Twinny Load Swing CK - Reviews

Bevestiging
trekhaak

6,2

Vermeer24 22-01-2011

Ik heb geen goed gevoel over de stabiliteit en stevigheid van mijn Swing CK. Er zit tijdens het transport behoorlijk wat beweging in de fietsen en je hoort een klikkend geluid bij het scharnierpunt van de twinnyload als de fietsen bewegen. Daarnaast zijn de steunen van kunststof, wat niet echt een stevige indruk geeft. Hij is wel eenvoudig en stevig op de trekhaak te monteren. Maar het geheel valt me echt tegen.
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

markmvw 29-08-2010
  • Product maand in bezit

7,3
Bevestiging op de trekhaak zeer eenvoudig. Zit stevig vast door een soort "bek" die over de kogel heen gaat, daarna een aantal slagen vastdraaien. Een minpunt is de bevestiging van de fiets bij de crank. Deze nieuwe versie van de Swing CK heeft geen stalen klemmen meer, maar van kunststof (met slot). Lijkt niet stevig en bij het rijden, vooral over hobbels, staan de fietsen te wiebelen van voor naar achter. Had wel meer stevigheid verwacht. Ben nog geen fiets verloren, maar bij het rijden blijf ik maar naar de fietsen staren.
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK