Siemens TI30A209RW zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI30A209RW zwart op Kieskeurig.nl.

Marieke123 10-06-2018

Iets meer dan een half jaar geleden gekocht

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

Na 7 jaar gebruik hield mijn vorige Siemens espresso apparaat ermee op. Het was tijd voor een nieuwe en betere.
Een forse aankoop met de verwachting een betrouwbaar apparaat te kopen.
De koffie die eruit komt is erg lekker en het apparaat is wat stiller.
Na nog geen maand moest ik met het apparaat terug omdat er geen vloeistof meer door de uitloop kwam. Twee weken later kreeg ik het apparaat terug. Twee weken senseo gedronken. Wat een verademing dat het apparaat weer terug was. En ik verwachtte nu ook geen problemen meer.
Sindsdien geeft het apparaat regelmatig na inschakeling aan 'opnieuw starten'. Het klinkt dan ook alsof hij er moeite mee heeft en de laatste 'klik' van het in werking stellen niet kan maken. Soms doet hij het dan na 1 keer uit en aan zetten. Maar meestal moet dit 3 a 4 keer voor hij het weer doet en een enkele keer reageert hij nergens op en doet hij het pas na een uur of 2. Erg vervelend wanneer je bezoek hebt of wanneer je even voor je werk uit een kop koffie wilt drinken en de senseo weer uit de kast moet halen.
Daarnaast geeft het apparaat om de twee weken aan 'calk&clean'. Dit vind ik te vaak, de onderhoudsproducten zijn prijzig en wil ik niet twee wekelijks moeten gebruiken.
Als laatste punt lekt het lekbakje of het apparaat zelf op ons granieten aanrecht.

Ik kan het apparaat weer terug doen voor reparatie (valt nog onder garantie) Maar de genoemde punten (en hoeveelheid ervan) zorgen er bij mij voor dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik een degelijk betrouwbaar apparaat terug krijg. Ik verwacht van Siemens een goed werkend apparaat waarbij er best een mankement kan voorkomen maar in deze vorm stelt het mij enorm teleur en moet ik mijn verwachtingen en beeld van Siemens bijstellen.

Henk Walberk 14-05-2020

lekkere koffie met Siemens

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

De nieuw aangeschafte volautomaat zet lekkere koffie maar is wel langzaam. Wel groot gemak met het maken van een capuchino. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Angel 30-12-2019

Q3

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

Fijn apparaat werkt goed maakt alleen veel lawaai [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PimK 11-06-2019

Perfecte smaak

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

Een perfecte koffie smaak. Dat zoek je en vind je terug in deze machine. De koffie is perfect van smaak de aroma is perfect aanwezig. En laten wij de combinatie met het melk niet vergeten. Alles zit in dit apparaat waardoor je in een hand om draai verschillende koppen koffie kan zetten.

De temperatuur is grandioos, de smaak is uitmuntend, de aroma is perfect aanwezig. Wat wil je nog meer.

Wal72 12-02-2019

Super tevreden ...

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

We hebben dit apparaat nu een week en kan wel zeggen ik ben er zeer tevreden mee. Koffie echt heerlijk warm. Capucinno te lekker:)
Hier voor hadden we een ander merk maar deze komt er zeker bovenuit.Kortom een aanrader!

Anoniem 26-01-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI30A209RW zwart

Zijn erg tevreden over deze espresso machine. Hij heeft veel mogelijkheden en de koffie is heerlijk. Melk opschuimen moet je even handigheid in krijgen. Hij is gemakkelijk in onderhoud en ziet er prachtig uit.