De'Longhi DINAMICA ECAM 350.55.B - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hanja 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handleiding,niet ingewikkeld, veel koffie mogelijkheden

Ik heb veel reviews gelezen over diverse koffiemachines, maar deze kwam er als een van de beste uit. Ben er, na een week intensief gebruik, zeer tevreden over. De koffiesterkte is makkelijk aan te passen en elke soort koffie is eenvoudig aan te passen naar eigen smaak. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met hoeveelheid water en koffie zoals ik het lekker vind en dat is eenvoudig aan te passen.

Pluspunten

• eenvoudige handleiding
  • veel verschillende koffiemogelijkheden
  • smaak is prima
  • makkelijk per kopje aan te passen aan smaak

Minpunten

• “gewone” koffie 2 kopjes tegelijk niet mogelijk

mike 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en volop mogelijkheden

Mooie volautomaat. Veel instelmogelijkheden. Persoonlijke instelling opslaan erg prettig. Koffiereservoir handig voor warme bereidingsmogelijkheden

Pluspunten

• veel instelmogelijkheden
  • warme melkproducten eenvoudig te bereiden
  • weinig onderhoud

Minpunten

• standaard instellingen slappe koffie
Michael 30-07-2017

Inmiddels apparaat goed uitgeprobeerd, maar we gaan hem terugbrengen. Koffie lijkt steeds slapper te worden. Ook is de warme melk watering, omdat de eerste stroom het "reinigingswater" is wat nog in de slang zat
Jammer... had er veel van verwacht

Nathalie 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch en praktisch Koffie Apparaat

Tijdens ons verblijf voor enige dagen bij vrienden hebben wij deze koffie machine ontdekt en heerlijk van genoten. Perfecte espresso en geweldige melkschuim voor de cappuccino. Ook nog makkelijk in gebruik. Dit heeft ons doen overtuigen om dit apparaat te kopen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zeer goede koffie

Minpunten

• niet gevonden

K van der Mijl 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie styling

Deze machine gekozen om de eenvoudige bediening, de fraaie styling,
Tevens de ruim bemeten watercontainer die aan de voorzijde uitneembaar is. Een must voor de plaatsing onder onze keukenkastjes. Daarnaast bezit de automaat een melkcontainer voor het makkelijk bereiden van een kop cappuccino. En last but not least is de smaak. Deze is in vergelijking met onze oude machine een stuk lekkerder.

Pluspunten

• Ruime watercontainer, naar voren uitneembaar
  • Melkcontainer voor het maken van cappuccino.

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Frank 08-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en makkelijk te bedienen

Mooi koffieapparaat. Eenvoudige bediening. Goede melkopschuiming en melkkan makkelijk af te halen en in koelkast te bewaren. Veel mogelijkheden en naar wens in te stellen.

Nicole1970 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige compacte machine

Zeer mooie machine, voorzien van alle moderne snufjes. Mooie aanwinst in de keuken. Eindelijk samen met mijn man gebruik van 1 machine kunnen doen, door instellen van aparte sterktes. Simpel in gebruik, je hebt er geen omkijken naar. Voor.mij geen senseo meer. Ook filterkoffie voor bv decaf is een uitkomst! Deze machine is echt een aanrader

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Maakt alle koffies

Jur 29-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie, eenvoudig te bedienen machine met veel opties

Gekozen voor dit product vanwege de hoeveelheid mogelijkheden en het model. De machine is eenvoudig te bedienen. Koffie smaakt prima

Pluspunten

• Mooi
  • Eenvoudige bediening
  • Uitstraling
  • Groot water en bonen reservoir
  • Goed melkschuim

Minpunten

• 2 kopjes zetten niet mogelijk met gewone koffie

Marie 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede melkopschuiming

De cappuccino en latte zijn echt met dikke opgeklopte melk. Niet zoals bij andere machines van die waterige schuim. Had ik eerder moeten weten, had ik hem al lang eerder gekocht.

rob 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Stil koffiezet automaat

Wij hebben dit apparaat nu een paar dagen in gebruik, instellingen gemakkelijk , stil apparaat, en goede koffie

Pluspunten

• stil
  • goed instelbaar zonder problemen

Minpunten

• nog niet ondekt

Koster 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi modern uiterlijk

Mooi modern, niet te groot..heerlijke koffie en veel opties. We gaan alles snel uitproberen. Wij raden deze zeker aan

Pluspunten

• Modern uiterlijk
  • Heerlijke koffie

Hans 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende koffie, ruime keuzemogelijkheden.

Na enkele jaren Nespresso gedronken te hebben besloten wij om eens verder te kijken. De keuze is toen op deze deLonghi machine gevallen. Dit is een zeer goede keuze geweest, tot mijn verbazing is de koffie nog beter dan de Nespresso, die toch ook al zeer goed was.

