Twinny Load Swing CK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Twinny Load Swing CK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Vermeer24 22-01-2011
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Ik heb geen goed gevoel over de stabiliteit en stevigheid van mijn Swing CK. Er zit tijdens het transport behoorlijk wat beweging in de fietsen en je hoort een klikkend geluid bij het scharnierpunt van de twinnyload als de fietsen bewegen. Daarnaast zijn de steunen van kunststof, wat niet echt een stevige indruk geeft. Hij is wel eenvoudig en stevig op de trekhaak te monteren. Maar het geheel valt me echt tegen.

markmvw 29-08-2010
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Bevestiging op de trekhaak zeer eenvoudig. Zit stevig vast door een soort "bek" die over de kogel heen gaat, daarna een aantal slagen vastdraaien. Een minpunt is de bevestiging van de fiets bij de crank. Deze nieuwe versie van de Swing CK heeft geen stalen klemmen meer, maar van kunststof (met slot). Lijkt niet stevig en bij het rijden, vooral over hobbels, staan de fietsen te wiebelen van voor naar achter. Had wel meer stevigheid verwacht. Ben nog geen fiets verloren, maar bij het rijden blijf ik maar naar de fietsen staren.

s2000 27-01-2009
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Na de nodige jaren met een simpele V-vormige kneldrager op de trekhaak te hebben gereden, nu een TL Swing CK gekocht. Bij aflevering per post bleek een nokje stuk te zijn en ik kon de volgende dag direct een vervangend exemplaar ophalen. Goede service! Degelijke afwerking, komt veel solieder over dan de vorige drager. Met onze nieuwe fietsen past dit systeem beter omdat ze bij de oude drager niet goed binnen het frame op te hangen waren. Bij de eerste rit leek het geheel wel wat te wiebelen, maar gaf het geen enkel probleem. Ik moet nog uitproberen of de vastzetriempjes voor de wielen het beste alle aan de achterzijde vast te zetten zijn of tegenover elkaar.
Ik heb er wel vertrouwen in na de eerste ritten. De verlichting is stukken beter dan de vorige losse verlichtingsbalk die vaak haperde.

Edwin_k 05-08-2008
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Wilde vlak voor onze vakantie nog even snel een fietsdrager aanschaffen om onze fietsen en die van de kinderen mee te nemen. Moest dus een drager worden waarop in ieder geval 3 fietsen zouden kunnen.
Aantal modellen overwogen maar de Twinnyload Swing CK trok mij toch het meeste. Toevallig ontdekte ik dat hiervoor ook een “uitbreiding 3e fiets verkrijgbaar is.

Nou is dat natuurlijk weer een artikel wat niet veel bedrijven op voorraad hebben en na diverse zaken gebeld te hebben kwam ik bij een webwinkel terecht en zij konden mij hier wel aan helpen. Inderdaad, twee dagen later was de Swing CK binnen maar helaas met de oude versie van de “uitbreiding 3e fiets en die past niet meer op de nieuwe Twinnyloads (die met verstelbare lichtbalk).
Ze hebben mij daar perfect geholpen moet ik zeggen en dat ging dus zelfs zover dat ze de “uitbreiding 3e fiets met spoed besteld hebben en direct door Twinnyload aan mij hebben laten leveren zodat ik deze nog op tijd voor mijn vakantie binnen zou krijgen. Echt een complimentje waard vind ik.

De Swing CK is echt zeer eenvoudig te bevestigen (op een goed ontvette trekhaak) en zit ook zeer stabiel vond ik. Zelfs op de Belgische wegen ;-).
Wel even naar een paar kilometer controleren of je alles goed genoeg vast gedraaid hebt en zonodig even een slag aandraaien.
De fietsen laten zich ook goed stevig op de drager bevestigen en bood probleemloos plaats aan een mamafiets (Sparta Amazone met dat brede stuur), een 28 herenfiets en op de “uitbreiding 3e fiets stond het 20 fietsje van mijn dochter.
Geen last gehad van fietsen die tegen elkaar kwamen of er niet goed oppasten. Het systeem met de crank bevestiging werkt echt heel goed vind ik en daarnaast zijn de ondersteuningsrails voor de wielen in lengte verstelbaar.
Het is de 1e keer even wat puzzelen om het netjes op maat te krijgen maar als je dat door hebt is het zo voor elkaar.

Kortom: Zeer tevreden over het product (en de leverancier).

Edwin

Rob J 07-07-2008
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Ik het deze fietsdragen 6 maanden in mijn bezit. De fietsdrager is eenvoudig op de trekhaak te monteren.

De fietsen staan stabiel en alle type fietsen passen erop.

Daarnaast is de TwinnyLoad compact, zodat deze prima in de kofferbak van de auto past

Theo W 05-07-2008
Geschreven voor: Twinny Load Swing CK

Makkelijk te plaatsen op de haak. Fietsen zijn zeer goed beschemd tegen beschadigingen van .o.a. de lak.
Makkelijk achter in de kofferbak te leggen zijn maar een paar handelingen voor nodig