Philips EP3221 zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3221 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Piettersen 14-08-2022

Goede machiene

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Zeer tevreden met deze machine goed en duidelijk te bedienen en een duidelijk overzicht voor het onderhoud

Bonenfan 14-08-2022

Gebruiksvriendelijke machine voor lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Voor een “thuismachine” goed apparaat met genoeg mogelijkheden. Door de makkelijk in te stellen opties kan ieder voor zich per kop de juiste keuze en sterkte instellen. Qua formaat prima passend in keuken!

AB@Best 12-08-2022

Excellente koffie-ervaring met betaalbare espresso

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Na jarenlang fan te zijn geweest van de Senseo apparaten, hebben we dit handige apparaat ingeruild voor een espresso-machine met meer mogelijkheden. En dat merk je meteen: wat een grote verscheidenheid aan smaken !

Bij ons onderzoek naar een espresso-apparaat krijg je de indruk dat je een heel duur apparaat moet kopen voor de betere koffie-beleving. Niet waar dus, met de Philips 3000-serie zet je puike koffie tegen een schappelijke prijs. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet eerder zo’n apparaat heb aangeschaft. Maar zolang alle vingers van je handen nog niet even lang zijn, ben je in staat om bij te leren.

ACPbs 12-08-2022

Intelligente bak koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Water een keer vergeten. Ik zorg zelf voor mijn vacuum. In één keer weer operationeel.
Eens wat anders proberen met je koffie? Simpel zat met heel veel mogelijke keuzes.
Onderhoud. Simpel. Smaak. Kan geen Italiaan tegen op.

Espresso. 1962 04-08-2022

?

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ben tevreden altijd ander merk gekocht bij het laatste elke keer weer wat en die was 3 x zo duur tot nu toe te vreden

Lise27 24-07-2022

Jammer, maar teleurgesteld

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Apparaat is 7 maanden geleden gekocht en werkt niet meer. Doet volledig niets meer. Het wordt nu teruggestuurd voor reparatie.

nono-m 11-07-2022

Altijd verse koffie .

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Heel tevreden tot nu toe . Toestel doet waarvoor het gekocht is . Het is even zoeken naar
de juiste koffiebonen , maar dit in onafhankelijk van het toestel .

Rint 05-07-2022

Lekkere koffie, maar melk opschuimen matig

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Na een week gebruik van dit apparaat merk ik dat het me toch tegenvalt. De kwaliteit van de koffie is prima, en goed instelbaar naar eigen smaak. Alleen ben ik als liefhebber van een lekkere cappuccino of latte toch enigszins teleurgesteld. Hiervoor had ik een Saeco (Philips) Xsmall met een gewoon stoompijpje. Ondanks ietwat omslachtig, kreeg je hiermee een veel beter melkschuim dan met het stoompijpje van de 3200. Ondanks dat Philips in het beeldmateriaal en beschrijving deze verwachting wel min of meer werkt. Helaas is het nu net een dot scheerschuim.

Maar goed, dit is uiteraard mijn mening. Heel veel mensen houden van dit soort cappuccino, daar ik meer houd van opgieten met een melkkannetje

Helaas was dit apparaat voor mij de verkeerde keus

Aquarius61 01-07-2022

hele goede vervanger

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Hebben eerder een philips/saeco HD 8821/01 gehad sinds 2016 deze maakte meer lawaai lekte meer. Dit apparaat ziet er beter afgewerkt uit, luxere uitstraling. Koffie en instelling gemakkelijk. instructie boekje geeft duidelijk weer hoe je moet instelling. Even wennen dat je andere knoppen moet gebruiken voor programmeren. waterreservoir kleiner met gebruik van aquacel, machine staat in een keuken onder kastjes bonen reservoir moeilijker bereikbaar, duidelijk makkelijker schoon te maken

M-v-t 28-06-2022

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Gezien de prijs en het apparaat wat je ervoor krijgt is uitstekend. Veel opties maar niet overdadig en fijn in gebruik

DikkeKusMo 18-06-2022

Super fijn espressomachine

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Nu een paar weken in het gebruik en helemaal blij er mee helemaal in te stellen voor sterkte warmte en hoeveelheid
Dus kortom superblij met dit apparaat ....

Finrod 14-06-2022

De koffie is heerlijk,bediening eenvoudig

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik vind het een fijn apparaat ,na jaren ( bijna 10 jaar ) de oudere versie gehad te hebben .
Die was echt op ,de koffie was vergeleken met die apparaat niet lekker meer.
Heel blij met deze !

Johc 17-05-2022

Prijsgunstig

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Kunstof onderdelen breken vlug af bij schoonmaken(wenst ze te vervangen maar waar verkrijgbaar), maakt veel lawaai

Huskey 13-05-2022

Geluid

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ben heel blij met de machine. Het enige wat stoort is het harde klik/klak geluid.
Maak hem elke week schoon en smeer ook de onderdelen. Weet niet wat hier de oorzaak van is en of ik er wat aan kan doen

Koffie addict 12-05-2022

10+ voor deze Espressomachine

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Heb hiervoor een Saeco picobaristo gehad 6,5 jaar.
Dat was al een goede espressomachine, maar deze overtreft mij verwachtingen.
1: Hij is stiller 2: Bonen bijvullen geweldig 3: Water bijvullen ook geweldig 4: Instellen sterkte en hoeveelheid water SUPER 5: Smaak en kwaliteit schuimkraag SUPER

Roannisos 10-05-2022

Bonenmachine

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Maakt echt heerlijke koffie, naar de smaak moet je el even zoeken en uiteraard is het merk koffie ook belangrijk.

Tijger 60 29-04-2022

Tevroeg

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik heb Volautomatische espressomachines pas 1 nacht en ben nog bezig met goed afstellen
De koffie is nu al een stuk lekkerder.

Koffie fanaat 27-04-2022

lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Gisteren deze espressomachine ontvangen. De vorige was 4 jaar oud en was aan vervanging toe. Inmiddels aantal kopjes koffie en capucino gedronken. Heerlijk!. Goed op temperatuur en heerlijk van smaak

Gemullen 30-03-2022

Koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Om een ieder de gelegenheid te geven om ook over dit apparaat na te denken want het werkt perfect en ik beveel hem zeker aan

Bkk lover 25-03-2022

makkelijk te bedienen espresso machine

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Nu enkele weken in gebruik niet echt ontevreden ,maar maakt toch best wel hoop herrie vooral tijdens opstarten en trilt dan ook best wel veel ,als je melange hebt van arabica/robusta bonen is het echt hoop herrie alleen arabica bonen stuk minder herrie,moet steeds bonen naar maler geleiden want deze glijden er niet vanzelf naar toe en verbruik water is best aanzienlijk ivm spoelen opstarten en afsluiten des ondanks tot nu toe tevreden hoop dat dit zo blijft tijd zal het uit wijzen