De'Longhi ECAM 28.465.M zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 28.465.M zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dhr S. Peet 27-01-2018

Delongi volautomaat PrimaDonna S de Luxe

Fijne gebruiksvriendelijke machine die een heerlijk kopje koffie zet.
Wij houden van variatie in onze koffie en daar is deze machine erg geschikt voor.
De machine is eenvoudig te reinigen en daar wordt je via het digitale display op geattendeerd zodra dat nodig is.
De lange garantie en service aan huis was zeker een belangrijke factoor om voor deze Delonghi Prima Donna S De Luxe te kiezen.
We hopen nog veel koffieplezier van onze machine te hebben.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Prijs/kwalitijt
  • Variatie van diverse koffie
  • Garantie en service aan huis

Minpunten

• Nog niet gevonden

Martin 03-01-2018

Mooie koffiemachine

Perfecte koffiemachine. Zeker voor cappuccino en Latte. De koffie is heel heet en de schuim is uitstekend.

Pluspunten

• Melkschuim
  • Temperatuur

Bill 02-01-2018

Goede en warme koffie

De verkoper heeft niets teveel gezegd. Goede voorlichting en daarom tot deze produktkeuze gekomen. Prima apparaat, gebruiksvriendelijk en prima instelbaar

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Koffie van goede smaak

S. Peet 28-12-2017

Delongi volautomaat PrimaDonna S de Luxe

Wij zijn allebei gek op goede koffie maar drinken onze koffie graag op verschillende manieren....zij veelal zwart met een zoetje maar ook met regelmaat een Latte macciato.
Ik ben zelf echt een cappuccino slurper dus met deze alleskunner die echt heel eenvoudig in gebruik is , zijn wij erg blij met onze aankoop.
Waar wij ook op vielen is het strakke design van de PrimaDonna S de Luxe maar dat is een persoonlijke keus.
Waar wij natuurlijk ook blij mee zijn is de service aan huis en de garantie.....daar werden wij door een collega van mijn werk op geattendeerd omdat hij zelf daar een positieve ervaring mee heeft gehad.
Wij hopen natuurlijk nog erg lang veel koffie plezier te hebben van onze machine ....

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk in gebruik
  • Extra garantie
  • Makkelijk reinigingssysteem
  • Strak design

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

G.Verhaegen 18-12-2017

De Longhi volautomatisch koffiezet machine.

Nu met 1 druk op de knop een heerlijke koffie,een aanwinst en een sieraad op de aanrecht. Voortreffelijke smaak. Alleen jammer dat we geen workshop aan huis krijgen terwijl dit wel werd verteld in de winkel, maar moeilijk kan het niet zijn.

Pluspunten

• Niet al te groot.
  • Snel gereed ivm de opwarmtijd.
  • Goede schuimkraag.

Minpunten

• Nog niet ondekt

Bert 15-12-2017

Prachtig apparaat

Heerlijk cappucino. Het apparaat werkt voorteffelijk. Een week in huis em kan niet meer zonder. Het plaatsen van de melkdispencer is eenvoudig en na gebruik simpel weer in koelkast te plaats. Zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Capucino
  • Melkdispencer

Jos 03-12-2017

PrimaDonna

We hebben de machine enige dagen in ons bezit en uitgebreid getest met de Espressobonen van de Hema.
De koffie smaakt goed in alle varianten.
De sterkte, hoeveelheid en temperatuur is makkelijk in te stellen.
Echt veel beter dan de Senseo-paus.

Marcel 17-11-2017

Mooi apparaat, lekkere koffie, veel gebruiksmogelijkheden

Na lang zoeken gekozen voor deze volautomaat. Het is een mooi, relatief stil en niet al te groot solide apparaat met zeer veel mogelijkheden, zeker ook qua melkproducten. En reviews waren erg goed. Toen we ook nog een zeer goede actieprijs kregen was het niet moeilijk kiezen. En gelukkig vonden we zelf de koffie na aankoop ook erg lekker.

