Melitta Solo Deluxe - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

joopwych 20-11-2015 Product paar weken in bezit

Bij Expert een vers bakje geproefd: was meteen verkocht.
Wat een heerlijke koffiesmaak, vergeleken met "Senseo" vind ik het een grote vooruitgang, maar ook vergeleken met de zo gelikt gepromote Nespresso wint de Melitta het wat mij betreft ruimschoots. En dan heb ik het nog niet eens over de kosten van die cupjes. Ook door ontbreken van de melkschuim optie is het apparaat mooi compact en een aanwinst op het aanrecht, waarop ik toevallig ruimte zat heb. Dat lekbakje had inderdaad wel wat ruimer gemogen, maar goed, het legen is ook zo gebeurd.
Grote vraag is natuurlijk: hoe gaat dit voor een koffie zetter toch wel wat ingewikkelde apparaat zich op langere termijn houden. Wellicht na wat langer gebruik nog wat info hierover.

Thieu-1 07-09-2015 Product kwartaal in bezit

Inmiddels hebben we dit apparaat ruim 3 maanden in huis en hij bevalt nog steeds prima. Enige nadeel zoals al eerder vermeld: het lekbakje moet dagelijks worden schoongemaakt en je moet het apparaat maandelijks reinigen. Verder een lekker bakje koffie !

Thieu-1 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben dit apparaat een week in huis en zijn tot nu toe zeer enthousiast. Lekker kopje koffie en gemakkelijk in het gebruik. Enige nadeel: lekbakje moet dagelijks worden schoongemaakt, omdat het anders overloopt. De Melitta maakt veel minder geluid dan de Saeco die we hiervoor hadden. Over duurzaamheid kunnen we uiteraard nog niets zeggen.