Philips HD8827 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8827 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Abel 28-11-2019

Slechte keuze

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Apparaat maakt veel herrie en rammelt aan alle kanten. Regelmatig valt het apparaat in storing , alle lampjes gaan branden. Weinig instel mogelijkheden Slechtste koop die ik ooit gedaan heb voor een espressomachine, nooit meer een Philips

Minpunten

• Lawaai
  • Storingen

Magda 31-07-2019

Maakt enorm kabaal

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Maakt verschrikkelijke herrie tijdens het koffiezetten. Grote klappen. Het apparaat gilt ook erg. Weet niet wat ik ermee aan moet. Weggooien? Is dan wel een hoop geld.

Pluspunten

• Koffie is wel lekker

Minpunten

• Verschrikkelijke herrie

Debbie 16-06-2019

veel lawaai, noisy

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

looks great, works good. Makes lots of noise when grinding.
Uses lots of counter space. Coffee is good.

Ton 10-03-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Espresso apparaat nu 3 dagen in mijn bezit en ben er erg tevreden over.
Water en koffiebonen goed bij te vullen vanaf boven , alle knoppen geven een heerlijk kop koffie. Visite is verrast door deze lekkere koffie.
Een aanraden eerste klas voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede hete koffie

Minpunten

• ik kan geen minpunt bedenken

Peter 21-02-2019

Onpraktisch apparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Mede op basis van de positieve reviews gekozen voor de HD8829/01. Helaas vind ik het een bewerkelijk en daarmee onpraktisch apparaat. Als je het apparaat start begint het eerst iedere keer met het laten lopen van water. Als eindelijk het apparaat klaar is om koffie te maken. Duurt het onder het produceren van het nodige lawaai nogal lang voordat er iets gebeurt. Hoezo in no-time? Heel vervelend bij het maken van cappucino is dat eerst een sloot water wordt geproduceerd voordat de melk komt wat resulteert in een heel slap bakkie. Dan kun je dat natuurlijk eerst afvangen maar is wel onpraktisch. Ondanks de fijnste maling en instelling op extra sterk is de sterkte van de koffie matig. Als je na gebruik van de melkopschuimer wilt doorspoelen duurt dat ook weer heel lang voordat er iets gebeurt. Om overstroming te voorkomen moet je de lekbak eigenlijk na ieder gebruik legen. Heel vervelend is ook dat als het apparaat op standby wordt gehouden de aan/uit knop onophoudelijk rood knippert. Heel vervelend als het apparaat in zicht staat. Dan moet je dus iedere keer de hoofdschakelaar aan de achterkant van het apparaat uitzetten.

Minpunten

• ‘Voorwater’ bij cappucino
  • Sterkte koffie matig
  • Lekbak snel vol
  • Knipperende aan/uit knop
  • Koffie in no-time wordt niet waar gemaakt

Dick 29-03-2018

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Deze machine is makkelijk in het gebruik, eenvoudig in te stellen naar eigen smaak. en eenvoudig en snel schoon te maken.

Lex 18-02-2018

compact apparaat met perfect resultaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Ons Siemens apparaat had zo'n 21.000 kopjes gemaakt en werkte nog steeds naar behoren. We wilden voor ons vakantiehuisje ook een espressomachine. We hebben voor thuis een Jura C65 aangeschaft en de oude Siemens meegenomen naar het vakantiehuisje. Helaas de verkeerde ( gekarameliseerde ) bonen in de Siemens gegooid wat het einde van de machine betekende. Op zoek naar een nieuw apparaat voor een redelijke prijs zijn we bij deze Philips uitgekomen. Het is gewoon een heel goed apparaat, zeker niet minder dan de 3x duurdere Jura. Heeft zelfs meer instelmogelijkheden. Wat ik ook belangrijk vind is dat de temperatuur van de koffie heel heet is. Ook bij de Philips is dit zeker het geval. In de +/- 35 jaar dat we "aan de espresso zijn" is deze Philips ongeveer het 8e apparaat. Na zo'n 20.000 tot 25.000 kopjes beginnen ze vaak minder te worden. Ik zou deze Philips met Saeco binnenwerk zeker aanraden, doet niet onder voor de 3x duurdere apparaten. Enige puntje waar de ontwerpers naar zouden kunnen kijken is het deksel van het koffiebonenreservoir. Komen er bonen naast het scharnier terecht dan kun je het dekseltje niet sluiten . We gebruiken meestal de espressobonen van Lidl , 100% Arabica die een uitstekend resultaat geven met een mooie cremalaag.

Pluspunten

• compact
  • hoge temperatuur van de espresso

Mulderr 17-12-2017

Prachtig product dat moeiteloos heerlijke koffie maakt

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

De installatie van het product is vrij eenvoudig. Na enkele stappen is het product klaar om heerlijke espresso te maken. Het water reservoir is groot genoeg om meerdere koppen klaar te maken. Het bonen reservoir is ook groot genoeg. In slechts enkele seconden maalt het product de bonen en produceert het heerlijke espresso. Het geluid dat de machine maakt is wel wat aan de harde kant, maar niet heel storend. Het schoonmaken van de machine is werkelijk kinderspel. Het complete zet-apparaat kan eruit gehaald worden en gespoeld worden. De koffie opvangbak is makkelijk schoon te maken. Kortom een prachtig apparaat dat heerlijke espresso maakt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Gemakkelijk om schoon te houden
  • Heerlijke espresso

Minpunten

• Vrij hard geluid met het malen van de bonen

Maria24 11-12-2017
  • Product gekregen

Vers gezet het lekkerst!

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Met dit apparaat kun je door één druk op een knop eenvoudig kiezen voor een espresso, espresso lungo of kop koffie (twee drukken voor twee koppen tegelijk). Het volume is aan te passen; de standaardinstellingen zijn wat mij betreft perfect! Wel heb ik de maling veranderd. Ik heb voor een iets fijnere gekozen. Er zijn hiervoor vijf standen. De machine maakt behoorlijk wat geluid, maar ik denk dat dit typerend is voor koffiemachines die bonen vers malen. Het reservoir voor koffiebonen bijvullen (indicator hiervoor) is een fluitje van een cent. Dit reservoir had voor mij ruimer mogen zijn.

Een grotere of kleinere kop of koffieglas? Het maakt niet uit. De koffie-uitloop is uitschuifbaar. Helemaal naar beneden trekken is aan te raden bij een kleine kop in verband met spetteren.

Wat ik helemaal fantastisch vind is de heet water-functie. Geen gedoe meer met een extra waterkoker op het aanrecht. Kopje thee of poedersoepje worden voortaan gezet met deze Philips. Heet water komt uit het pijpje van de melkopschuimer in een hoeveelheid die jij wilt. De straal blijft lopen tot je weer op het knopje drukt. Melk opschuimen met het stoompijpje is zo gebeurd.

Het waterreservoir is uitneembaar, heeft ruim voldoende inhoud en laat zich simpel vullen. Een indicator gaat branden als het voor dit laatste tijd is.

De bediening wijst zichzelf, supermakkelijk allemaal.

Dan de smaak. Vers gemalen koffiebonen….. dat proef je meteen. Zoveel lekkerder! Ik gebruik nu dark koffiebonen en heb de maling aangepast voor een sterker kopje koffie. Binnenkort gaan er gewone koffiebonen in. Mocht iemand dan een sterker kopje koffie willen, is er nog de aroma plus knop, die dit mogelijk maakt.

Temperatuur is oké. Ik drink mijn koffie vaak zwart en kan de koffie meteen uit de machine drinken.

Het apparaat kent een automatische spoelcyclus. Hierdoor loopt de lekbak stilaan vol. Als het nodig is deze te legen, gaat er een indicatorlampje branden. Zo ook als het koffiedikreservoir leeggemaakt dient te worden. De dagelijkse schoonmaak bestaat uit deze onderdelen en het waterreservoir spoelen onder de kraan. De melkopschuimer heeft een pijpje dat je er eenvoudig kunt afhalen en omspoelen na gebruik. De wekelijkse reiniging beslaat een reiniging van het koffiekanaal en de zetgroep; de laatste moet aan de lucht drogen en dit duurt nogal… Met een doek mag je er niet aankomen. Iets om ’s avonds te doen en dan de volgende ochtend terugplaatsen.

Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Uitstekende smaak
  • Strak design
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Maakt veel geluid

KeesB79 11-12-2017

Zeer veelzijdig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Wij gebruiken de Philips HD8827/01 nu een aantal weken en we zijn zeer tevreden, het grote voordeel ten opzichte van de senseo is dat je de hoeveelheid naadloos in kan stellen met een druk op de knop, hierdoor stel je elke individuele koffie af op je servies wij zetten bv een grote kop gewone koffie en voor espresso en cappuccino een kleinere dit is zeer gemakkelijk in te stellen.

De koffie smaakt uiteraard afhankelijk van de bonen zeer goed en het is gewoon heel makkelijk om in de ochtend met 1 druk op de knop een kop koffie te hebben.

Ook hebben we de melkopschuimer al veelvuldig gebruikt voor cappuccino te maken welke zeer goed functioneert het enige kleine minpuntje wat ik hier kan opmerken is dat heet water en stoom met dezelfde knop gaat en als je per ongeluk niet goed drukt dan loopt er heet water in de melk, maar na een paar keer gebruiken gaat dit ook prima.

Wij zijn zeer tevreden over dit koffiezetapparaat en raden het iedereen aan!!

Pluspunten

• Met 1 druk op de knop verse koffie
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Melkopschuimer
  • Hoeveelheid naadloos instelbaar

Minpunten

• Stoom en heet water met dezelfde knop

Gerben 11-12-2017

Grote knoppen, handig in gebruik kleine wateropslag

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Ik heb het product nu ca. 2 week in gebruik, zeer handig in gebruik en een mooie vormgeving.
Ook zijn de knoppen groot en duidelijk.
Het nadeel van deze machine is dat er eigenlijk een iets te kleine wateropslag in zit. Ook de functie dat er 2 koppen tegelijkertijd gezet kunnen worden duurt iets te lang.
Qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Pluspunten

• Grote drukknoppen
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Kleine wateropslag
  • Weinig waterdruk voor 2 koppen. Duurt te lang

Jeroenb90 10-12-2017

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

De Philips 3000 Serie HD8827/01 hebben we nu een aantal weken in gebruik. Het is een erg fijn apparaat waar afhankelijk van je bonen, lekkere koffie uitkomt.
Het apparaat zorgt altijd voor een goede kop koffie, zo zal het de kop bijvoorbeeld niet afmaken als het heeft gemerkt dat er niet meer genoeg bonen in het reservoir zaten.

Helaas heeft het apparaat 2 kleine min puntjes, zo voelen de knoppen een beetje zwakjes aan.
Je kunt ze in verhouding vrij diep in drukken terwijl het voelt alsof ze alleen in het midden vast zitten.
Het 2de min punt is dat de koffie er op nog net geen 80 graden uit komt, zoals op de foto te zien is.
Hierdoor is de koffie in een koude koffie mok al snel een beetje afgekoeld.
Niet erg als je meteen wilt drinken, maar minder als je meerdere koppen moet zetten als er bijvoorbeeld visite is. De kopjes voor verwarmen is dan ook aan te raden.

kleine notitie, het malen van de bonen maakt wel wat geluid. Voor mensen die geen espressomachine gewent zijn zal dit even wennen zijn.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Zet geen koffie bij te weinig bonen
  • Mooi apparaat
  • Klein maar volledig

Minpunten

• Koffie mag wat warmer
  • Knopjes voelen beetje zwak aan

Henry 10-12-2017

lekkere koffie, gemakkelijk en een eenvoudig te onderhouden

HD8827/01 3000 series volautomatische espressomachine

ik ben een echte koffie liefhebber, maar qua onderhoud wil ik niet te veel tijd kwijt zijn aan het koffiezet apparaat. Daarom jarenlang eerst koffie op basis van pads gedronken, vervolgens cups en nu voor het eerst toch over op vers gemalen bonen.

De smaak van koffie van vers gemalen bonen is niet te vergelijken met pads / cups en was voor mij meteen een groot voordeel, de smaak en geur is voortreffelijk. Wat dat betreft zal ik al niet anders meer willen! Dit apparaat zorgt er ook nog voor dat je je koffie heel makkelijk kunt zetten.

Het installeren van het apparaat is heel makkelijk. Vervolgens is het koffie zetten erg simpel. Met de verschillende knoppen kun je een espresso, espresso lungo of een gewone kop koffie zetten. De standaard hoeveelheden waren voor mij prima, maar de knoppen zijn eenvoudig te programmeren zodat je standaard de gewenste hoeveelheid koffie krijgt. Met de extra knop “aroma strength” kun je een kop koffie met nog meer smaak krijgen.

Het is ook mogelijk om heet water te tappen, dat scheelt weer een waterkoker in de keuken. Het buisje kun je daarnaast gebruiken om melk op te schuimen. Dat werkt ook prima, het buisje kun me na gebruik eenvoudig van het apparaat halen en makkelijk schoonmaken.

Het dagelijks onderhoud is zeer makkelijk uit te voeren. De lekbak en het koffiedik zijn makkelijk uit de machine te halen en schoon te maken. Het apparaat heeft een automatische reinigingscyclus. Het bonen reservoir zit bovenop en is makkelijk te vullen. Het water is ook van bovenaf te vullen. Het reservoir is uitneembaar, maar een vol reservoir is niet zo makkelijk zonder knoeien te plaatsen, dus ik giet er water in terwijl, het reservoir in het apparaat zit en verwijder deze alleen voor schoonmaken.

De grote schoonmaakbeurt heb ik nog niet uitgevoerd, maar gezien mijn ervaringen tot nu toe zal dat waarschijnlijk geen probleem zijn.

Hou je van lekkere koffie, gemak en een eenvoudig te onderhouden apparaat, dan is dit een aanrader!

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • Heet water tap
  • Makkelijk te onderhouden
  • Lekkere koffie

ValentijnvB 09-12-2017

Makkelijk en snel heel lekker koffie

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Ik vind het koffiezetapparaat heel handig je hoeft maar op één knop te klikken en je hebt al een lekker kopje koffie, ook alle vele opties daarmee kun je zelf bepalen wat je lekker vind. Het is een strak mooi design. Het vakje waar het residu van de koffie inkomt is moeilijk schoon te maken door de grootte van het vakje.
Maar voor de rest is het een super apparaat.

Pluspunten

• strak mooi design

Minpunten

• het schoonmaken van de lekbak

Mark1978 09-12-2017

Compacte volautomatische espressomachine

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

We hebben deze automaat nu een aantal weken mogen testen. Hiervoor gebruikten we een cupjesautomaat en waren benieuwd of het volautomatische espressoapparaat niet teveel ruimte in beslag zou nemen, maar het formaat past prima op ons aanrechtblad.
Bij eerste gebruik schoot het klepje waarachter de zetgroep zich bevindt los en kwam de zetgroep naar buiten, waarna we even moeite hadden deze weer terug te plaatsen, maar bij opnieuw inschakelen van de machine waren er wat mechanische geluiden te horen en was de zetgroep vervolgens wel eenvoudig terug te plaatsen. We hebben hierna geen problemen meer gehad.
De automaat levert echt heerlijke espresso. Zoals eerder aangegeven gebruikten we hiervoor een cupjesautomaat van een bekende koffieleverancier, maar die cupjes kunnen absoluut niet op tegen de smaak van de espresso die uit de automaat komt! We hebben gewoon huismerk koffiebonen gebruikt van een bekende supermarkt, maar we zijn echt aangenaam verrast wat betreft de smaak. Omdat de automaat vlak voor mijn verjaardag binnenkwam hebben tijdens mijn verjaardag diverse mensen koffie getapt uit de automaat en allen waren erg te spreken hierover.
Minder punt vind ik persoonlijk de klassieke melkopschuimer. Ik mag graag af en toe een cappuccino drinken en vind een klassieke opschuimer erg onhandig en al snel veel rommel geven. Een aparte melkopschuimer bij het apparaat vind ik dan ook persoonlijk wel aan te raden.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig in gebruik
  • Heerlijke espresso
  • Prima inhoud water- en bonenreservoir

Minpunten

• Klassieke melkopschuimer niet echt praktisch
  • Relatief hoge vulmond (ondanks verstelbaarheid)
  • Drukknoppen die goed ingedrukt moeten worden

Evert71 09-12-2017

Veelzijdige espressomachine

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Erg mooi compact apparaat, dat er vanwege zijn design ook erg strak uitziet.
Het apparaat warmt snel op, en daardoor hoef je niet lang te wachten tot je een heerlijke kop koppie of espresso hebt.
Gemakkelijk te bedienen, de koffiestanden zijn verstelbaar en daardoor perfect en voor ieder wat wils. Zelf hou ik erg van espresso en mijn vriendin van koffie verkeerd dus dan is dit apparaat ideaal.
Het stoompijpje is eigenlijk te gebruiken voor melkkannetje, maar kan ook prima direct in het kopje, hier moet je wel een beetje mee oefenen om het goed onder de knie te krijgen, en niet teveel te spatten.

Pluspunten

• compact
  • hoeveelheid koffie makkelijk in te stellen
  • maalgraad eenvoudig aan te passen
  • makkelijk schoon te maken
  • veelzijdig; espresso's of andere koffies maken

AS2991 07-12-2017

Fijn en compact apparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Sinds een maand in bezit.
Fijn apparaat, geen sta in de weg op het aanrecht. Design strak.

Smaak goed regelbaar dijn dat de mogelijkheid er is melk op te schuimen. Zelf niet in gebruik i.v.m het drinken van espresso's.
Maar wel altijd handig met visite.

Temperatuur van de koffie is prima, lekker heet kopje koffie.
Bonen reservoir ietwat aan de kleine kant.

Al met al zeer prettig apparaat, wat makkelijk te bedienen is, en lekker koffie maakt!

Pluspunten

• Compact
  • Fijne bediening

Minpunten

• Klein bonen reservoir (persoonlijk)
  • Maakt wat herrie bij opwarmen

Ronald89 07-12-2017

Makkelijk bedienbaar, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Prima apparaat. Warmt relatief snel op en door de instelbare maling en optioneel extra maling door de Aroma+ knop kun je je espresso of koffie op precies de manier krijgen die je zelf lekker vind.

Daarnaast kun je zelf de inhoud van je kop koffie instellen. Aangezien er geen scherm zit op het apparaat werkt dit met een bepaalde volgorde en wijze van toetsen indrukken, maar dit staat prima in de handleiding uitgelegd.

Bij opstarten van het apparaat maakt deze een hard mechanisch geluid wat redelijk onheilspellend klinkt. Ook trillen de kopjes een beetje van hun plaats als je 2 koppen koffie tegelijk zet.

Zowel het water als het bonen reservoir is groot genoeg voor dagelijks gebruik. Bij een groter aantal koppen koffie moet je het wel in de gaten houden; het apparaat geeft geen waarschuwing als de bonen of het water bijna op zijn.
De HD8827/01 is voorzien van een melkopschuimer en heet water / stoom functie. Beiden geen gebruik van gemaakt daar ik met name espresso drink.

Conclusie is dat dit een prima espresso apparaat is en een aanrader voor iedereen die thuis makkelijk en snel lekkere koffie wil drinken!

Pluspunten

• Snel warm
  • Instelbare maling en inhoud van het kopje
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Herrie bij opwarmen

Slickrick1975 06-12-2017

Mooi en gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

We hebben deze espressomachine nu ruim 2 weken in gebruik en het is een heel fijn en gebruiksvriendelijke apparaat. De koffie is lekker van smaak (wel even zoeken naar de juiste afstelling) en ook goed van temperatuur, lees heet.
We hebben alle standen en soorten al even geprobeerd en ze zijn allemaal even lekker. De melkopschuimer voor de cappuccino werkt goed.
Er zit wel veel verschil in de bonen die je gebruikt. Dit is even uit zoeken welke het lekkerst zijn.