Pluspunten

• Mooi, solide en relatief smal
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Veel mogelijkheden
  • Prima smaak

Minpunten

• Eigen gebruikersprofiel voegt weinig toe

Miriam Meijer 13-11-2017

Drama machine!

In principe doet de machine alles wat hij moet doen en zet prima koffie. Maar na minder dan een jaar was de bonenmolen al kapot. Delonghi heeft geen eigen technische dienst maar reparateurs waarmee ze in zee gaan. Het vervangen duurde een eeuwigheid, machine drie! maanden kwijt, reparateur gaf aan nooit meer met Delonghi in zee te gaan. Na driekwart jaar was weer de bonenmolen kapot en de garantie inmiddels voorbij. Weer de molen (nu zelf) gerepareerd. Helaas na nog geen half jaar weer hetzelfde euvel. En geen vervangende aalinrichting te krijgen. Wat een drama apparaat! Veel te veel betaald voor die paar koppen koffie die het apparaat uiteindelijk gezet heeft. Hij heeft meer stil gestaan dan gewerkt. Nu een Jura volautomaat gekocht. Wat een verademing! Drie jaar garantie en heerlijke koffie. Voor ons nooit meer Delonghi!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • simpel gebruiksgemak

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • geen onderdelen te verkrijgen
  • Geen eigen servicedienst

Officiele reactie van De’Longhi 27-11-2017

Geachte mevrouw Meijer,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig.nl.
Wij hebben inmiddels al via de e-mail contact met u gehad ivm. uw slechte cijfer voor de duurzaamheid.
In Nederland hebben wij gewoon monteurs beschikbaar, echter niet in Frankrijk waar u het apparaat heeft laten controleren/repareren. Jammer dat u heeft gekozen voor een ander merk, echter wensen wij u veel plezier met uw nieuwe apparaat.

De'Longhi Group Nederland

Monique 13-11-2017

Prima-donna S de luxe

Duur apparaat! Mooi design, makkelijk in gebruik, heerlijke hete koffie, cappuccino e.d., groot reservoir voor water en bonen. Aparte melkpan voor de cappuccino en warme melk. Eenvoudig schoon te maken/houden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Duur

Bauke 12-11-2017

Mooi uiterlijk

Ziet er mooi uit, gebruiksvriendelijk eenvoudig te reinigen, makkelijke opschuimer welke in dikte is in te stellen en waarvan de kop makkelijk is te reinigen, de kan met melk kun je daarna losnemen en in de koelkast koel bewaren, verschillende instel mogelijkheden waaronder de temperatuur van het water

Pluspunten

• Waterreservoir zit aan de voorkant
  • Water echt heet in te stellen
  • Opschuimer is echt goed

Minpunten

• Ken ik nog niet

Gino 18-09-2017

Heerlijke espresso

Apparaat is goed instelbaar. Ook goed in te stellen op een kopje goede espresso. Bij mij is dat 20 ml. De meeste volautomaten doen minimaal 30 ml. Ook zeer goed in te stellen is de cappuccino.
Een keer instellen en je houd een heerlijke cappuccino. Verder makkelijk in onderhoud en na een half jaar gebruik nog geen enkel probleem.

Pluspunten

• Instelbare espresso 20 ml
  • Heerlijke capuccino
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Tot nu toe betrouwbaar

Nina 16-09-2017

De beste koffie volautomaat

Pluspunten

• Goede warme koffie
  • Gemakkelijk te maken cappuccino en latte macchiato
  • Mooie rvs machine

Minpunten

• geen

Rob 02-08-2017

Mijn beste espressoapparaat ever.

Mooie compacte machine, warme/hete koffie. Mooie en lekkere cappuccino en latte macchiato. Machine goed schoon te maken.

