Bosch TAS1254CH wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS1254CH wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

BGoud 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Dit apparaat had ik veel eerder aanmoeten schaffen, super makkelijk in gebruik. En wat ik heel belangrijk vindt is dat hij super makkelijk schoon te maken is. Ook is de koffie snel klaar zelfs als je het reservoir net hebt gevuld. Niet super lang te wachten totdat het water heet is. Echt top.

DyllanS 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

De smaak van de koffie is perfect, het smaakt zoals koffie hoort te smaken.

De mogelijkheden van dit apparaat zijn zoals verwacht. Je kan er veel verschillende soorten warme dranken mee maken, en dat vind ik een enorm pluspunt.

Het apparaat is enorm simpel om te gebruiken. Je doet water erin, dan de disc met de smaak erin, 1 druk op de knop en hij begint te lopen.

De vormgeving van het apparaat is goed. Het ziet er leuk uit en hij is best klein, dus het staat niet in de weg.

Al met al is de Tassimo TAS1254 een superhandig apparaat waarmee je bijna al je favoriete warme dranken mee kan maken.

HoekstraF 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Hij ziet er heel mooi uit, strakke vormgeving, en heel makkelijk te bedienen, de smaak is iets minder, maar verder wel goed te doen.

koffielekker 03-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

We vonden het even lastig, om de eerste 'latte macchiato' te maken. We hadden niet goed begrepen, dat we dat in 2 etappes moesten doen en we hadden van het kuipje melk, de verpakking opengemaakt. Maar nu we weten hoe het moet, is het heel erg gebruiksvriendelijk.
Duurzaamheid kan ik uiteraard nog niets over zeggen, maar onze verwachtingen zijn hoog. Er zijn voldoende mogelijkheden met chocolademelk etc. en die gaan we zeker allemaal uitproberen. Het apparaat neemt niet veel ruimte in beslag en kan lekker makkelijk op het aanrecht blijven staan. Ideaal! De smaak is tot nu toe ook top, dus vandaar allemaal negens. Er is altijd ruimte voor verbetering.

aafke 2015 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

ik vind de gebruiksaanwijzing niet duidelijk,omdat er
eigenlijk alleen maar plaatjes op staan.
zo ben ik zonder de plaatjes er achtergekomen dat ik
eerst de stekker in het stopcontact moet doen,het appa
raat aanzetten, en dan pas de T DISK erin.
terwijl ik eerst dacht dat het apparaat het niet deed.
nu vind ik het een fijn apparaat dat snel werkt,alleen
de beschrijving vind ik onduidelijk.

yvquee 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Super apparaat.. kan zoveel verschillende smaken mee maken! Snel en eenvoudig in gebruik. Nu al verslaafd!

JayaS 01-07-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Ik drink niet heel vaak koffie maar de smaken die verkrijgbaar zijn bij de tassimo zijn erg lekker. Momenteel vind ik de cappuccino van jacobs erg lekker. De machine heeft op zich niet veel mogelijkheden. Er is een knop om de koffie te zetten en andere om het apparaat te onderhouden. Desondanks is het wel geavanceerd omdat de verschillende mogelijkheden in het apparaat zijn ingebouwd. De t-discs bepalen automatisch de juiste instellingen voor temperatuur, hoeveelheid water etc. Vandaar dat ik het voor gebruiksgemak een dikke 9 geef. Het is verder een klein apparaat met een mooie vorm. Over de duurzaamheid kan ik nog geen uitspraak doen. Het is in ieder geval een aanrader. U zult er geen spijt van hebben zeker niet als u gebruik maakt van de cashback actie die nu gaande is bij media markt.

Melis12 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Fijn apparaat om lekkere koffie en andere dranken te maken. Het is zeker een aanrader en ik zal dit zeker aanraden bij familie of vrienden.

Mijnbren 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Heerlijke compacte machine. Staat mooi in de keuken en maakt echt heerlijke dranken. Natuurlijk is een kop koffie duurder dan een pad maar het is ook wel echt lekker. De machine werkt rustig en geruisloos.

Robbee 28-06-2015

In 1 woord: Fantassimo.
De koffie is gewoon veel smakelijker dan een kopje koffie gemaakt met koffiepads voor een Philips Senseo.

Jaimy2711 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Super apparaat, lekkere smaken, genakkelijk in gebruik, simpele bediening en ik wacht nu al op meer smaken discs! Leuk apparaat ook voor kinderen, die vinden de chocomel natuurlijk geweldig!

