Philips EP3221 zwart - Reviews

koffiebonen
tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Koffie soort(en)
americano, caffe lungo, espresso, heet water, koffie, thee, lungo, melkschuim

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3221 zwart op Kieskeurig.nl.

5,5

• Slecht

cadeautje 10-08-2020
  • Product gekregen

Philips 3200

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

ik heb hem gekregen van mijn dochter en heeft het 3 weken goed gedaan ..nu doet de melkschuimer het niet meer.. krijg alleen maar als antwoord dat ik alles moet schoonmaken. Ook al diversen malen gedaan en goed laten doorstomen. Nu moet apparaat terug, zit ik 3 weken zonder koffiezetapparaat ..is er nu geen andere optie ..om een monteur langs te sturen ?? Ik was zo enthousiast dat 2 kennisjes dezelfde hebben gekocht..ook bij hun werkt de opschuimen niet! 3 weken van genoten, beetje duur voor 3 weken.

Pluspunten

• melkschuimer werkt niet
  • zeer warme koffie

Minpunten

• slechte service Philips 2 keer gebeld
  • 3 weken geen koffie zetapparaat

Armando 06-06-2020

Perfect design, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Had al een Philips espresso van 4 jaar oud, maar door een fout van mij dacht ik dat hij kapot was. Via de philips webcare ben ik uitstekend geholpen en kreeg zelfs een hele mooie aanbieding om een nieuwe aan te schaffen met veel korting. Via de philips webshop had ik de volgende dag het apparaat al binnen. Gelijk geïnstalleerd. De installatie was eenvoudig en de instel mogelijkheden zijn prima. Het oog wil ook wat en ik vindt het design echt heel erg mooi.
Heb deze genomen omdat ik altijd espresso lungo drink en lungo standaard op het apparaat zit.
Nogmaals alle complimenten voor de dames van de Philips webcare. Vriendelijk, correct en kundig. Ik geef hen dan ook een virtuele "warme douche" (programma RADER)
De toekomst moet uitwijzen hoe tevreden ik blijf over deze pracht-machine.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk