Philips EP3221 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3221 zwart op Kieskeurig.nl.

5,5

• Slecht

vosenzo 18-06-2019

Heerlijke koffie van vers gemalen bonen

Een fijne koffiemachine met keuze uit 4 soorten koffie:
espresso, lungo, koffie of americano. Met traditioneel stoompijpje voor een heerlijke cappucino.
Ik heb voor een machine met stoompijpje gekozen omdat mijn ervaring met een andere machine (van een ander merk) was, dat de melk in de melkkan, bij meerdere kopjes, snel zuur werd en daardoor veel melk weggegooid moest worden.
Nu kan per kopje melk opgeschuimd worden.
Verder veel keuze in sterkte, hoeveelheid en temperatuur.
Ook op de laagste stand behoorlijk hete koffie.
Ik heb standaard decafe bonen in de machine, maar voor gasten kan ook met voorgemalen cafeinehoudende koffie een kopje gezet worden.
Dat is in principe vrij eenvoudig, maar ik doe dat te weinig.

cadeautje 10-08-2020
  • Product gekregen

Philips 3200

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

ik heb hem gekregen van mijn dochter en heeft het 3 weken goed gedaan ..nu doet de melkschuimer het niet meer.. krijg alleen maar als antwoord dat ik alles moet schoonmaken. Ook al diversen malen gedaan en goed laten doorstomen. Nu moet apparaat terug, zit ik 3 weken zonder koffiezetapparaat ..is er nu geen andere optie ..om een monteur langs te sturen ?? Ik was zo enthousiast dat 2 kennisjes dezelfde hebben gekocht..ook bij hun werkt de opschuimen niet! 3 weken van genoten, beetje duur voor 3 weken.

Pluspunten

• melkschuimer werkt niet
  • zeer warme koffie

Minpunten

• slechte service Philips 2 keer gebeld
  • 3 weken geen koffie zetapparaat

Jan S 11-06-2020

Uitstekende machine, maar met één klein gebrek.

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Espressomachine werkt goed. De selectiemogelijkheden voor de verschillende soorten koffie zijn top evenals de instelling van sterkte en temperatuur. Ik heb maar één nadeel ondervonden: de koffie loopt niet altijd recht uit de koffieuitloop waardoor er soms koffie hangt aan de zijkant van de koffiekop.

JVaH 11-01-2021

Het is een heel goed koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik ben heel tevreden over de 3200 volautomatisch espressomachines .
Prijs kwaliteit heel goed. Bij mijn ontbijt neem ik een Americano die is heel lekker. In de namiddag een koffie.

Jack250155 04-12-2020

Bien mais .......

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Satisfait en général mais dommage qu’on ne puisse pas dissocier le réservoir à grains de l’appareil afin de pouvoir utiliser plusieurs arômes de café sans attendre que le réservoir soit entièrement vide.

LeonEhv 03-12-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Mijn eerste volautomatisch espressomachine bevalt me uitstekend. Telkens een vers gezet kopje koffie van echte boontejs!

Pablo53 19-11-2020

geweldige Espresso machine Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Geweldige espresso machine Nu proef ik weer de echte koffie en vele instelmogelijkheden Absoluut geen nadelen

Anoniem 08-11-2020

Automatische koffiemachine.

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ieder kopje koffie is vers en goed heet.
Gemalen koffie kan ook gebruikt worden; prettig als je gasten hebt die liever decafé drinken

Finn-Leon 03-10-2020

Soorten koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ben heel tevreden het is fijn dat je alles kan aanpassen de sterkte de groote en fijn dat er een filter inzit.

DSIMZoersel 20-09-2020

Uitstekende resultaten voor een scherpe prijs.

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

De Philips EP3221/40 automatische espressomachine imponeert omwille van de gebruiksvriendelijkheid (gedrukte en gedetailleerde handleiding is inbegrepen!), makkelijk onderhoud (onderdelen simpelweg te demonteren en te reinigen).

Maar het belangrijkste is het resultaat in de koffiekop :
- temperatuur OK en regelbaar
- instellingen van de drank qua type, sterkte en hoeveelheid makkelijk regelbaar
- eindresultaat is vergelijkbaar met duurdere toestellen
- melkopschuimer handig en makkelijk te reinigen

Kleine minpunten :
- het malen van de bonen en geluiden bij aan- en opzetten zijn redelijk hard hoorbaar
- zwart glanzende afwerking is zeer mooi, maar uiteraard ook gevoelig aan vingerafdrukken

Anoniem 27-08-2020

Philips Series 3200 Volautomatische espressomachin

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ik ben tevreden over de Philips Series 3200, onderhoud gaat gemakkelijk na de handleiding goed doorgenomen te hebben. Ik heb al enkele koffiebonen uitgeprobeerd en ook dat is even zoeken met afstellen, misschien een tip van welke soorten koffie hier het best scoren of desnoods wat proef pakketjes mee leveren ;-) Bedankt en nu is het tijd voor een kopje lekkere koffie.

MBnl 09-08-2020

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Gebruiksvriendelijk. Vergt wel wat onderhouden maar dat gaat snel. Heerlijke koffie!

Cito54 27-07-2020

Excellent rapport qualité-prix

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Appareil facile d'utilisation, qualité générale a priori (matériel encore neuf !), production de 4 types de café avec multiples réglages possibles en fonction des préférences des utilisateurs, bon fonctionnement du mousseur pour la réalisation de Cappuccino p.ex.

Beets 09-07-2020

Koffie top, maar melkopschuimer

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Heel tevreden over de verschillende koffietypes, maarde machine is al voor de 2e keer terug omdat de melkopschuimer t niet doet( garantie OK, maar zo al 5 weken weg kort na de koop) maandagexemplaar?

Barrelmans 15-06-2020

Zeer goede koffieautomaat

Zeer goede koffieautomaat.
Gemakkelijk te onderhouden.
De wasbare delen zijn glad, waardoor zeer vlug te reinigen is.

Iets luidruchtig , maar valt nog binnen de perken.

Armando 06-06-2020

Perfect design, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Had al een Philips espresso van 4 jaar oud, maar door een fout van mij dacht ik dat hij kapot was. Via de philips webcare ben ik uitstekend geholpen en kreeg zelfs een hele mooie aanbieding om een nieuwe aan te schaffen met veel korting. Via de philips webshop had ik de volgende dag het apparaat al binnen. Gelijk geïnstalleerd. De installatie was eenvoudig en de instel mogelijkheden zijn prima. Het oog wil ook wat en ik vindt het design echt heel erg mooi.
Heb deze genomen omdat ik altijd espresso lungo drink en lungo standaard op het apparaat zit.
Nogmaals alle complimenten voor de dames van de Philips webcare. Vriendelijk, correct en kundig. Ik geef hen dan ook een virtuele "warme douche" (programma RADER)
De toekomst moet uitwijzen hoe tevreden ik blijf over deze pracht-machine.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Instelmogelijkheden
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet gevonden

Koffiedo 05-06-2020

Goeie koffiekeuze

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Warmt snel op. Koffiesterkte, hoeveelheid en temperatuur kan worden geregeld. Schakelt wel snel automatisch uit, maar is daarna ook snel weer opgewarmd. Vaak water bijvullen, maar dat zorgt er ook voor dat je altijd vers water hebt. Ben er blij mee.

Josalf 28-04-2020

Het product geeft lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

De verschillende mogelijkheden van de machine om de bonen, de temperatuur en de hoeveelheid water aan te passen zorgen ervoor dat je voor ieder wens de juiste kop koffie kan zetten, hij verbruikt naar mijn gevoel wel veel water en het aangeven van het volle water- koffiedik bakje is niet altijd keurig.

nemeth 20-04-2020

tijdrovende schoonmaak, product is retour

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

na een maand gebruik heb ik het product geretourneerd.
Belangrijkste reden: slecht design van zetgroep (moelijk te berieken plekjes) en erg veel schoonmaak gedoe..
Met name de zetgroep, die wekelijks gereinigd dient te worden is te veel van het goede.
Op de foto is groene schimmel te zien, verder zit er overal natte prut en koffieresten.
Ik vind dit heel slecht en totaal niet gebruiksvriendelijk. en waarschijnlijk ook niet gezond.
Ik raad iedereen aan om goed te kijken voor aanschaf hoeveel onderhoud de machine verlangt. Want er zijn veel betere opties, die van Krups bv, die alle reiniging automatisch doen, ontkalken enz, met een tabletje per zoveel maanden.
Dit is naturrlijk mijn persoonlijke voorkeur, er zijn blijkbaar mensen die het wekelijkse and andere was en poetsbeurten niet erg vinden.

Breur 03-02-2020

Standby tijd zorgt voor ergernis

Geschreven voor: Philips EP3221 zwart

Ondanks als omschreven, en informatie bij aankoop kan de standby tijd niet verandert worden. Apparaat schakelt veel te snel uit met als gevolg door steeds opnieuw opstarten het waterreservoir zeer snel leeg is. Apparaat is er zelfs voor in reparatie geweest.