Krups Dolce Gusto Oblo zwart KP1108 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 111 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Oblo zwart KP1108 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Christo 11-12-2019

Vormgeving, smaak en prijs.

Ik ben zeer tevreden over deze aankoop. Werkt prima en de koffie is zoals bekend heerlijk (Ik gebruik de Lungo Intenso 9, lekker sterk). Mijn jongste dochter heeft de Melody, is ook zeer tevreden. Voor mijn moeder nu de Genio 2 aangeschaft. Ben benieuwd, maar zal ook wel goed zijn.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruikersvriendelijkheid
  • Smaak koffie

Douwina Wolfslag 06-02-2019

Vormgeving

Ik vindt het een mooi apparaat! De kleur en de vorm zijn geweldig! En de vele soorten koffie die je er mee kunt maken heerlijk☺️Mijn oudste dochter wil geen gewone koffie meer alleen maar een dolce-gusto.

Pluspunten

• Snel een bakje
  • Veel keuze aan koffie
  • Mooie vorm

Minpunten

• Apparaat maakt veel lawaai
  • Koffie wel duur

Suzanne Haine 27-12-2018

fijn model, en in hoogte verstelbare bodem.

Dit apparaat was erg gebruiksvriendelijk, en klein in model. Iedere kop koffie is heet waar ik veel waarde aan hecht. Hebben nieuwe gekocht omdat het water reservoir naar enkele jaren ging lekken. En er nu een gekocht met automatische stop. Maar was altijd heerlijke koffie vandaar ook een nieuwe gekocht.

Pluspunten

• praktisch model
  • hete koffie

Minpunten

• zelf moeten stopzetten
  • koude dranken moeilijk te maken

Tineke 29-05-2018

Leuk model

Lekkere koffie. Leuk model. Alleen jammer dat er geen automatische stop op zit. Even afgeleid en hij loopt over.

Pluspunten

• Model
  • Koffiesoorten

Minpunten

• Geen automatische stop

Ap 03-04-2018

Goed, maar wat minpuntjes

Ten eerste: de koffie is goed heet, heter nog dan met de oude Dolce Gusto en de smaak is prima. Enkele minpuntjes: het afnemen van het waterreservoir is lastig, ik mis een lampje dat brandde op de oude machine waardoor je gemakkelijker kan zien of de kop vol is en de handgreep voor het in-en uithalen van de cup had voor mij een kwart slag gedraaid mogen worden.

Pluspunten

• Goed heet
  • Mooie uitvoering

Minpunten

• Waterreservoir
  • Lampje

Mw. van Wezel 28-03-2018

Leuke machine, jammer van de handmatige bediening

Prima machine, mooi design. Alleen dacht ik bij "handmatig" dat de machine na een bepaalde hoeveelheid wel zou stoppen. Ik vind het lastig om een goede cappuccino of latte te maken.

Dan 04-02-2018

Na 2 jaar kapot

Heerlijke koffie.
Alleen heb ik em nu 2 jaar en hij doet niets meer.
Lampje blijft op rood staan of gaat groen knipperen.
Van alles geprobeerd met de stekker eruit, knop vasthouden, 20 minuten wachten e.d. maar het helpt niet..

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Snel kapot
  • stopt niet automatisch
  • maakt veel geluid

anita 02-01-2018

geweldige machine, mooie vorm en lekker snel warm!!

ben zeer blij met mijn apparaat, werkt prima is lekker snel warm en mooi design , vind het rode snoer ook wel wat aparts hebben ;-) de koffie vind ik heerlijk zeker de baristo en lungo de cappaccino en de latte macchiato alleen jammer dat in die soorten koffie suiker zit , en zeker als suiker patient nu krijg ik nog me 50 euro gratis koffie toegestuurd dus hoop dat daar nog wat mee gedaan kan worden de thee heb ik nog niet geproefd ben niet zo´n theedrinker maar ben zeer tevreden over het apparaat !!!-;)

Adrie 31-12-2017

Decoratief koffie apperaat

Nadat ons vorige apparaat kapot was ,na 6 jaar moesten we een ander apparaat aanschaffen. Natuurlijk weer een Dolce Gusto. De Oblo was voor ons de ideale uitkomst. een mooi smal model van Dolce Gusto. Mooie vormgeving en functioneel en uiteraard weer lekkere koffie.

Trudy 15-12-2017

mooi uierlijk

Ik vind het lekkere koffie.En ik vind het fijn dat je verschillende smaken kan gebruiken.En wat ik ook fijn vind dat het apparaat gauw op temperatuur is.dit is overens mijn tweede Dolce Custo.hiervoor had ik de duurdere circolo.maar de oblo geef net zo lekker kopje koffie.

Pluspunten

• uiterlijk
  • vlug warm
  • veel keuze in smaken

Minpunten

• oblo heb een kleinere tank.

Jan 11-12-2017

Mooie vormgeving en makkelijke bediening.

Omdat ik een liefhebber van koffie ben is Dolce Gusto het beste wat me tot nog toe overkomen is,heerlijk kopje koffie en dat op zo`n simpele manier gemaakt,de ene smaak na de ander geprobeert en moet mijn definitieve smaak nog maken,moeilijk moeilijk,,,petje af en ga zo door.Vriendelijke groet Jan

Mirjam 08-12-2017

Mooi vormgegeven

Prima apparaat. Heerlijke koffie, en veel smaken om uit te kiezen. Compact van vorm. Past in elke keuken. Prima in gebruik voor een of twee personen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik.
  • Koffie is goed op temperatuur

Minpunten

• Koffie is wat duurder

Anita 07-12-2017

fijn apparaat

De Oblo is een zeer fijne machine is gemakkelijk te bedienen en is snel klaar. Warm en koud werkt perfect.

koert 06-12-2017

goede smakelijke koffie voor weinig

we hebben dit apparaat voor het eerst gekocht en zijn er uiterst tevreden over willen niet meer terug naar de oude koffie.
ik beveel dit apparaat zeker aan.