• Hete koffie
  • Gebruiksvriendelijk

Jurre 06-12-2017

Prima apparaat om snel en eenvoudig een heerlijke bak koffie

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Door de eenvoud van het apparaat is hij binnen een half uur na ontvangst vanuit de winkel in gebruik om een heerlijke bak koffie of espresso voor je klaar te maken.
Het apparaat 'leert' zelf wat de ideale hoeveelheid koffie is, het zou dus kunnen dat de sterkte nog wat varieert in de loop der tijd.
De hoeveelheid koffie is prima in te stellen middels de 'memo' functie, je leert dan het apparaat wat de gewenste hoeveelheid is. Uiteraard is er wat geluid gepaard met het malen van de bonen, echter is dit naar mijn idee niet storend aanwezig.
Doordat de zetgroep demontabel is, is deze prima schoon te maken. Nadeel is echter wel dat Philips het gebruik van schoonmaakmiddel afraad, hierdoor blijft er een lichte vettige waas achter op de onderdelen welke in contact komen met de koffie.

Al met al een prima apparaat waar een heerlijke bak koffie uit te halen is. Door de melkopschuimer is deze ook perfect geschikt voor de personen welke hun koffie graag drinken met melk. Helaas vergt het op de juiste manier opschuimen van de melk nog wel enige training ;)

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Uitstekende kwaliteit

Minpunten

• Goed schoonmaken is wat lastiger

Lotte4 05-12-2017

Gebruiksvriendelijk apparaat met goede kwaliteit koffie

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Dit espressomachine is ontzettend gebruiksvriendelijk, binnen tien minuten is het apparaat namelijk geïnstalleerd en klaar voor gebruik. De koffiestanden zijn verstelbaar en daardoor perfect en voor ieder wat wils. Mijn vriend houdt van espresso en ik van gewone koffie dus dan is dit apparaat super handig! Ook is de koffie een goede temperatuur en van goede kwaliteit. Daarnaast staat het apparaat ook nog eens mooi in de keuken!

• Erg gebruiksvriendelijk
  • Instelbaar voor ieders behoefte
  • Goede kwaliteit en temperatuur koffie

Minpunten

• Afval- en lekbak snel vol

Roel25 04-12-2017

De Philips HD8827/01 zorgt voor een goede constante smaak

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

De Philips HD8827/01 is een uitstekende keuze.
Constante smaak van de koffie en een gemakkelijke reiniging.

Enige minpuntje is het trillen van de kopjes indien twee koffiekopjes tegelijkertijd gezet worden, waardoor de koffie er een beetje langs gaat.

Pluspunten

• gemakkelijk te reinigen
  • duidelijke beschrijving van reinigingsproces
  • lekkere constante smaak van de koffie
  • gemakkelijke verstelling in sterkte

Minpunten

• kopjes trillen bij het zetten van 2 kopjes

Vinc88 04-12-2017

Prima basic espressomachine

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Het is een prima basic espressomachine, makkelijk in gebruik te nemen en makkelijk te gebruiken. Enige grote nadeel vind ik dat de koffie net niet warm genoeg is. De functie voor warm water is nutteloos, duurt een eeuwigheid tot opgewarmd en kopje vol is. Waterkoker is dan al 3x klaar.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Net te koude koffie
  • Warmwater functie nutteloos

Wijnand 22-08-2017

Compact apparaat, eenvoudig bedienbaar

Geschreven voor: Philips HD8827 zwart

Apparaat is compact en daardoor geen sta-in-de-weg.
Makkelijk te bedienen, hoeveelheid per dranktype en sterkte van de koffie eenvoudig in te stellen.
Stoompijpje eigenlijk te gebruiken voor melkkannetje,maar kan ook prima direct in het kopje.
Temperatuur van de koffie is goed heet,
Water- en bonenreservoir is aan de kleine kant, maar is niet bezwaarlijk. Koffieuitloop zit iets hoger dan gewend.

Pluspunten

• Compact
  • Hoeveelheid koffie eenvoudig in te stellen
  • Goede koffietemperatuur
  • Maalgraad eenvoudig aan te passen

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Klein bonenreservoir
  • Hoogte koffieuitloop