Philips Fleswarmer Avent Scf355/00 - Reviews

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,2

Marieke100 17-07-2017

Teleurstellend

Helaas heb ook ik een negatieve ervaring. Dit leek een product met mooie prijs/kwaliteit verhouding, echter is het in gebruik totaal niet handig en dus een slechte koop. Met name omdat de timer mist, je hebt alsnog een stopwatch/klok nodig. Al gaf het maar 1 of 2 signalen, dan was je al een stuk verder.
Wellicht dat de uitgebreidere versie wel goed bevalt, maar om die aanschaf prijs (+ aanschaf van dit product) te investeren vind ik te veel.

Maaike 29-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super flessenwarmer

Deze flessenwarmer heeft geen piep als de melk warm genoeg is daarnaast heeft de warmer ook geen automatische uitknop. Maar als je de warmer ruim van te voren aan zet en de knop net links van het midden zet is de melk perfect! Ik laat de warmer snachts aan staan bij mn bed. Water in de fles in de warmer en als mijn zoontje wakkker wordt poeder erbij in. Direct klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Altijd de juiste temperatuur fles

Minpunten

• Warmer lang aan houden.

Spense 28-06-2017

Anno 2017 niks automatisch kan echt niet meer

Mijn vrouw geeft borstvoeding, en ik gebruik deze flessen warmer dus als mijn vrouw een avondje weg is.
Praktisch is hij niet. Er zit geen timer op, geen temperatuur sensor of indicator of wat dan ook. In het boekje staat een gecompliceerde tabel. Je moet dus zelf de tijd bijhouden hoelang het flesje er al in zit. Dit is iedere keer anders, en er lijkt geen logica in te zitten. Een grotere fles kan dus sneller warm zijn dan een kleinere fles.

Je zet de fles in het apparaat, en vult water bij tot de bovenkant van de melk in de fles. In dan houd je de tijd aan in de tabel. Het water wordt in die tijd heel warm, warmer dan 60 graden want het doet pijn aan je vinger, dat kan toch niet goed zijn? De melk in de fles is dan soms nog koud, als je druppeltjes op je pols voelt. Dan moet de fles er dus weer eventjes in. Heel onhandig als je een hongerig kind in de box hebt liggen.

Ik snap echt niet hoe een high tech bedrijf als Philips, anno 2017, geen intelligente flessenwarmer maakt, maar zo'n dom ding. Geen goede aankoop.

Nema 15-01-2016

Absoluut niet snel!

Zelfs water op kamertemperatuur wordt niet binnen 3 minuten warm laat staan uit de koelkast! Doen er momenteel 8 minuten over om flesje van 180 ml te verwarmen! Ook erg jammer dat voor dit geld je een kookwekker er naast mag zetten!

jojo83 14-12-2015

warmt niet op

Sinds een paar dagen deze flessenwarmer, maar tot nu toe is het niet gelukt om ook maar iets warm te krijgen. Verwarmingselement nu al kapot?

Negieter 07-07-2015

Melk wordt te heet!

Mooi apparaat, maar als je de fles er niet oprijd uithaalt is de melk te heet. Dit ontneemt het gebruiksgemak, de opwarmer zou bij 37 graden constant moeten blijven, zodat je je handen vrijhoudt. Tevens gaan belangrijke voedingsstoffen verloren als de melk te warm wordt. Het product werkt dus niet beter dan de flex in een pannetje heet water te zetten.

HildeW85 07-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de flesverwarmer een aantal keer gebruikt. De melk wordt goed warm, maar in de magnetron gaat het veel sneller. Vooral 's nachts als je een huilende baby hebt, gaat mijn voorkeur uit naar de magnetron.

Janinevh1984 27-03-2015 Product paar weken in bezit

Handig voor het tussentijds opwarmen van de fles gezien ik sondevoeding geef aan mijn zoon en dit langer duurt waardoor de melk afkoelt. Voor het opwarmen van de melk voor het voeden gebruik ik echter de magnetron. Ik mis namelijk de timer, en hierdoor loopt de temperatuur snel te hoog op van de melk wanneer ik tussendoor met andere dingen bezig ben.

LoesvH 21-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de flessenwarmer enkele weken in gebruik gehad toen ik moedermelk opgewarmd heb. Inmiddels ben ik overgestapt op kunstvoeding en is opwarmen in de magnetron toch gemakkelijker en vooral sneller. De flessenwarmer is handig in gebruik, maar het opwarmen van de melk uit de koelkast duurt toch vrij lang (zo'n 10 minuten), dat vind ik jammer. Verder jammer dat het gedeelte waar de fles in komt te staan niet schoon te maken is onder de kraan of in de vaatwasser.

nielsanne 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Niet erg nauwkeurig.
Het is net een waterkoker waar je op tijd je fles uit moet halen.
Een timer met piepje zou makkelijk zijn.

Stefan82 23-11-2014

Werkt onvoldoende

Wij hebben de Avent flessenwarmer aangeschaft om de melk voor onze zoon warm te maken. Vanwege de groeifase waarin onze zoon zich nu bevindt maken wij kleine hoeveelheden klaar: 50 tot max 100 ml per keer.

Vanuit de handleiding lijkt het alsof er niets meer hoeft te gebeuren dan het apparaat vullen met water (evenveel als voeding de fles), een temperatuur kiezen, en wachten tot de voeding op temperatuur is; simpeler kan bijna niet.

Toch werpen zich de volgende problemen op:
- Bij kleine hoeveelheden voeding lijkt het minimum water niveau niet gehaald waardoor niets warm wordt
- Wanneer het kind toch meer voeding blijkt nodig te hebben is het verwarmen van een tweede fles vaak niet mogelijk; het verwarmingselement lijkt nog warm te zijn (ondanks nieuw water)
- Zelfs de eerste voeding wordt op de hoogste stand simpelweg niet warm genoeg. Deze stand moet zorgen voor een temperatuur iets boven lichaamstemp., maar dat is het vaak niet
- Zoals hiervoor; vaak niet. De resultaten van het gebruik van dit apparaat zijn namelijk erg wisselend.