Krups KP1108 - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

8,1

Ingrid 18-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Dolce Gusto Oblo

De koffie is lekker, maar het apparaat is niet handig. Bij dit koffiezetapparaat moet je het op het oog doen. Er zit helaas geen knopje op voor vaste hoeveelheden. Je moet erbij blijven, stopt dus niet vanzelf. Toen ik m kocht, wist ik dit niet, dacht dat ze allemaal hetzelfde werkten. Ik maak de koffie op en dan doe ik hem weg. Zal de koffie wel missen, maar ga voorlopig maar de nespresso van mijn man gebruiken! Misschien went het wel.

Minpunten

• Niet afstelbaar

rudo 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima machine

makkelijk te bedienen machine die goed heet is en een goede bar druk heeft. Ziet er ook goed uit, een aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • leuk uiterlijk

Bergsen 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

Lekkere koffie. Leuk model. Schoon. Makkelijk. Goede prijs- kwaliteiverhouding. Cups in heel feel winkels verkrijgbaar

Elly 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruikgemak valt tegen

5,6
Het waterreservoir is zo ontzettend lastig terug te plaatsen, bah, ik mis mn oude apparaat, en dat stomme rode snoer is erg aan de korte kant, ook balen, jammer dat mn oude apparaat lekte, want ik zou m gelijk weer gaan gebruiken!

frank van mullekom 09-07-2016 Product paar weken in bezit

sinds kort de oblo

6,8
het is een goed apparaat, maar ik vind het jammer dat je hem zelf moet stoppen. En dat was zeker de eerste keer jammer toen ik erachter kwam toen het aanrecht vol met koffie lag. De koffie is goed, maar ik zou de oblo niet meer kiezen.

Lia 07-07-2016 Product maand in bezit

Prima machine voor de prijs.

Goede smaak en koffie op een goede temperatuur. Lekker voor een smakelijk kopje koffie als je er echt aan toe bent.

Irenesibe 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Geluksmomentjes met mijn Oblo.

Ik geniet nu iedere dag van heerlijke koffie. Ik heb mezelf zelfs een limiet gesteld van 3 koppen per dag. Ik zou het de hele dag wel kunnen drinken.

Rob 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Oblo bevalt prima.

De koffie wordt goed warm en smaakt lekker. Het apparaat stopt niet automatisch, maar dat is geen probleem. Ik blijf er gewoon even bij staan.

Fred Las van Bennekom 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk

Snel op temperatuur ,geen losse koffie ,geen filterzakjes en genoeg keuze uit verschillende soorten van koffie.

Miranda 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

De Oblo is een geweldige machine waarmee je heerlijke verschillende smaken koffie kunt zetten. Het is gebruikersvriendelijk en neemt weinig plaats in beslag in de keuken.

tevreden klant 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

tevreden dolce gusto gebruiker

Zeer tevreden over de smaak en de verschillende mogelijkheden. Heel makkelijk in gebruik. De duurzaamheid van ons eerste apparaat dat was de piccolo die viel tegen. Toch weer gekozen voor dolce gusto.

Tobias 28-05-2016 Product paar weken in bezit

erg mooi desing

Wat vooral opvalt bij de machines van dolce gusto is het design. Ze hebben voor bijna elke stijl keuken een mooi passend apparaat. het systeem is enorm simpel net als bij senseo, en dit is veel betere kwalitijd koffie. ik vind het apparaat ook heel schoon werken. Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat dat ze wel heel veel variatie hebben, alleen het koffie asortiment zelf is niet zo uitgebrijd als bij bijvoorbeeld nespresso. En ik vraag me af hoe milieu vriendelijk het is met al de gebruikte cups die je overhoud. Kortom een goed apparaat en een hele mooie prijs/kwalitijd verhouding. ik ben tevreden!

T Paas 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

wit met rood

koop ik een mooie witte apparaat zit er een spuglelijk rood snoer aan. hij stopt ook niet vanzelf dus moet je er bij blijven staan, daardoor smaak niet ieder kopje het zelfde de ene keer komt er meer water in je koffie

Marrone 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

de koffie is goed van smaak
koffieprijs vind ik erg hoog
design is erg leuk
duurzaamheid weet ik nog niet ik heb hem net een week of 2 binnenbinnen

mar 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is even wennen dat het water niet vanzelf stopt :D
Maar hij is echt goed heet en de smaken zijn heerlijk.

Ro Koning 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn tweede dolche gusto, De eerste is na 2 jaar helaas kapot gegaan. Hij begon vreselijk te lekker rondom het houdertje doordat het naaldje bijna verdwenen was. (het was helemaal misvormd rond de naald)
Jammer genoeg was het niet te repareren en waren er geen losse onderdelen verkrijgbaar.
Ik had toen de duurste variant, nu heb ik een van de goedkoopste genomen, want als ik elke 2 jaar een nieuwe moet kopen geef ik liever niet teveel uit.
Maar,...de koffie is werkelijk geweldig! En hij is heel makkelijk te bedienen.
Ook voor wie bvb wat sterkere koffie wil. Gewoon wat minder water erbij. :)

S Venema 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nu een paar week en hij bevalt goed. Ik heb hem gekocht, omdat ik een klein bedrijf heb waar niet regelmatig koffie of thee wordt gedronken. Ik zocht ook een klein apparaat met kleine waterreservoir zodat het water er niet te lang in blijft zitten. Het enige minpuntje vind ik te weinig keuze in thee en de thee bevat suiker.

jaap 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,5
Hoeveelheid niet in te stellen, je moet deze handmatig afzetten
Koffie is per cupje en duur
Fijn om korting te krijgen via de site. Betaal hierdoor duidelijk minder voor het apparaat

Irma Visser 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Alles is super. Top apparaat met lekkere koffie! Veel soorten smaken en een mooi design apparaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mona Elisa 12-01-2016 Product kwartaal in bezit

Gemakkelijk te bedienen en uitstekende koffie en vooral de cappuccino vind ik heerlijk. Een prima apparaat