Saeco GranBaristo Avanti HD8977/01 antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco GranBaristo Avanti HD8977/01 antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap 27-11-2018

Verstand van een goed kopje espresso.

Gekocht, direct meegenomen, geïnstalleerd en volop in gebruik. Tot zover prima koffie, cappuccino en schuimmelk.
Nu 1 week in gebruik. Kleine puntjes: let op de maat van de kopjes ivm de melkuitloop en bij het vullen van de bonen, die willen nog wel eens in het randje vallen en dan sluit de deksel niet helemaal. Apparaat trilt een beetje en daardoor wandelen de kopjes soms wat opzij. De koffie loopt dan niet meer in het kopje. Oplossen door de uitloop laag te zetten, op de rand van het kopje. Verder geen opmerkingen

Pluspunten

• Lekkere hete koffie
  • Goed schuim

Minpunten

• Let op het vullen met bonen
  • Trillen van de kopjes

Baban 03-02-2018

Gebruiksgemak

Nu 3 weken in gebruikt, prima apparaat, gebruik van de app is ideal, daarmee kan je de sterkte, hoeveelheid van koffie, melk bepalen en vanuit de smartphone jouw keuze maken en als favoriet bewaren. Schoonmaken van de apparaat, is heel makkelijk.

Erik 23-06-2017

Saeco HD8977/01

Heb de machine pas 1 dag in gebruik maar het ziet er veel belovend uit. Het bedieningsgemak is goed, wel handig om de handleiding van internet te downloaden want het mee geleverde boekje is wat summier en onoverzichtelijk. Ik geef voorlopig een 7

Pluspunten

• Mooi design maar dat is smaak.
  • Simpel te reinigen

Rosalind 11-06-2017

Saeco gran baristo avanti

Slechts een paar dagen in bezit maar wat een heerlijk apparaat
Heerlijke cappuccino latte macchiato en op allerlei manieren in te stellen via de app.
Ieder kan zijn eigen favorieten opslaan in de app.

Pluspunten

• App
  • Smaak
  • mogelijkheden

Minpunten

• lawaai melkschuimer
  • hoogte kop/beker beperkt

Pim 23-02-2017

ik heb dit apparaat inmiddels een jaar geleden aangeschaft. Werkte een maand naar tevredenheid. Toen tijdens het malen een raar geluid hoorbaar was en de koffie vanaf toen slap en ondrinkbaar was het apparaat teruggestuurd. Waar op youtube-filmpjes een espresso in zo'n kleine halve minuut gezet wordt is mijn apparaat daar in 13 seconden mee klaar. Philips blijft echter beweren (we hebben hem 3 keer teruggestuurd) dat het apparaat 'voldoet aan technische specificaties'. Geld terug? Nee. Ander apparaat? Nee hoor. De helpdesk heeft drie keer beloofd ons terug te bellen voor uitleg, maar ook dat is nooit gebeurd. Lachertje.

Bokkie 08-11-2016

Lekkere koffie en gebruiksvriendelijke app

Ik ben zeer blij met de aankoop van de espresso machine. Het is zeer makkelijk te bedienen met de slimme app. Koffie werd tot mijn verbazing sneller klaargezet dan ik dacht. Soortgelijke koffie die je bij een chic café koopt. Ook mijn bezoek is er hartstikke blij mee. Top product voor een goed bedrag. Ik beveel dit zeker aan.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te bedienen met de app
  • Koffie wordt snel bereid
  • makkelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Hij mocht van mij iets groter