De'Longhi DINAMICA ECAM 350.55.B - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 78 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Cong 16-09-2017 Product paar weken in bezit

Fijn en compact koffiemachine

Na lang wikken en wegen uiteindelijke gekozen voor de Delonghi. Dit omdat het een te makkelijke onderhouden machine is. Machine is fijn in gebruik, en lekker compact. Je kan keuzes instellen per persoon.

• Onderhoud
  • Melkopschuimer

Minpunten

• Roestvrijplaat krast snel

Naam en Toenaam? 17-10-2017 Product paar dagen in bezit

Meen je dit echt?

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Qua product weinig aan te merken. Maar om een review te moeten schrijven om een cashback te krijgen is toch wel heel erg, of niet dan? Ik zou bijna het apparaat terugbrengen alleen al om dit soort praktijken. Belachelijk!

Jack 17-10-2017 Product paar dagen in bezit

Statig apparaat

We hadden al geruime tijd zin in een volautomatisch koffiezetapparaat.
'Ooit' weleens langs apparaten gelopen maar de prijsklassen weerhield ons ervan om een besluit te nemen.
Vorige week toch maar eens een besluit genomen om ons goed te laten informeren.
Geen spijt! Onze keuze viel op een DeLonghi, DINAMICA. De uitstraling en de prijs, zeer zeker met de actie, heeft ons doen besluiten om het apparaat aan te schaffen. We en zo ook onze visite, genieten van de koffie. We hebben nog wel een beetje moeite om een juiste keuze te maken uit de vele mogelijkheden, uiteraard scheelt het per dag en moment welke keuze je maakt. Tot nu toe zijn we zeer tevreden!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Mogelijkheden
  • Onderhoud
  • Neemt weinig ruimte in.

Delonghi koffieapparaat 17-10-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goed koffieapparaat

Koffieapparaat van delonghi is zeer goed en zeker aan te raden.
Het ziet heel mooi uit qua design en past bij elke keuken.
De koffie is overheerlijk.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Uitgebreid menu

Minpunten

• Aluminium plaat krast snel

edb 17-10-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie!

na jarenlang met koffiepads gewerkt te hebben wilden we een keer iets anders. Dit apparaat maakt heerlijke koffie. Heel veel keuze en makkelijk in gebruik, De cashback aktie van € 100,-- maakte voor mij de prijs net wat vriendelijker.

Pluspunten

• temperatuur in te stellen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• rvs plaatje krast snel

Fer 16-10-2017 Product paar dagen in bezit

Strak design

Beste apparaat in zijn klasse/ kwaliteitsverhouding , koffie is lekker warm / geheugen instellen eigen gewenste koffie sterkte / melkreservoir kun je koel zetten bij geen gebruik , makkelijk schoon te maken /

Pluspunten

• one touch voor capuccino , melkreservoir
  • automatische reiniging na gebruik
  • super apparaat

Jack Janssens 16-10-2017

Prima espressomachine

Ben een liefhebber van koffie, met deze machine heb je in een handomdraai de koffie die je wilt bereid is mooi vormgegeven en voldoet aan mijn verwachtingen.

Kris 12-10-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffies

Fantastisch en vooral gebruiksvriendelijk apparaat! maakt heerlijke koffies en cappuccino's. Wij willen bij ons nooit meer anders! Ook gemakkelijk schoon te maken, We love it!

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• iet wat klein bonenreservoir

Klaas 08-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goed leesbaar scherm / goede handleiding

Heb altijd al een goede koffiemachine willen hebben , nu ik bijna met pensioen ga drink ik graag lekkere koffie.
Bij de Makro heb ik de koffie geproefd , was gelijk verloren.

Pluspunten

• prachtige machine

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

D.Drost 07-10-2017 Product paar dagen in bezit

koffiemachine

Dit wordt onze 2e DeLonghi, de eerste was top en we hopen van deze nieuwe ook weer veel plezier te hebben. Vergeleken met de vorige is deze nieuwe veel meer uitgebreider en daar gaan we dan ook van genieten!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • Mooie schuim

Majella Verschuur 07-10-2017

Stijlvol chique!

Na verschillende merken uitgeprobeerd te hebben zei iemand tegen mij: neem DeLonghi, Italianen maken veel koffie en hebben er verstand van...

Vandaag dus hiervoor gekozen en wij zijn zeer blij verrast!

