De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

De'Longhi Autentica ETAM 29.660.SB zwart, zilver

Melitta CAFFEO CI ZILVER Volautomatische espressomachine E970-101 zilver

Melitta CAFFEO CI ZILVER Volautomatische espressomachine E970-101 zilver
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 23.460.S zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

Wim Vaassen 21-04-2017

de smaakmaker in de keuken.....bedrijfszeker en nog mooi ook

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Ik hen de laatste 4 weken bij mijn wekelijkse bezoeken bij de Makro telkens met een soort automatisme naar de koffie machines gekeken en telkens kocht ik net niet en ik drink ontzettend graag capucino.. Bij een bezoek aan de Media markt afgelopen week had ik weer gekeken naar de grote keuze van DeLonghi en zat weer in twijfel, vandaag was ik er van overtuigd dat ik dit model moest kopen, want hij kan en doet alles wat ik wil, en... ik kan nu Capucino maken wanneer ik wil, op ieder gewenst tijdstip, ik weet zeker dat ik het beste merk heb gekocht dat op de markt is, ondanks de inspanningen en reclame van andere merken... ik heb een DeLonghi frutuur apparaat al jaren en deze is top, daarom is voor mij DeLonghi de keuze, ik heb nog nooit een klacht gehad, prima producten naar mijn idee en zeer vooruitstrevend, m.v.gr. Wim vaassen

Pluspunten

• kan alles
  • zeer makkelijke begrijpelijke bediening

Poppekbk 13-08-2014

Heerlijke koffie. Sterkte in te stellen, heel handig. Ook melkschuim in paar varianten.
Lichte domper: de mediamarkt die laagste prijsgarantie verkoopt heeft typenummer Sb er van gemaakt. Is nergens te vergelijken. Trap hier niet in, boekje meldt gewoon 23.460. Dus s, b of Sb is gewoon aanduiding retailkanaal.....

Reviews 2016 02-01-2016

9,6
Eindelijk voor mij een super cappucino machine in huis. Echt. Heerlijk!!!!! Had deze net voor middernacht op 29 december besteld via coolblue en de volgende ochtend was deze geleverd door post.nl (donderdag 30 december)bij de door mij opgegeven bezorg punt. Coolblue was op dat moment de goedkoopste en had voorraad. Nooit eerder via dit webshop besteld. Dit was de eerst keer en moet zeggen dat het super verzorgd is. Had via YouTube gekeken hoe dit machine werkt. Heel handig!! Smaak is iets persoonlijks. Ik heb koffiebonen gekocht waar ik regelmatig cappuccino's bestel. Ik ben zeer tevreden. Over onderhoud kan ik nog niks vermelden. De tijd zal het leren. Wel is de bedieningsgemak super! Kind kan de was doen. Levering via Coolblue is voor mijn voortaan een aanrader.

fred44nl 07-12-2014
  • Product kwartaal in bezit

het apparaat doet prima wat het moet doen.
de bediening is nogal omslachtig.
en het apparaat heeft behoorlijk veel tijd nodig.

het verchroomde kopjesblad vertoont nu al heel erg veel krassen.
niet alleen op de plaats, waar een kopje komt te staan, maar ook op de plaats, waar het melkreservoir aangeschoven wordt.

Marcel en Sandra 08-01-2017

Perfecte cappuccino

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

We zijn al jaren - als koffiejunks - fan van DeLonghi. Wij hebben deze machine nu 3 weken in gebruik. En net zoals onze huidige DeLonghi machine Magnifica S, welke wij nu 3 jaar hebben, werkt deze ook weer fantastisch. Hete koffie, en de schuimlaag is dik op de cappuccino. De bonen bepalen uiteraard de smaak, maar dIe keuze is aan u.

Willem 07-01-2017

Mooi design

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Het is een compact model voor in de keuken en is zeer gebruikersvriendelijk.
Maakt heerlijke cappuccino en koffie en is gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Elisabeth 15-12-2016

Mooi uiterlijk, prima koffie makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Heerlijke koffie meer dan voldoende mogelijkheden om in te stellen fraai uiterlijk en prettige afmeting.

Pluspunten

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Lekbakje beschadigd snel

Elisabeth 12-12-2016

Mooi uiterlijk.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Veel manieren om in te stellen zodat aan ieders smaak valt te voldoen verder is de uitstraling erg mooi en zijn de afmetingen erg gunstig in vergelijking met veel andere espresso machines.

Pluspunten

• Goede smaak
  • Veel mogelijkheden

safetybert 03-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

7,6
2e apparaat wat we hebben

waren erg blij met voorganger, maar nu:
pomp is al een keer vervangen en lekt opnieuw
bakje voor koffieafval loopt vol
komt water onder uit apparaat.
wij zijn redelijk intensieve cappucino drinkers ( 8 koppen per dag ongeveer)
lijkt erop dat hij dit niet bij kan houden.

nelvan 08-02-2014

Heb het apparaat nu een week in gebruik het maakt niet uit welke koffie je maakt zowel de cappuccino of de latte macchiato worden perfect bereid met een mooie schuimlaag. Temperatuur is ook perfect te regelen. De gewone zwarte koffie smaakt ook naar echte koffie. Heb nu al met verschillende bonen koffie gemaakt en ze doen het allemaal goed. De gebruiksvriendelijkheid is goed en het apparaat is zeer makkelijk te reinigen.

kewe 04-02-2014

Een prachtig en handig apparaat, koffie smaakt uitstekend.(ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit bonen, want smaken verschillen natuurlijk) Wij zijn tot nog toe heel blij met deze machine.