Pluspunten

• Zeer ruime koffiesmaak keuze.
  • Maalt zelf de bonen.

Ruud de Grijs 23-04-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie,makkelijk te bedienen,goede temperatuur,stil

Lekkere hete koffie , stil in gebruik en makkelijk te bedienen , ook makkelijk schoon te maken , melkkan makkelijk af te koppelen om zo in de koelkast te bewaren

Pluspunten

• Temperatuur koffie

Henk 18-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruikervriendelijkheid

Vorige machine van DeLonghi heeft het 11 jaar en bijna 40.000 kopjes vol gemaakt en werkt nog steeds. Locale retailer heeft eigen onderhoudsafdeling en geeft prima service. Vertrouw nu weer op DeLonghi kwaliteit voor dit nieuwe product en de service.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Betrouwbaarheid merk

Sandra 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goede Cappuccino

Makkelijk in gebruik, en zeer goede cappuccino, met heerlijk en goed schuim.
Makkelijk te reinigen, veel instelmogelijkheden sterkte, hoeveelheid, en tempratuur. Bij eerste maal aanzetten alles duidelijk uitgelegd en zeer goed te doen, binnen een paar minuten klaar voor gebruik. veel stiller dan voorgaande machine met ceramische maalgroep.

Pluspunten

• zeer stil
  • snel klaar

Minpunten

• nog niet gevonden

Dinamica 10-04-2017 Product paar dagen in bezit

Echte Koffie

Helemaal klaar met Nespresso,dus wat nu ,ja hoor een DeLonghi,Dinamica,heel fijn geholpen door Thijs van Media Markt,omdat we eerst goedkoper model hadden gekozen,vroeg hij ons wat wil je er allemaal mee doen,zoveel mogelijk dus hebben we nu een hele mooie machine,waar echte koffie uit komt,en veel meer mogelijk heden,die we nog aan het uit testen zijn,maar door het makelijke scherm als van zelf gaat ongeloofelijk ,espresso,heerlijke cappuccino en ja hoor zelfs Latte Macchiato,dus zijn wij helemaal in de bonen.

Pluspunten

• Echte koffie
  • Echt niet moeilijk ,te bedienen
  • Ruikt heerlijk als hij koffie zet.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Yvonne 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Volautomatisch koffie apparaat

Een super apparaat. Heerlijke cappuccino, latte. Geweldig! En koffiebonen dat is ook weer heerlijk. Pads meteen de deur uit.

Peter van der kolk 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goed expressoapparaat

Heb al eerder een gehad ben erg verwend daar door weer voor een gekozen het oude apparaat was 7 jaar en volop gebruikt

Pluspunten

• Met een druk heb je wat je wil

Luc 29-03-2017 Product paar dagen in bezit

Een kopje KOFFIE?

Na wat rondgekeken en geinformeerd te hebben, hebben we besloten een ander koffieappartaat te kopen. Echt helder welek hadden we nog niet. Toen we bij Koffiediscounter terecht kwamen werd veel helder. Goede informatie en een helder verhaal wat de ene machine voor en tegen had op de andere. Wij hebben vol overtuiging gekozen voor DiLonghi Dinamica Ecam 350.55B. Nuwe deze een paar dagen in huis hebben wordt steeds meer duidelijk dat we een goede keuze gemaakt hebben. Heerlijke KOFFIE en veel mogelijkheden van andere koffies als cappuccino, expresso en veel meer. Alle mogelijkheden hebben we nog niet gehad. Maar we hebben het volle vertrouwen er in dat die ook goed gaan smaken.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • simpele bediening
  • makkelijk schoon te maken
  • persoonlijke smaak in te stellen
  • sterkte makkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ellen 28-03-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine, heerlijke koffie

Makkelijk in gebruik en in het "My coffee" menu is alles nog eens apart in te stellen in een (bijv.) sterkere variant dan in het standaard menu.

Geeft heerlijke koffie in alle varianten.

Enige nadeel is dat hij snel uit gaat nadat hij een tijdje niet gebruikt is. Of dit aangepast kan worden hebben we nog niet gevonden.

pieter basetn 26-03-2017 Product paar weken in bezit

compact en compleet

Product oogt simpel en is simpel te bedienen. Product is niet lomp van uiterlijk waardoor het een sieraard op je aanrecht is.
Verder heeft het een uitgebreide mogelijkheden om diverse koffie-smaken te maken.

Pluspunten

• compact
  • simpel te bedienen
  • ruime keuze mogelijkheden binnen 1 apparaat

Minpunten

• klein waterresoirvar