Ben 07-10-2017 Product paar dagen in bezit

Goede Koffie!

lekkere koffie, door simple bediening is het erg gemakkelijk om voor iedereen het perfecte kopje te maken.
Enige puntje is de bediening van het melk reservoir,dit verdient een heldere uitleg.

Pluspunten

• snel en makkelijke bediening
  • veel soorten koffie

Minpunten

• bediening op melkreservoir

Jellep33 05-10-2017 Product paar weken in bezit

Goede koffie

In het begin even wennen dat jezelf de koffie moet instellen, maar als je het eenmaal hebt ingesteld (staat gewoon simpel in het boekje), dan is de koffie verrukkelijk en lekker sterk. Echt een top aankoop.

Pluspunten

• Goede sterke koffie
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Duurt even dat de koffie uit de machine komt.

Steven 03-10-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke warme espresso en cappuccino

Lang over de aanschaf van een volautomaat nagedacht. Uiteindelijk voor deze DeLonghi gekozen vanwege de goede reviews, de mogelijkheden en de gunstige prijs (combinatie cashback en 18% korting bij Mediamarkt). Super apparaat. Nu bijna twee weken in gebruik. Zet heerlijke koffievarianten. Alles is te regelen. Cappuccino is op de ideale temperatuur (in te stellen) met lekker stevig schuim. Het onderhoud en schoonmaken gaat erg eenvoudig. De zetgroep kan ook worden afgespoeld. Wat wel zo fris is. In deze prijsklasse een absolute aanrader, zeker met de cashback actie die nog tot eind oktober geldt.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Melkvarianten goed op temperatuur
  • Makkelijk in onderhoud
  • Uitneembare zetgroep

Minpunten

• Geen kopjesverlichting
  • Krasgevoeligheid inox plaatjes

Rob 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie uit mooi apparaat

Deze DeLonghi gekocht nadat onze oude Magnifico de geest had gegeven na 6 jaar intensieve goede dienst.
Lekkere koffie. Apparaat warmt sneller op dan vorige. Ziet er mooi uit. Verder te kort in bezit om goed te beoordelen. Viel alleen wel op dat sommige functies ver verborgen zitten in menuutjes.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Lekker koffie
  • Warmt snel op

Minpunten

• Sommige menu items zitten diep verborgen

D 02-10-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Gebruikers vriendelijk, veel mogelijkheden om je eigen koffie recept samen te stellen, en met 1 druk op de knop een cappuccino of latte macchiato.

Pluspunten

• Persoonlijke koffierecepten maken en opslaan
  • Met 1 druk cappuccino of latte macchiato.
  • Gebruikers vriendelijk

Tiny 01-10-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooi vormgeving, Compact. Alleen instellingen niet helemaal duidelijk. Het instellen van de waterhoeveelheid was niet direct duidelijk.

Pluspunten

Minpunten

• Instellingen niet zo duidelijk

Otto K 30-09-2017 Product paar dagen in bezit

handige kleine afmeting tov capaciteit

We zochten een koffiezetter ter vervanging van een Jura. We kwamen uit bij de Longhi 350.55.B . prijs kwaliteit zeer goed, ook een stille machine. ook is de afmeting gering tov een concurrerend model.

Pluspunten

• stil
  • veel producten met 1 knop te maken
  • afmeting

Charlotte 30-09-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige apparaat met veel functies

Prima apparaat met vele functies. Ideaal voor thuis en eventueel in een kleine bedrijf. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ideaal dat je espresso, koffie, cappuccino, latte macchiato mee kan zetten. Maar ook warme melk, kortom handig voor eventuele warme chocolademelk! Top apparaat.

René Thijssen 29-09-2017 Product paar dagen in bezit

Een mooi plaatje op het aanrecht

Door de cashback actie wel getriggerd om eens voor een De Longhi te gaan! mede door alle instelmogelijkheden en de melkopschuimer voor dit model gegaan. ook leuk met wat oudere kinderen een lekkere kop koffie met een flinke scheut melk. Eerst altijd een Saeco gehad maar door de huidige range met de onhandige vulling van de koffiebonen mede een rede om voor deze te kiezen.

Pluspunten

• makkelijk en toegankelijk bonen reservoir
  • vele instelmogelijkheden digitaal
  • makkelijk toegang water reservoir
  • persoonlijke menu s
  • cappuccino handig te maken

Minpunten

• nog niet ondervonden