en makkelijk is in gebruik. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

a********@g******** 22-01-2022

Mooi, stevig zeker aanrader

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Goed fornuis, ruime oven had alleen wel wat hoger gemogen, en zelfs met een verhoger eronder is het niet hoog genoeg.
Wokbrander voor en kleinste pit ook die had ik zelf liever achterin gehad.
Ziet er wel mooi uit

Minpunten

• Beetje laag
  • Glazen plaats is vrij dun

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Uw feedback zullen wij doorzetten naar de betreffende collega, zodat wij ons kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

​Marijke Webcareteam ETNA

a********@g******** 16-01-2022

Mooi, stevig zeker aanrader

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Mooi fornuis, handig in gebruik en mooie ruime oven, de oven had wel iets hoger gemogen of met hoge poten.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Beetje laag
  • Dun afdekplaatje van glas

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van het fornuis.
​Wij wensen u veel kook en bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Klacht etna 15-05-2021

Klacht

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Wokbrander gaat na ongeveer 1 minuut uit. Om de wokbrander is de plaat zwart door de vlammen. Is al keer gemaakt met nieuwe plaat erop maar weer het zelfde probleem alleen nu nog zwarter dan eerste keer. Voor mij geen etna meer.
Bij mediamarkt zeggen ze gewoon kunnen we niks aan doen. Apparaat is nog geen 1 1/2 jaar oud

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat je ervaring met het fornuis de FGV460RVS van ETNA teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij willen graag met je in contact komen om te kijken wat de storing veroorzaakt. Wil je dan je adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Alice Webcareteam ETNA

Dennis de Beeld 20-03-2021

Helemaal fijn dit gasfornuis!

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

We hadden precies 60 cm ruimte tussen de muur en het aanrecht en hebben toen de FGV460RVS van ETNA aangeschaft. Hij past precies, hij doet het goed, met een wokbrander en automatische ontsteking erop, hete lucht erop, helemaal perfect. Ook niet te duur, wij zijn tevreden klanten!

Pluspunten

• Alles doet het
  • Fijne afmetingen
  • Erg stil apparaat

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste heer de Beeld,
Bedankt voor het schrijven van deze review; een 10! Daar zijn we erg blij mee.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over dit stille fornuis.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

HD60 08-08-2020

Eenvoud

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Fornuis FGV460RVS is gebruiksvriendelijk en de oven warmt snel op de pannen blijven ook goed staan op de pannendragers.. Gasfornuis is gemakkelijk schoon te houden en de ovendeur is verwijderbaar. Een eenvoudige maar zeer efficiënt gasfornuis.

Pluspunten

• oven warmt snel op
  • gietijzeren pannendragers
  • ovendeur gemakkelijk verwijderbaar
  • gemakkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste HD60,

Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen en ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Claudia
Webcareteam ETNA.

Bertus 27-06-2020

MOOIE UITVOERING

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Is een mooi fornuis met makkelijke bediening, groot voordeel zijn de gietijzeren pannendragers, hierdoor verschuiven de pannen niet als je in de pan roert.

Pluspunten

• gietijzeren pannendragers
  • RVS is makkelijk in onderhoud
  • prijs - kwaliteit is prima

Minpunten

• draaiknoppen zijn "goedkoop"

Officiele reactie van Atag 29-06-2020

Beste Bertus, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het fornuis FGV460RVS met de gietijzeren pannendragers. Wens je veel kookplezier! Groet Chantal webcareteam ETNA

Familie van den Berg 05-06-2020

Stijlvolle aanwinst in keuken

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Zojuist is onze nieuwe gasfornuis aangekomen en door de Expert Wageningen Service monteur geïnstalleerd.
Erna hebben wij een duidelijke uitleg gekregen zodat we er snel gebruik van kunnen gaan maken.

Het is een mooi strak model, met een erg makkelijke bediening.

We gaan er zeker veel "kook en bak plezier" aan beleven :-)

Pluspunten

• A level
  • Mooie glazen afdekplaat.

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste familie Van den Berg,
Wat leuk om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over het nieuwe gasfornuis van ETNA de FGV460RVS.
Wij wensen jullie ook zeker veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA

Bianca Rombout 17-05-2020

Praktisch én mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Mooi fornuis. RVS-uitvoering geeft een mooie en luxe uitstraling en is (tegen mijn verwachting in) goed schoon te houden / maken. De oven is snel heet. Sterkbrander doet het met een wok erboven superfijn. Moest wennen aan de hoogte van dit fornuis en aan het 'volume' van alle branders, omdat dit anders was dan bij mijn vorige fornuis, maar eenmaal gewend bevalt dit prima. Er is goed aan veiligheid gedacht, wat erg fijn is met kleinkinderen over de vloer.

Pluspunten

• Goede verdeling van de branders
  • Oven erg snel op temperatuur
  • Fijne sterkbrander
  • RVS is goed schoon te houden / maken
  • Veilig

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Bianca,

Wat een mooie en uitgebreide review. Bedankt voor het plaatsen ervan. Fijn dat dit mooie fornuis in alle opzichten zo goed bevalt. Wensen je nog veel kook ( en bak) plezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Blij mee! 16-03-2020

Mooi Gasfornuis en werkt heel fijn

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Ik heb mijn oude gasfornuis ingeruild voor de FGV460RVS. Ik was al zeer tevreden over het oude model welke niet meer leverbaar is. Het apparaat is makkelijk te bedienen. De oven is heel fijn werkt heel goed. Blij mee!!

Officiele reactie van Atag 18-03-2020

Vriendelijk bedankt voor je mooie review en wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Bianca Rombout 28-01-2020

Mooie luxe uitstraling.

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS

Mooi product, praktisch. Fijne wokbrander en goede verdeling van de branders. Oven doet het super. Rekening gehouden met veiligheid.

Pluspunten

• uitstraling
  • Goede verdeling van de branders
  • Fijne wokbrander
  • Oven doet het supergoed.
  • Veiligheid.

Minpunten

• Maar 1 rooster.
  • wat aan de lage kant.

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Beste Bianca,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag willen wij terugkomen op uw minpunt "maar 1 rooster" er wordt inderdaad maar 1 rooster geleverd, Er is een mogelijkheid om nog een rooster aan te kopen. Indien u hiervan gebruik wilt maken kunt u contact opnemen via webcare@atagbenelux.com Wij wensen u in ieder geval nog veel kook en bak plezier toe. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA