Krups Dolce Gusto Oblo zwart KP1108 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 102 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob 10-06-2016

De Oblo bevalt prima.

De koffie wordt goed warm en smaakt lekker. Het apparaat stopt niet automatisch, maar dat is geen probleem. Ik blijf er gewoon even bij staan.

Irenesibe 13-06-2016

Geluksmomentjes met mijn Oblo.

Ik geniet nu iedere dag van heerlijke koffie. Ik heb mezelf zelfs een limiet gesteld van 3 koppen per dag. Ik zou het de hele dag wel kunnen drinken.

Fred Las van Bennekom 03-06-2016

Gemakkelijk

Snel op temperatuur ,geen losse koffie ,geen filterzakjes en genoeg keuze uit verschillende soorten van koffie.

Tobias 28-05-2016

erg mooi desing

Wat vooral opvalt bij de machines van dolce gusto is het design. Ze hebben voor bijna elke stijl keuken een mooi passend apparaat. het systeem is enorm simpel net als bij senseo, en dit is veel betere kwalitijd koffie. ik vind het apparaat ook heel schoon werken. Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat dat ze wel heel veel variatie hebben, alleen het koffie asortiment zelf is niet zo uitgebrijd als bij bijvoorbeeld nespresso. En ik vraag me af hoe milieu vriendelijk het is met al de gebruikte cups die je overhoud. Kortom een goed apparaat en een hele mooie prijs/kwalitijd verhouding. ik ben tevreden!

Marrone 19-01-2016

de koffie is goed van smaak
koffieprijs vind ik erg hoog
design is erg leuk
duurzaamheid weet ik nog niet ik heb hem net een week of 2 binnenbinnen

Ro Koning 19-01-2016

Dit is mijn tweede dolche gusto, De eerste is na 2 jaar helaas kapot gegaan. Hij begon vreselijk te lekker rondom het houdertje doordat het naaldje bijna verdwenen was. (het was helemaal misvormd rond de naald)
Jammer genoeg was het niet te repareren en waren er geen losse onderdelen verkrijgbaar.
Ik had toen de duurste variant, nu heb ik een van de goedkoopste genomen, want als ik elke 2 jaar een nieuwe moet kopen geef ik liever niet teveel uit.
Maar,...de koffie is werkelijk geweldig! En hij is heel makkelijk te bedienen.
Ook voor wie bvb wat sterkere koffie wil. Gewoon wat minder water erbij. :)

ingegrevinga 19-05-2015
  • Product kwartaal in bezit

fijn apparaat, maar waterresevoir is veel te klein. Na 2 koppen grande moet je alweer bijvullen. Is wel heel snel leeg.

Trudy 15-12-2017

mooi uierlijk

Ik vind het lekkere koffie.En ik vind het fijn dat je verschillende smaken kan gebruiken.En wat ik ook fijn vind dat het apparaat gauw op temperatuur is.dit is overens mijn tweede Dolce Custo.hiervoor had ik de duurdere circolo.maar de oblo geef net zo lekker kopje koffie.

Pluspunten

• uiterlijk
  • vlug warm
  • veel keuze in smaken

Minpunten

• oblo heb een kleinere tank.

Jan 11-12-2017

Mooie vormgeving en makkelijke bediening.

Omdat ik een liefhebber van koffie ben is Dolce Gusto het beste wat me tot nog toe overkomen is,heerlijk kopje koffie en dat op zo`n simpele manier gemaakt,de ene smaak na de ander geprobeert en moet mijn definitieve smaak nog maken,moeilijk moeilijk,,,petje af en ga zo door.Vriendelijke groet Jan

Mirjam 08-12-2017

Mooi vormgegeven

Prima apparaat. Heerlijke koffie, en veel smaken om uit te kiezen. Compact van vorm. Past in elke keuken. Prima in gebruik voor een of twee personen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik.
  • Koffie is goed op temperatuur

Minpunten

• Koffie is wat duurder

Anita 07-12-2017

fijn apparaat

De Oblo is een zeer fijne machine is gemakkelijk te bedienen en is snel klaar. Warm en koud werkt perfect.

koert 06-12-2017

goede smakelijke koffie voor weinig

we hebben dit apparaat voor het eerst gekocht en zijn er uiterst tevreden over willen niet meer terug naar de oude koffie.
ik beveel dit apparaat zeker aan.

