Saeco GranBaristo Avanti HD8977/01 - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso, koffie, latte macchiato

4,5

Bokkie 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie en gebruiksvriendelijke app

Ik ben zeer blij met de aankoop van de espresso machine. Het is zeer makkelijk te bedienen met de slimme app. Koffie werd tot mijn verbazing sneller klaargezet dan ik dacht. Soortgelijke koffie die je bij een chic café koopt. Ook mijn bezoek is er hartstikke blij mee. Top product voor een goed bedrag. Ik beveel dit zeker aan.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te bedienen met de app
  • Koffie wordt snel bereid
  • makkelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Hij mocht van mij iets groter

Pim 23-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Drama

ik heb dit apparaat inmiddels een jaar geleden aangeschaft. Werkte een maand naar tevredenheid. Toen tijdens het malen een raar geluid hoorbaar was en de koffie vanaf toen slap en ondrinkbaar was het apparaat teruggestuurd. Waar op youtube-filmpjes een espresso in zo'n kleine halve minuut gezet wordt is mijn apparaat daar in 13 seconden mee klaar. Philips blijft echter beweren (we hebben hem 3 keer teruggestuurd) dat het apparaat 'voldoet aan technische specificaties'. Geld terug? Nee. Ander apparaat? Nee hoor. De helpdesk heeft drie keer beloofd ons terug te bellen voor uitleg, maar ook dat is nooit gebeurd. Lachertje.