Philips EP3221 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3221 zwart op Kieskeurig.nl.

5,5

cadeautje 10-08-2020
  • Product gekregen

Philips 3200

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

ik heb hem gekregen van mijn dochter en heeft het 3 weken goed gedaan ..nu doet de melkschuimer het niet meer.. krijg alleen maar als antwoord dat ik alles moet schoonmaken. Ook al diversen malen gedaan en goed laten doorstomen. Nu moet apparaat terug, zit ik 3 weken zonder koffiezetapparaat ..is er nu geen andere optie ..om een monteur langs te sturen ?? Ik was zo enthousiast dat 2 kennisjes dezelfde hebben gekocht..ook bij hun werkt de opschuimen niet! 3 weken van genoten, beetje duur voor 3 weken.

Pluspunten

• melkschuimer werkt niet
  • zeer warme koffie

Minpunten

• slechte service Philips 2 keer gebeld
  • 3 weken geen koffie zetapparaat

Robentine 14-08-2021

Koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Het Expresso machine is goed alleen
Met melk opschuiven moet je goed
Uitkijken bij mijn andere apparaat
Was makkelijk als deze maar het gáat nu
Al beter

Gvago 10-08-2021

Prima veelzijdig toestel

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Machine werkt perfect, ook het geluid valt mee.
Moeten nog wel de meest geschikte bonen vinden op onze smaak afgestemd.

Jeaby 08-08-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Na lang denken toch aangeschaft mede door de simpele uitvoering en de prijs vooral.Was aan het kijken voor een
opvolger van mijn Senseo.

Penken2222 24-07-2021

Le top !

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Appareil de bonne qualité, j'avais une Saeco, jamais le moindre problème et ma nouvelle machine a les mêmes pièces.

bealpn71 20-07-2021

Koffie naar ieders meug...

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Na enkele weken de koffie-pads en capsules, vaarwel te hebben gezegd, zou ik deze machine niet meer willen missen. Koffie in verschillende sterktes met keuze tussen bonen en gemalen koffie...natuurlijk volautomatisch. En geen milieuvervuiling meer, aangezien er enkel natuurlijk afval is (koffiegruis zonder verpakking). Uitkijkend naar vele jaren lekkere koffie. Trouwens, liever 1 lekkere koffie dan 5 tassen zonder koffiesmaak...

Klaassen 05 06-07-2021

Werk goed

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ben tevreden met de Expresso machine
Makkelijk in te stellen koffie smaakt
Goed alleen nog de goede afstelling
Zoeken

Diaantje1708 30-05-2021

Super apparaat mijn mannetje is er erg blij mee

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Super apparaat mijn mannetje is er erg blij mee vind het zelf alleen erg jammer dat er niet zo veel ruimte is
om bonen in te doen

Faber70 27-05-2021

Wil hem niet meer missen

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Lekkere koffie, voldoende instel mogelijkheden, makkelijk in gebruik en onderhoud. goed ontwerp en formaat ook in een wat kleinere keuken.

aycia 12-05-2021

bien plus écologique & économique que des dosettes

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Voila déja un an que j'ai acheté ma 1er machine et j'en suis toujours autant ravie aujourd'hui, ma seconde machine est au boulot, et j'ai déja plusieurs amis qui en ont également acheté suite à avoir vu la facilité d'utilisation, nettoyage et tous les bienfaits de ma machine, j'ai trouvé des tuto pour en tirer tous les bienfait et la garder en bon état qui m'ont encore plus facilité l'utilisation je suis plus que satisfaite.

Geldermalsen 29-04-2021

De espresso machine werkt prima

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik ben zeer tevreden over deze espresso machine. De keuze mogelijkheden zijn ruim voldoende. Enige nadeel is dat hij tijdens het spoelen best wel veel water verbruikt.

Damaa 05-04-2021

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Een fraai design en verschillende koffies in een apparaat. De machine werkt prima, is goed schoon te houden en staat door het design goed in het interieur.
Ook de koffievarieteiten zijn voldoende en van goede kwaliteit. Prima aankoop, en niet te duur!

JeffXN 01-04-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik ben er echt super blij mee. Hiervoor 10 jaar lang een volautomatische espressomachine gehad (van een ader merk), maar die is helaas kapot gegaan.
Maar wat een vooruitgang. Veel stillere machine, veel kleinere zetgroep, makkelijk schoon te maken. Ja het kost wekelijks een kwartier, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Koffie programma's zijn meer dan voldoende.
Touch bedieningspaneel werkt erg goed. Hoewel ik daar mijn twijfels bij had. Ook vind ik het apparaat compact genoeg.
Erg fijn dat je de temperatuur makkelijk kunt instellen.

Twee nadelen vind ik toch wel in het bonenreservoir. Het is niet goed te zijn wanneer de reservoir leeg is, en er blijven bonen achter / klem in hoekjes.

Al met al ben ik erg blij met dit apparaat en kan ik dit van harte aanbevelen!

BvZ49 31-03-2021

Superfijn apparaat

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Fijn apparaat, werkt super.
Maakt wel veel lawaai jaar dat hoort erbij denk ik.
Makkelijk schoon te maken.

Léoléoamaisa 27-03-2021

Plusieurs options

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Super belle machine à café. Très fonctionnelle.(prévient le manque de café, eau, réservoir vide....)
Nous sommes très satisfait de la machine et très facile à son utilisation. Elle répond à nos attentes.

koffie lover 24-03-2021

Lekkere professionele koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Mooi uitziend gemakkelijke machine, met de juiste kwaliteit koffie bonen zeer lekkere koffie in de 4 gebruiken, drink dagelijks +-12 tassen koffie,

Koninga 24-03-2021

Ontzettend tevreden! Ideaal voor de thuiswerker.

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Zeer tevreden over dit koffie apparaat, de koffie wordt snel gezet en er zijn talloze opties voor verschillende koffies. Door de melkopschuimer kan je ook melk variaties maken, je hoeft niets te missen van kantoor.

catherine75 12-03-2021

mooi design en lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

zeer lekkere verse koffie, enkel jammer dat er bij aankoop geen proefstalen bijzaten daar de concurrentie dit wel doet

Pas104 06-03-2021

Wauwwww #2 update

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Na 4 dagen gebruik van deze toverdoos begrijpen we waarom Philips de 90 dagen uitprobeer actie in het leven heeft geroepen. De onze krijgen ze in ieder geval niet terug!! De automaat werkt perfect en de koffie is heerlijk. Wij bevelen deze EP3221 espresso volautomaat van harte aan.

Foxy888 08-02-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Koffie is heerlijk! Ik heb de espressomachine al 7 maanden. Het werkte prima tot 6 maanden toen begon ellende. Te weinig koffie kwam uit apparaat of geen water. Dus waterfilter gewisseld en alles volgens instructies schoongemaakt maar het werkte helaas niet zoals het hoort. Toen waterfilter eruit gehaald en toen werkt het weer wel. Nu weer filter gezet en nu werkt het weer wel. Maar koffie is heerlijk. Moet je wel van te voren koffiebeker opwarmen anders is koffie snel koud!