Pluspunten

• Goede warme koffie
  • Gemakkelijk te maken cappuccino en latte macchiato
  • Mooie machine

Minpunten

• Bij opstarten even geduld, maar is slechts 55 sec.
  • geen

Wim 01-08-2017

DeLonghi koffiemachine

Prachtige koffiemachine DeLonghi Prima Donna, was een speciale aanbieding. Goede prijs/kwaliteit verhouding, voldoet aan onze verwachtingen.

Pluspunten

• met aparte melkkan
  • makkelijk schoonmaken

Ron 29-07-2017

Prachtig strakke machine.

Wij zijn gevallen voor het uiterlijk van de machine, mooi strak en modern. Net zoals onze nieuwe keuken. De bediening is eenvoudig en het onderhoud is ook geen al te moeilijk probleem. De gezette koffie is ook prima alleen de juiste hoeveelheid en sterkte daar zijn we nog naar opzoek.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs

Minpunten

• expresso maken ?

kleintje 29-07-2017

luxe uitstraling mooi rvs

Heerlijke koffie en wat ik belangrijk is dat de koffie heet is ook met de melk,
En makkelijk in de bediening en in het gebruik.

Pluspunten

• bediening gemak
  • hete koffie

Minpunten

• nog geen
  • nog geen

bianca 22-07-2017

De longhi prima donna s deluxe

zeer luxe uitstraling apparaat, eenvoudige bediening en lekkere koffie en cappucino. voor ons groot pluspunt dat er ook een heetwaterpunt is.

Pluspunten

• apart heet water

Minpunten

• dat ie iedere keer reinigt zodra hij weer aan gaat

Jeltje 20-07-2017

Mooie look

Mooi apparaat maar wat het belangrijkste is eindelijk een apparaat gevonden die HETE koffie geeft lekker schuim en super makkelijk schoonmaken

Pluspunten

• Hete koffie
  • Lekker van smaakv

Kees 19-07-2017

Fantastische apparaat, heerlijke koffie, makkelijk gebruik

Na een lange zoektocht in het enorme aanbod van volautomatische espresso machines is onze keuze gevallen op Delonghi. De combinatie van een mooi en strak design, de eenvoudige bediening, het onderhoudsvriendelijk ontwerp en de fantastische koffie waren voor ons doorslaggevend.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Warme koffie
  • Heerlijke melkschuim
  • Makkelijke bediening
  • Eenvoudige reiniging

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Petra 08-07-2017

Nieuw apparaat kijken wat het brengt

We hadden eerder een compacter apparaat deze is omgeruild met bijbetaling tot op heden zijn we hierover zeer tevreden.

Pluspunten

• Handige hulpmiddelen

Petra 06-07-2017

Nieuw apparaat kijken wat het brengt

Mooi apparaat met verschillende functies, handig bij te vullen door kan aan de zijkant en koffiebonnen aan de bovenkant.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handige hulpmiddelen

Grill Queen 06-07-2017

Super Apparaat

Super mooi apparaat staat mooi in de keuken. Uitgebreid programma en smaken met een goede schuimkraag. Het is een kunststuk in onze keuken onze nieuwe aanwinst

Pluspunten

• Mooi desing
  • Makkelijk en compact in bediening

Marie-Anne de Lange 14-06-2017

Mooi vormgegeven apparaat wat heerlijke koffie geeft!

Voldoet aan al mijn wensen: Koffie op goede (hete) temperatuur, uitneembaar melkreservoir, en een uitneembare en makkelijk af te wassen koffiezetter. Verder geeft hij heerlijke koffie en ziet het apparaat er ook nog eens prachtig uit!

Pluspunten

• groot reservoir koffiebonen
  • grote watertank
  • uitneembaar melkreservoir
  • uitneembare koffiezetter
  • mooie vormgeving

Hans 08-06-2017

Kwaliteits- machine

Kwaliteits- machine, zeer mooie uitstraling, duidelijk display, makkelijk in bediening en eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• zeer mooie uitstraling in RVS
  • Zeer eenvoudig te reinigen