ETNA FGV460RVS rvs - Reviews

Hoogte
84,9 cm
Breedte
59,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV460RVS rvs op Kieskeurig.nl.

Familie van den Berg 05-06-2020

Stijlvolle aanwinst in keuken

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Zojuist is onze nieuwe gasfornuis aangekomen en door de Expert Wageningen Service monteur geïnstalleerd.
Erna hebben wij een duidelijke uitleg gekregen zodat we er snel gebruik van kunnen gaan maken.

Het is een mooi strak model, met een erg makkelijke bediening.

We gaan er zeker veel "kook en bak plezier" aan beleven :-)

Pluspunten

• A level
  • Mooie glazen afdekplaat.

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste familie Van den Berg,
Wat leuk om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over het nieuwe gasfornuis van ETNA de FGV460RVS.
Wij wensen jullie ook zeker veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA

HD60 08-08-2020

Eenvoud

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Fornuis FGV460RVS is gebruiksvriendelijk en de oven warmt snel op de pannen blijven ook goed staan op de pannendragers.. Gasfornuis is gemakkelijk schoon te houden en de ovendeur is verwijderbaar. Een eenvoudige maar zeer efficiënt gasfornuis.

Pluspunten

• oven warmt snel op
  • gietijzeren pannendragers
  • ovendeur gemakkelijk verwijderbaar
  • gemakkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste HD60,

Wat een mooie beoordeling! Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen en ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Claudia
Webcareteam ETNA.

Bertus 27-06-2020

MOOIE UITVOERING

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Is een mooi fornuis met makkelijke bediening, groot voordeel zijn de gietijzeren pannendragers, hierdoor verschuiven de pannen niet als je in de pan roert.

Pluspunten

• gietijzeren pannendragers
  • RVS is makkelijk in onderhoud
  • prijs - kwaliteit is prima

Minpunten

• draaiknoppen zijn "goedkoop"

Officiele reactie van Atag 29-06-2020

Beste Bertus, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het fornuis FGV460RVS met de gietijzeren pannendragers. Wens je veel kookplezier! Groet Chantal webcareteam ETNA

Bianca Rombout 17-05-2020

Praktisch én mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Mooi fornuis. RVS-uitvoering geeft een mooie en luxe uitstraling en is (tegen mijn verwachting in) goed schoon te houden / maken. De oven is snel heet. Sterkbrander doet het met een wok erboven superfijn. Moest wennen aan de hoogte van dit fornuis en aan het 'volume' van alle branders, omdat dit anders was dan bij mijn vorige fornuis, maar eenmaal gewend bevalt dit prima. Er is goed aan veiligheid gedacht, wat erg fijn is met kleinkinderen over de vloer.

Pluspunten

• Goede verdeling van de branders
  • Oven erg snel op temperatuur
  • Fijne sterkbrander
  • RVS is goed schoon te houden / maken
  • Veilig

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Bianca,

Wat een mooie en uitgebreide review. Bedankt voor het plaatsen ervan. Fijn dat dit mooie fornuis in alle opzichten zo goed bevalt. Wensen je nog veel kook ( en bak) plezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Blij mee! 16-03-2020

Mooi Gasfornuis en werkt heel fijn

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Ik heb mijn oude gasfornuis ingeruild voor de FGV460RVS. Ik was al zeer tevreden over het oude model welke niet meer leverbaar is. Het apparaat is makkelijk te bedienen. De oven is heel fijn werkt heel goed. Blij mee!!

Officiele reactie van Atag 18-03-2020

Vriendelijk bedankt voor je mooie review en wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Bianca Rombout 28-01-2020

Mooie luxe uitstraling.

Geschreven voor: ETNA FGV460RVS rvs

Mooi product, praktisch. Fijne wokbrander en goede verdeling van de branders. Oven doet het super. Rekening gehouden met veiligheid.

Pluspunten

• uitstraling
  • Goede verdeling van de branders
  • Fijne wokbrander
  • Oven doet het supergoed.
  • Veiligheid.

Minpunten

• Maar 1 rooster.
  • wat aan de lage kant.

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Beste Bianca,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag willen wij terugkomen op uw minpunt "maar 1 rooster" er wordt inderdaad maar 1 rooster geleverd, Er is een mogelijkheid om nog een rooster aan te kopen. Indien u hiervan gebruik wilt maken kunt u contact opnemen via webcare@atagbenelux.com Wij wensen u in ieder geval nog veel kook en bak plezier toe. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA