Melitta CAFFEO SOLO DE LUXE Volautomatische espressomachine E950-333 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

joopwych 20-11-2015

Bij Expert een vers bakje geproefd: was meteen verkocht.
Wat een heerlijke koffiesmaak, vergeleken met "Senseo" vind ik het een grote vooruitgang, maar ook vergeleken met de zo gelikt gepromote Nespresso wint de Melitta het wat mij betreft ruimschoots. En dan heb ik het nog niet eens over de kosten van die cupjes. Ook door ontbreken van de melkschuim optie is het apparaat mooi compact en een aanwinst op het aanrecht, waarop ik toevallig ruimte zat heb. Dat lekbakje had inderdaad wel wat ruimer gemogen, maar goed, het legen is ook zo gebeurd.
Grote vraag is natuurlijk: hoe gaat dit voor een koffie zetter toch wel wat ingewikkelde apparaat zich op langere termijn houden. Wellicht na wat langer gebruik nog wat info hierover.

Thieu-1 07-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Inmiddels hebben we dit apparaat ruim 3 maanden in huis en hij bevalt nog steeds prima. Enige nadeel zoals al eerder vermeld: het lekbakje moet dagelijks worden schoongemaakt en je moet het apparaat maandelijks reinigen. Verder een lekker bakje koffie !

Thieu-1 20-05-2015

Wij hebben dit apparaat een week in huis en zijn tot nu toe zeer enthousiast. Lekker kopje koffie en gemakkelijk in het gebruik. Enige nadeel: lekbakje moet dagelijks worden schoongemaakt, omdat het anders overloopt. De Melitta maakt veel minder geluid dan de Saeco die we hiervoor hadden. Over duurzaamheid kunnen we uiteraard nog niets zeggen.

Peter 07-02-2017

Goede smaak, wel dure reparatie buiten garantie periode

De machine maakt lekkere koffie en is mooi compact, heb hem nu ruim 4 jaar in gebruik en helaas al meerdere reparaties moeten laten uitvoeren, de service is wel goed te noemen met haal en breng service en zelfs een leen apparaat. De garantie is 2 jaar, en de reparaties zijn kostbaar, ik heb hem buiten de garantie periode nog laten repareren voor €175, nu na 1,5 jaar doet het apparaat weer raar. nb. op die reparatie zit 6 maanden garantie. Ik ben niet van plan om nog een 2e keer zo'n kostbare reparatie te laten uitvoeren. Ik vindt de levensduur van 4jaar wel te kort voor dit apparaat. Nu toch maar weer opzoek naar wat anders.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • Goede koffie smaak
  • goede Melita service

Minpunten

• dure kosten buiten garantie
  • korte levensduur