D Oude Alink 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Smaak, mogelijkheden en gebruiksgemak maken dat ik dit apparaat gekocht heb. Dat het apparaat er goed uitziet is meegenomen. Duurzaamheid zal de tijd uitwijzen.

Saarr22 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Top apparaat! eerder gehad en zeer tevreden, nu een nieuwere uitvoering gekocht maar in een klein formaat. Ben er superblij mee en geniet er vollop van.

mvg

Rianne en Bas 27-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

We waren eigenlijk op zoek naar een machine die zelf bonen maalt, maar hebben uiteindelijk gekozen voor de Bosch Tassimo. De koffie is erg lekker en het mooie is dat je er veel verschillende soorten dranken mee kunt maken (Latte Machiato, Cappucino, Espresso, caffe creme, thee en verschillende soorten chocomel).

We hoeven er maar een pad in te stoppen en de machine bepaalt aan de hand van de barcode welk drankje er bereid moet worden, erg gebruiksvriendelijk dus.

Over de duurzaamheid kunnen we niet veel zinnigs zeggen aangezien we het apparaat nog maar een paar dagen in ons bezit hebben. Wat betreft de vormgeving tenslotte geldt dat we dik tevreden zijn. Zelfs het goedkoopste basismodel ziet er al compact en leuk uit met verschillende frisse kleuren om uit te kiezen, de wat duurdere modellen zien er ook nog weer mooier uit.

Siemen Jan 27-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Past automatisch de hoeveelheid water wat in het kopje moet (voor espresso minder dan voor koffie). Is ook veel sneller dan concurrenten in het zetten van een lekker bakje koffie.

Minpuntjes zijn dat wanneer je thee wil je een theepad erin moet doen (je kan niet alleen maar heet water krijgen) en dat je de pad er precies goed in moet doen anders wordt het één grote kliederboel (check altijd even of je hem er goed in hebt!)

Voor de rest echt een superding, kwaliteit/prijs verhouding goed!

wchris 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Het is lekkere koffie maar wel omslagtig om dat je steed moet verandere van vulling maar voor de rest is het een goed en betaalbare koffie zetter

Tans 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Lekkere koffie en handig bedienbaar apparaat.
Ook is het fijn dat je er thee mee kan zetten.
Alleen dit laatste hebben we nog niet geprobeerd.
Verder ziet het apparaat er degelijk uit

Sabina11 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Hiervoor vaker lekkere koffie uit de tassimo bij vrienden op nu zelf ook 1 gekocht. Super blij mee en zeker een aanrader!

Aynil 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Nog niet lang in bezit, maar als dik tevreden. Het gemak van de bediening, de eenvoud van reinigen apparaat. En de overheerlijke koffie, maken het voor mij weer een feestje om koffie thuis koffie re drinken.

naam 732 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Het apparaat ziet er netjes en zeer stabiel uit.
De smaak van de koffie is perfect.
De mogelijkheden zijn m.i. ruim voldoende.
En het is een gemakkelijk apparaat.
Over de duurzaamheid kan ik na een dag geen oordee lover geven.

sfriends 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

makkelijk te bedienen koffie automaat koffie is wel wat prijzig maar wel lekker en veel soorten koffie smaken

Char2015 23-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Ik heb het apparaat gekocht omdat ik een bakje koffie had gedronken bij familie uit de tassimo super apparaat !! Mooi vormgeving en heerlijke latte koffie !!

Linda5100 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

De smaak van de koffie is echt goed. Ook het grote aantal verschillende soorten drank dat je met de Tassimo kan zetten is prima. Wel is het jammer dat in de supermarkt maar een (te) klein deel van het totale assortiment Tassimo cups verkrijgbaar is. Zelfs een XL supermarkt heeft lang niet alle smaken.
Verder kan ik nu nog niets zeggen over de duurzaamheid, ik heb de machine pas sinds een paar dagen.

Mike491965 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

Veel mogelijkheden. Allerlei soorten koffie zijn beschikbaar.Eenvoudig te gebruiken. Bereiding met code op capsules werkt prima. Goed van temperatuur.

Jorrinda 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS1254CH wit

nog nooit zulke lekker koffie thuis gehad
Makkelijk in gebruik, keuze is ruim
Apparaat is aan te raden aan iedereen !