Trudy 19-11-2020

Mooi apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Heerlijke koffie van versgemalen bonen. Fijn dat bijna alles instelbaar is: temperatuur, maling, hoeveelheid melkschuim enz.
Nu 1 dag gebruikt en nooit meer terug naar Senseo of Nespresso! Alles voor het eerst instellen is even zoeken omdat er zoveel opties zijn, maar daarmee is de koffie ook perfect op eigen smaak af te stemmen.

Pluspunten

• Voor zijn soort een mooi compact apparaat
  • Goeie melkschuimlaag

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

RoH 11-11-2020

Groots voor een klein prijsje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Deze machine is ondertussen onze 3e versie van de volautomaten van Delonghi.
Met wat schaamrood op de kaken even een uitstapje gemaakt naar een ander merk. Dit was een hele, hele , HELE grote fout.

Afgezien dat het andere merk (Philips)veel lawaaieriger is is de koffie van dat apparaat niet te vergelijke met de koffie uit de Delonghi machines.
Waar Delonghi vooral in uitblinkt is de kwaliteit van de koffie. Volledig naar eigen smaak in te stellen zodat dit apparaat de lekkerste koffie kan maken voor ieders smaak.

Daarbij lees je wel eens dat dit soort machines lawaaiig zijn. Natuurlijk, logisch. Ga zelf de bonen maar een malen. Dat geeft geluid. De koffie er met 15 bar doorheen persen, natuurlijk dit gaat gepaard met geluid.
Delonghi heeft alleen de geluidsproductie van deze machine dusdanig omlaag weten te brengen dat het een verademing is. (Naar goede muziek luisteren is natuurlijk wel veel leuker)

Al met al qua uitvoering, functies, geluid en kwaliteit koffie geef ik een dikke 9 (op de schaal van richter)

Pluspunten

• Geringe geluidsproductie (T.O.V andere machines)
  • Eenvoudige bediening

Drvk17 02-01-2019

verschil oude 2012 en nieuwe 2018 Ecam 23.460S

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Ik heb deze volautomaat 6 jaar geleden gekregen in plaats van de DELONGHI ECAM.23.450S , deze ging steeds stuk en kreeg dus deze als vervanger daar voor terug van Delonghi .
Deze kreeg kuren en zag dat hij er toch nog was dus toch zelfde aangeschaft kan ik gelijk de verschillen zien als die er zijn .
Zoals aangegeven had ik deze 6 jaar naar tevredenheid gebruikt , eigenlijk geen problemen mee gehad altijd heerlijke koffie , espresso en cappuccino,s .

Verschil met vorige is dat deze veel meer herrie maakt ( klinkt minder solide als vorige), en
voor warmwaterafgifte moet je nu 2 keer indrukken voor er heet water komt .

Bij koffie zit er tussen het malen en wanneer er heet water bij komt een aanzienlijk langere tijd !
Bij spoeling komt nu water eerst uit koffie uitloop en halverwege uit waterafgifte , vorige alleen uit koffie uitloop .
Wat ook erg verschild is het verwisselen water uitloop met melkreservoir deze ging vroeger veel zwaarder nu ongelofelijk veel soepeler lijkt bijna te soepel .
Maar bij de vorige trok je het koffieapparaat mee zo zwaar ging dat .
Ik hoop ieder geval dat ik van deze net zo veel plezier heb als de vorige .
Ps. oude gaf op laatst steeds aan vul circuit trok dan stekker er een nacht uit dan deed hij het gewoon weer , maar bij visite ging dit steeds vaker gebeuren en dat is vervelend dus nieuwe !

Pluspunten

• voor deze prijs vind je niet zoveel volautomaten

Minpunten

• watertemperatuur

Bert Blom 28-11-2020

mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

was toe aan een espressomachine. dit apparaat kwam als een van de beste uit de reviews. Ga op gemak bekijken hoe hij werkt en dan genieten van lekkere vers gezette koffie. in welke smaak dan ook

cor de koning 28-11-2020

ingewikkelde uitleg om er een bak koffie uit te krijgen

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

het vorige model heeft het 30.000 bakken uitgehouden, begon nu aan alle kanten water te verliezen.
is er wel eens iemand geweest die naar het instel menu heeft gekeken.
je moet geen haast hebben of trek in koffie, dat wordt je geduld wel heel erg op proef gesteld.

Pluspunten

• bij de juiste koffie een goede bak koffie
  • maakt mooi schuim

Minpunten

• cappuccino knop onthoud stand niet

Emilija 26-11-2020

koffiemachine de longhi

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Een mooi afgewerkt product met smakelijke koffie en lekkere smaak.
Compact product.
Mooi strakke en moderne uitstraling

Frans de Vos 24-11-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 23.460.S zilver

Eenvoudig te bedienen en goede koffie en een heerlijke cappuccino dit apparaat is een mooie aanwinst in de keuken

Pluspunten

• Lekkere koffie