De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 860 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi 350.55.B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Fijne expresso machine 23-09-2017

Mooie machine die ook nog eens heerlijke koffie zet

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Wij hebben dit product nu één dag en onze eerste indrukken zijn zeer positief, na veel ellende met een ander merk. Mooie machine, maakt weinig lawaai, bediend eenvoudig en je kunt veel programmeren. En...het zet ook nog eens heerlijke koffie!

Pluspunten

• maakt weinig lawaai
  • eenvoudig te bedienen

Ton 23-09-2017

Geweldige volautomaat koffiemachine!!

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Na jaren een Nespresso De Longhi Latissima naar tevredenheid te hebben gebruikt beseften wij ons dat het tijd werd voor een overstap naar een bonenmachine (die nespresso cupjes kwamen ons op jaarbasis toch op zo'n €600,-- te staan). Wij hadden ons goed voorbereid en veel op internet gekeken en reviews gelezen. Gelet op het budget dat wij max. wilden besteden (€600.-) ons gericht op DeLonghi, Saeco en Siemens. Toen wij vervolgens de actie bij de Mediamarkt aantroffen op de Dinamica Ecam350.55.B in combinatie met de € 100,- Cashback van DeLonghi, waren wij er toch wel snel uit.

Een prachtig apparaat en heel praktisch in gebruik met veel mogelijkheden om een persoonlijke smaak voor al je koffieprodukten in te stellen. Het LatteCrema systeem lijkt op onze Latissima en geeft een prima melkschuim. Als je vervolgens de koffiesterkte en -hoeveelheid allemaal naar eigen voorkeur kunt instellen kan het niet mis gaan. Een Espresso, doppio, lungo, gewone koffie, capuccino, cafe latté, latte machiatto, warme melk, heet water. Alles gaat zonder problemen.

Prima smaak, nu nog de verschillende bonen uitproberen. Wij zijn tot op heden prima tevreden!!

• Perfect melkschuim
  • Veel koffiemogelijkheden
  • maakt niet veel lawaai

Minpunten

• nog niet ontdekt

Gerard 23-09-2017

Mooi en makkelijk te bedienen apparaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Gewoon doen, een schitterend apparaat en makkelijk te bedienen. Echt een aanrader vooral het vooraf in te stellen is zeer handig.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Simpel maar mooi menu

Malika 22-09-2017

Delonghi

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Fijn machine met een groot scherm lekker warm/heet koffie
Keuze uit verschillende koffie zoals cappuccino en meerdere opties

j 22-09-2017

makelijk in gebruik en lekkere koffie

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

mooi apparaat met waterreservoir aan zij kant waar door die onder keukenkastjes kan staan en je makkelijk water kunt bij vullen en een mooi duidelijk display

Pluspunten

• waterreservoir aan zij kant
  • gemakelijk in gebruik

Minpunten

• geen

Gerrie 21-09-2017

Mooie machine

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Al ervaring, want bij mijn dochter hebben ze ook z'n machine.
Hij is technisch perfect en heeft een mooi aanzien.

Jacob 21-09-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

De koffie automaat zet een geweldige kop koffie, espresso, doppio, cappucino, en noem maar op. Onze vorige machine was ook een DeLongi en heeft het 7 jaar en 28000 koppen koffie volgehouden. Daarom weer gekozen voor een Delonhi.

Pluspunten

• Goede kop koffie
  • Mooi en compact disign

Minpunten

• geen

AJF 21-09-2017

prima apparaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

kan alles en persoonlijk in te stellen. Mooie vormgeving. Maakt weinig geluid.
ook nog een mooie cashback actie

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• geen

André 21-09-2017

Mooi formaat apparaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Lekker en makkelijk diverse soorten koffie maken. Was wel even zoeken naar juiste instellingen maar als dat klaar is genieten maar

Pluspunten

• mooi formaat
  • goede melkschuim

Minpunten

• onverwacht spoelen

JanV 20-09-2017

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Makkelijk te bedienen, geen storing. Duidelijke meldingen zodat je niet de gehele gebruiksaanwijzing hoeft door te nemen.

Ghandalfie 19-09-2017

Veelzijdig, stil en makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Na vele reviews gelezen te hebben, ben ik bij deze machine uitgekomen. Zeer veelzijdig, hij is erg stil en makkelijk schoon te houden. In een handomdraai maak je de lekkerste cappuccino, expresso of latte macchiate

Geeft tijdig aan wanneer het reservoir moet worden bijgevuld.

Pluspunten

• Stil
  • Mooi afgewerkt
  • Makkelijk schoon te houden
  • Inclusief water filter

Minpunten

• Nog niet ontdekt

B.Hadgu 17-09-2017

Hogere temperaturen

Hallo allemaal
Ik heb Delonglist Ecam350.55.B aangeschaft en die is Sneller, makkelijker om te gebruiken en om schoen te maken redelijk prijs en mooi om te zien.

Cong 16-09-2017

Fijn en compact koffiemachine

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Na lang wikken en wegen uiteindelijke gekozen voor de Delonghi. Dit omdat het een te makkelijke onderhouden machine is. Machine is fijn in gebruik, en lekker compact. Je kan keuzes instellen per persoon.

Pluspunten

• Stil
  • Onderhoud
  • Melkopschuimer

Minpunten

• Roestvrijplaat krast snel

Marti Schilder 13-09-2017

DeLonghi volautomaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Zeer professionele koffiemachine, heel makkelijk in het gebruik, koffie zoals men dit zelf het lekkerst vindt en een prachtige moderne uitstraling.
Had nu geen moeite om mijn oude DeLonghi automaat weg te doen, een hele grote vooruitgang.

Pluspunten

• Eenvoudig de melkhouder bij gebruik erop klikken.
  • Veel variatie in smaken

Minpunten

• Waterniveau aangeven voordat er koffie gezet wordt

Ronald 10-09-2017

Goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Goed koffiezetapparaat met duidelijke koffiekeuzes en veel andere mogelijkheden zoals warme melk en warm water afgifte. Ideaal voor ons gezin

Henja 10-09-2017

Heerlijke en warme cappucino

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

ik heb voor deze gekozen omdat de koffie heerlijk is, temparatuur is goed en niet te moeilijk in onderhoud

Pluspunten

• temperatuur is goed
  • heerlijke koffie

Minpunten

• nog niet ontdekt

C 08-09-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Mooi apparaat met veel mogelijkheden, de grootte is prima en de waterbak zit op een prettig makkelijk bij te komen plek. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mart 07-09-2017

Fijne bediening

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Fijne bediening, snelle keuze van mijn gewenste koffie. Voorzijde bevat snelkeuze toetsen voor zowel direct koffiekeuze als knop voor overige programma's. Fijn in gebruik!

Hanja 11-08-2017

Handleiding,niet ingewikkeld, veel koffie mogelijkheden

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Ik heb veel reviews gelezen over diverse koffiemachines, maar deze kwam er als een van de beste uit. Ben er, na een week intensief gebruik, zeer tevreden over. De koffiesterkte is makkelijk aan te passen en elke soort koffie is eenvoudig aan te passen naar eigen smaak. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met hoeveelheid water en koffie zoals ik het lekker vind en dat is eenvoudig aan te passen.

Pluspunten

• eenvoudige handleiding
  • veel verschillende koffiemogelijkheden
  • smaak is prima
  • makkelijk per kopje aan te passen aan smaak

Minpunten

• “gewone” koffie 2 kopjes tegelijk niet mogelijk

mike 29-07-2017

gebruiksvriendelijk en volop mogelijkheden

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Mooie volautomaat. Veel instelmogelijkheden. Persoonlijke instelling opslaan erg prettig. Koffiereservoir handig voor warme bereidingsmogelijkheden

Pluspunten

• veel instelmogelijkheden
  • warme melkproducten eenvoudig te bereiden
  • weinig onderhoud

Minpunten

• standaard instellingen slappe koffie
Michael 30-07-2017

Inmiddels apparaat goed uitgeprobeerd, maar we gaan hem terugbrengen. Koffie lijkt steeds slapper te worden. Ook is de warme melk watering, omdat de eerste stroom het "reinigingswater" is wat nog in de slang zat
Jammer... had er veel van verwacht

Nathalie 29-07-2017

Fantastisch en praktisch Koffie Apparaat

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Tijdens ons verblijf voor enige dagen bij vrienden hebben wij deze koffie machine ontdekt en heerlijk van genoten. Perfecte espresso en geweldige melkschuim voor de cappuccino. Ook nog makkelijk in gebruik. Dit heeft ons doen overtuigen om dit apparaat te kopen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zeer goede koffie

Minpunten

• niet gevonden

K van der Mijl 17-07-2017

Mooie styling

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Deze machine gekozen om de eenvoudige bediening, de fraaie styling,
Tevens de ruim bemeten watercontainer die aan de voorzijde uitneembaar is. Een must voor de plaatsing onder onze keukenkastjes. Daarnaast bezit de automaat een melkcontainer voor het makkelijk bereiden van een kop cappuccino. En last but not least is de smaak. Deze is in vergelijking met onze oude machine een stuk lekkerder.

Pluspunten

• Ruime watercontainer, naar voren uitneembaar
  • Melkcontainer voor het maken van cappuccino.

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Frank 08-07-2017

Mooi en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Mooi koffieapparaat. Eenvoudige bediening. Goede melkopschuiming en melkkan makkelijk af te halen en in koelkast te bewaren. Veel mogelijkheden en naar wens in te stellen.

Nicole1970 04-07-2017

Prachtige compacte machine

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Zeer mooie machine, voorzien van alle moderne snufjes. Mooie aanwinst in de keuken. Eindelijk samen met mijn man gebruik van 1 machine kunnen doen, door instellen van aparte sterktes. Simpel in gebruik, je hebt er geen omkijken naar. Voor.mij geen senseo meer. Ook filterkoffie voor bv decaf is een uitkomst! Deze machine is echt een aanrader

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Maakt alle koffies

Jur 29-06-2017

Mooie, eenvoudig te bedienen machine met veel opties

Geschreven voor: De’Longhi 350.55.B

Gekozen voor dit product vanwege de hoeveelheid mogelijkheden en het model. De machine is eenvoudig te bedienen. Koffie smaakt prima

Pluspunten

• Mooi
  • Eenvoudige bediening
  • Uitstraling
  • Groot water en bonen reservoir
  • Goed melkschuim

Minpunten

• 2 kopjes zetten niet mogelijk met gewone koffie