Pluspunten

• goede koffie
  • overzichtelijk
  • neemt weinig ruimte in beslag
  • service is ook goed

Latte 17-11-2017

Nette makkelijk te onderhouden machine

Ik heb maar liefst 7 á 8 jaar met een machine gedaan.Vorige week heeft hij het begeven.Meteen een nieuwe besteld. Geen enkele minpunt.Nette apparaat.Simpel in gebruik.Heerlijke koffie(s).

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goed te onderhouden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stroomsnoer had iets langer gemogen

Menno 21-05-2017

Mooie koffiemachine

Mooi Koffiezetapparaat dat makkelijk in een hoekje op het aanrecht past. Voor de grote koffie leut is het waarschijnlijk geen goede machine want het waterreservoir is relatief klein. Daarnaast de prijs per kopje wel wat aan de hoge kant, daar krijg je echter ook wel een lekkere koffie voor terug. Hoewel het waarschijnlijk niet ieders "kopje thee" is zit er een manuele start/stop op. Je kan hierdoor varieren in sterkte. In het begin is het echter wat zoeken hoeveel water je moet gebruiken. Bij het apparaat weg lopen kan daardoor niet. Dan stroomt de boel over. Ik ben blij met mijn machine en drink heerlijke koffie en het apparaat ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• veel variatie mogelijk

Minpunten

• Klein reservoir
  • Prijs per kopje

B.Stam 24-01-2017

Fijn apparaat

Heerlijke koffie ben er ook super tevreden over .
Alleen jammer dat ik de verkeerde heb ontvangen deze heeft geen automatisch stop systeem (wel voor betaald)en is in dit model volgens de winkel niet meer leverbaar erg jammer!! Dus nu moet ik een ander model kiezen dus dat is wel een minpunt.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Warme koffie
  • Ruime keuze aan koffie

Minpunten

• Geen automatische stop
  • Klein waterreservoir

Dettmeijer 20-01-2017

Fijn apparaat

Na het uitpakken even de beschrijving lezen . Simpel en makkelijk in gebruik. Lekkere koffie en snel een kopje op tafel.
Is onze 3e Dolce Gusto en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Snel een lekkere bak
  • Handig in gebruik

hennieke 17-01-2017

strak model

De machine is snel warm en maakt lekkere koffie. jammer is dat je de milliliters moet gokken. water bijvullen is lastig voor mensen die een beperking hebben aan de handen.

Ash 09-01-2017

Grote variatie aan dranken.

Heerlijke machine. Het apparaat is goed gebruiksvriendelijk en heeft een leuk design.

Minpuntje vind ik dat je bij combinatiedranken eerst de machine uit moet zetten, cup verwisselen, en weer aan moet zetten. Het apparaat verwarmt dan opnieuw en dat duurt weer even. Liever zie ik dan bv een 'pauze' knop :).

Pluspunten

• ZEER grote variatie aan dranken.
  • Gebruiksvriendelijk
  • Leuk Design.

Minpunten

• Opnieuw verwarmen bij combinatie Cups.

Dan 09-01-2017

Mooi apparaat, handig in gebruik, heerlijke koffie

Als kerstcadeau van mijn vriend gekregen na het zien van de tv reclame. Wat een TOP apparaat! Veel variatie, van koffie tot thee tot chocomelk.

Mijn vriend is inmiddels ook fan, zijn favoriet: Chai Tea Latte en de mijne Cappuccino. Je kunt de sterkte zelf bepalen, wat erg fijn is. Aan het begin is dit nog even puzzelen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt geniet je van heerlijke koffie op goede temperatuur. De cups maken bij Cappuccino (als je de melkcups zet) mooi schuim en je ziet de verschillende lagen als je de koffie toevoegt. Dus naast lekkere ook mooie koffie :)

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goed op temperatuur (warm)
  • weinig geluid

Minpunten

• Water sneller bijvullen

Daisy 04-01-2017

Geweldig apparaat

Geweldig koffie apparaat. Makkelijk in gebruik en in onderhoud. Lekkere koffie smaken!!
Heb inmiddels al meerdere smaken koffie en chocomel geprobeerd, heerlijk!!

Pluspunten

• lekker koffie
  • makkelijk in onderhoud