Philips SCF355

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SCF355 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Maaike 29-06-2017

Super flessenwarmer

Geschreven voor: Philips SCF355

Deze flessenwarmer heeft geen piep als de melk warm genoeg is daarnaast heeft de warmer ook geen automatische uitknop. Maar als je de warmer ruim van te voren aan zet en de knop net links van het midden zet is de melk perfect! Ik laat de warmer snachts aan staan bij mn bed. Water in de fles in de warmer en als mijn zoontje wakkker wordt poeder erbij in. Direct klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Altijd de juiste temperatuur fles

Minpunten

• Warmer lang aan houden.

HildeW85 07-05-2015
Geschreven voor: Philips SCF355

Ik heb de flesverwarmer een aantal keer gebruikt. De melk wordt goed warm, maar in de magnetron gaat het veel sneller. Vooral 's nachts als je een huilende baby hebt, gaat mijn voorkeur uit naar de magnetron.

Janinevh1984 27-03-2015
Geschreven voor: Philips SCF355

Handig voor het tussentijds opwarmen van de fles gezien ik sondevoeding geef aan mijn zoon en dit langer duurt waardoor de melk afkoelt. Voor het opwarmen van de melk voor het voeden gebruik ik echter de magnetron. Ik mis namelijk de timer, en hierdoor loopt de temperatuur snel te hoog op van de melk wanneer ik tussendoor met andere dingen bezig ben.

LoesvH 21-03-2015
Geschreven voor: Philips SCF355

Ik heb de flessenwarmer enkele weken in gebruik gehad toen ik moedermelk opgewarmd heb. Inmiddels ben ik overgestapt op kunstvoeding en is opwarmen in de magnetron toch gemakkelijker en vooral sneller. De flessenwarmer is handig in gebruik, maar het opwarmen van de melk uit de koelkast duurt toch vrij lang (zo'n 10 minuten), dat vind ik jammer. Verder jammer dat het gedeelte waar de fles in komt te staan niet schoon te maken is onder de kraan of in de vaatwasser.

nielsanne 28-12-2014

Niet erg nauwkeurig.
Het is net een waterkoker waar je op tijd je fles uit moet halen.
Een timer met piepje zou makkelijk zijn.