De'Longhi ECAM 23.460.S - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)

Reviews 2016 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Eindelijk voor mij een super cappucino machine in huis. Echt. Heerlijk!!!!! Had deze net voor middernacht op 29 december besteld via coolblue en de volgende ochtend was deze geleverd door post.nl (donderdag 30 december)bij de door mij opgegeven bezorg punt. Coolblue was op dat moment de goedkoopste en had voorraad. Nooit eerder via dit webshop besteld. Dit was de eerst keer en moet zeggen dat het super verzorgd is. Had via YouTube gekeken hoe dit machine werkt. Heel handig!! Smaak is iets persoonlijks. Ik heb koffiebonen gekocht waar ik regelmatig cappuccino's bestel. Ik ben zeer tevreden. Over onderhoud kan ik nog niks vermelden. De tijd zal het leren. Wel is de bedieningsgemak super! Kind kan de was doen. Levering via Coolblue is voor mijn voortaan een aanrader.

safetybert 03-05-2015 Product jaar of meer in bezit

7,6
2e apparaat wat we hebben

waren erg blij met voorganger, maar nu:
pomp is al een keer vervangen en lekt opnieuw
bakje voor koffieafval loopt vol
komt water onder uit apparaat.
wij zijn redelijk intensieve cappucino drinkers ( 8 koppen per dag ongeveer)
lijkt erop dat hij dit niet bij kan houden.

fred44nl 07-12-2014 Product kwartaal in bezit

het apparaat doet prima wat het moet doen.
de bediening is nogal omslachtig.
en het apparaat heeft behoorlijk veel tijd nodig.

het verchroomde kopjesblad vertoont nu al heel erg veel krassen.
niet alleen op de plaats, waar een kopje komt te staan, maar ook op de plaats, waar het melkreservoir aangeschoven wordt.

Poppekbk 13-08-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie. Sterkte in te stellen, heel handig. Ook melkschuim in paar varianten.
Lichte domper: de mediamarkt die laagste prijsgarantie verkoopt heeft typenummer Sb er van gemaakt. Is nergens te vergelijken. Trap hier niet in, boekje meldt gewoon 23.460. Dus s, b of Sb is gewoon aanduiding retailkanaal.....

nelvan 08-02-2014 Product paar weken in bezit

Heb het apparaat nu een week in gebruik het maakt niet uit welke koffie je maakt zowel de cappuccino of de latte macchiato worden perfect bereid met een mooie schuimlaag. Temperatuur is ook perfect te regelen. De gewone zwarte koffie smaakt ook naar echte koffie. Heb nu al met verschillende bonen koffie gemaakt en ze doen het allemaal goed. De gebruiksvriendelijkheid is goed en het apparaat is zeer makkelijk te reinigen.

kewe 04-02-2014 Product paar dagen in bezit

Een prachtig en handig apparaat, koffie smaakt uitstekend.(ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit bonen, want smaken verschillen natuurlijk) Wij zijn tot nog toe heel blij met deze machine.