Pluspunten

• goede koffie
  • overzichtelijk
  • neemt weinig ruimte in beslag
  • service is ook goed

Latte 17-11-2017

Nette makkelijk te onderhouden machine

Ik heb maar liefst 7 á 8 jaar met een machine gedaan.Vorige week heeft hij het begeven.Meteen een nieuwe besteld. Geen enkele minpunt.Nette apparaat.Simpel in gebruik.Heerlijke koffie(s).

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goed te onderhouden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Stroomsnoer had iets langer gemogen

Menno 21-05-2017

Mooie koffiemachine

Mooi Koffiezetapparaat dat makkelijk in een hoekje op het aanrecht past. Voor de grote koffie leut is het waarschijnlijk geen goede machine want het waterreservoir is relatief klein. Daarnaast de prijs per kopje wel wat aan de hoge kant, daar krijg je echter ook wel een lekkere koffie voor terug. Hoewel het waarschijnlijk niet ieders "kopje thee" is zit er een manuele start/stop op. Je kan hierdoor varieren in sterkte. In het begin is het echter wat zoeken hoeveel water je moet gebruiken. Bij het apparaat weg lopen kan daardoor niet. Dan stroomt de boel over. Ik ben blij met mijn machine en drink heerlijke koffie en het apparaat ziet er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• veel variatie mogelijk

Minpunten

• Klein reservoir
  • Prijs per kopje

B.Stam 24-01-2017

Fijn apparaat

Heerlijke koffie ben er ook super tevreden over .
Alleen jammer dat ik de verkeerde heb ontvangen deze heeft geen automatisch stop systeem (wel voor betaald)en is in dit model volgens de winkel niet meer leverbaar erg jammer!! Dus nu moet ik een ander model kiezen dus dat is wel een minpunt.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Warme koffie
  • Ruime keuze aan koffie

Minpunten

• Geen automatische stop
  • Klein waterreservoir

Dettmeijer 20-01-2017

Fijn apparaat

Na het uitpakken even de beschrijving lezen . Simpel en makkelijk in gebruik. Lekkere koffie en snel een kopje op tafel.
Is onze 3e Dolce Gusto en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Snel een lekkere bak
  • Handig in gebruik

hennieke 17-01-2017

strak model

De machine is snel warm en maakt lekkere koffie. jammer is dat je de milliliters moet gokken. water bijvullen is lastig voor mensen die een beperking hebben aan de handen.

Ash 09-01-2017

Grote variatie aan dranken.

Heerlijke machine. Het apparaat is goed gebruiksvriendelijk en heeft een leuk design.

Minpuntje vind ik dat je bij combinatiedranken eerst de machine uit moet zetten, cup verwisselen, en weer aan moet zetten. Het apparaat verwarmt dan opnieuw en dat duurt weer even. Liever zie ik dan bv een 'pauze' knop :).

Pluspunten

• ZEER grote variatie aan dranken.
  • Gebruiksvriendelijk
  • Leuk Design.

Minpunten

• Opnieuw verwarmen bij combinatie Cups.

Dan 09-01-2017

Mooi apparaat, handig in gebruik, heerlijke koffie

Als kerstcadeau van mijn vriend gekregen na het zien van de tv reclame. Wat een TOP apparaat! Veel variatie, van koffie tot thee tot chocomelk.

Mijn vriend is inmiddels ook fan, zijn favoriet: Chai Tea Latte en de mijne Cappuccino. Je kunt de sterkte zelf bepalen, wat erg fijn is. Aan het begin is dit nog even puzzelen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt geniet je van heerlijke koffie op goede temperatuur. De cups maken bij Cappuccino (als je de melkcups zet) mooi schuim en je ziet de verschillende lagen als je de koffie toevoegt. Dus naast lekkere ook mooie koffie :)

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goed op temperatuur (warm)
  • weinig geluid

Minpunten

• Water sneller bijvullen

Daisy 04-01-2017

Geweldig apparaat

Geweldig koffie apparaat. Makkelijk in gebruik en in onderhoud. Lekkere koffie smaken!!
Heb inmiddels al meerdere smaken koffie en chocomel geprobeerd, heerlijk!!

Pluspunten

• lekker koffie
  • makkelijk in onderhoud

Schavemaker 04-01-2017

Helemaal top dit apparaat

Ik ben heel erg tevreden over deze koffiemachine.
Heerlijke koffie en goed van temperatuur .
De cappuccino is erg lekker.

Miranda 27-12-2016

Geweldig apparaat

Heerlijke cappuccino en latte macchiato. Eerder n dolce gusto gehad. Maar met mn nieuwe keuken en er n koffiemachine in zit. Maar geen lekkere cappuccino enz. Dus de keus voor weer n dolce gusto was we meteen

Astrid 22-12-2016

Mooie vormgeving, Meerdere kleure

Ons oude app deed het niet meer .waren altijd we tevreden over de koffie. Jammer van de opbloeien. Hij heeft een rode snoer? Lelijk!, maakt ook veel herrie!. Dat mag zeker beter. Koffie is goed.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Goede koffie
  • Veel koffie keuze

Minpunten

• Veel herrie
  • Rode snoerloze om