Siemens TI30A209RW - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

B van Laar 20-06-2018

Fijne koffiemachine

Fijne koffiemachine, lekkere koffie. Over het algemeen zetten we cappuccino. En dat gaat prima met het stoompijpje. Nadeel is toch wel elke keer het doorspoelen na uit en aanzetten van het apparaat.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk afwasbare stoompijpje

Minpunten

• Doorspoelen van apparaat
  • Duurt even voordat koffie gezet is

Marieke123 10-06-2018

Iets meer dan een half jaar geleden gekocht

Na 7 jaar gebruik hield mijn vorige Siemens espresso apparaat ermee op. Het was tijd voor een nieuwe en betere.
Een forse aankoop met de verwachting een betrouwbaar apparaat te kopen.
De koffie die eruit komt is erg lekker en het apparaat is wat stiller.
Na nog geen maand moest ik met het apparaat terug omdat er geen vloeistof meer door de uitloop kwam. Twee weken later kreeg ik het apparaat terug. Twee weken senseo gedronken. Wat een verademing dat het apparaat weer terug was. En ik verwachtte nu ook geen problemen meer.
Sindsdien geeft het apparaat regelmatig na inschakeling aan 'opnieuw starten'. Het klinkt dan ook alsof hij er moeite mee heeft en de laatste 'klik' van het in werking stellen niet kan maken. Soms doet hij het dan na 1 keer uit en aan zetten. Maar meestal moet dit 3 a 4 keer voor hij het weer doet en een enkele keer reageert hij nergens op en doet hij het pas na een uur of 2. Erg vervelend wanneer je bezoek hebt of wanneer je even voor je werk uit een kop koffie wilt drinken en de senseo weer uit de kast moet halen.
Daarnaast geeft het apparaat om de twee weken aan 'calk&clean'. Dit vind ik te vaak, de onderhoudsproducten zijn prijzig en wil ik niet twee wekelijks moeten gebruiken.
Als laatste punt lekt het lekbakje of het apparaat zelf op ons granieten aanrecht.

Ik kan het apparaat weer terug doen voor reparatie (valt nog onder garantie) Maar de genoemde punten (en hoeveelheid ervan) zorgen er bij mij voor dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik een degelijk betrouwbaar apparaat terug krijg. Ik verwacht van Siemens een goed werkend apparaat waarbij er best een mankement kan voorkomen maar in deze vorm stelt het mij enorm teleur en moet ik mijn verwachtingen en beeld van Siemens bijstellen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Rene van Steenpaal 06-06-2018

Mooi apparaat

Werkt precies zoals verwacht, mooi apparaat en makkellijk te bedienen en zeer weinig onderhoud nodig.

Pluspunten

• Makkellijk te bedienen.
  • Weinig onderhoud.

Minpunten

• Melk moet je apart doen

Peter 05-06-2018

Mooi apparaat , makkelijke bediening

Ik heb dit apparaat na grondig onderzoek gekocht,omdat ik een goed koffieapparaat zocht voor niet te veel geld. Hij maakt prima koffie heeft een heel mooi systeem om melk op te schuimen en door 1 druk op de knop een heerlijke cappuccino te maken .

Pluspunten

• Zeer funcioneel
  • Ziet er mooi uit

cor 20-05-2018

top

fijn apparaat voldoet aan mijn eisen, koffie sterkte goed in te stellen . wij zijn er blij mee. goede koop

Danielle 27-01-2018

Geweldig gebruiksgemak

We hebben sinds kort veel plezier van de Siemens EQ3. Binnen no time heb je een heerlijke kop koffie, maar mocht je liever een cappuccino of latte macchiato willen dan is deze ook zo gezet. Het design is strak en overzichtelijk waardoor de machine een mooie toevoeging is aan je keuken. Het apparaat is goed betaalbaar en bovendien gemakkelijk schoon te maken. Kortom, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• praktisch
  • mooi design
  • betaalbaar

Peter 02-12-2017

Prima koffie

Hij werkt prima. Ik heb de S100, de metalen delen ogen in het echt een stuk blauwer dan op de foto's.

Pluspunten

• Prima koffie
  • Makkkelijk schoon te maken

Minpunten

• Waterbak (waar je het meest bij moet) zit achterop
  • bonenvoorraad slecht zicht als apparaat hoog