De'Longhi ECAM 23.460.S

Krups Volautomatische espressomachine Two-in-One Touch Cappuccino EA880E

Krups Volautomatische espressomachine Two-in-One Touch Cappuccino EA880E
9,0 (1)

Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latt'Espress RVS EA82FD

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

fred44nl 07-12-2014
  • Product kwartaal in bezit

het apparaat doet prima wat het moet doen.
de bediening is nogal omslachtig.
en het apparaat heeft behoorlijk veel tijd nodig.

het verchroomde kopjesblad vertoont nu al heel erg veel krassen.
niet alleen op de plaats, waar een kopje komt te staan, maar ook op de plaats, waar het melkreservoir aangeschoven wordt.

Wim Vaassen 21-04-2017

de smaakmaker in de keuken.....bedrijfszeker en nog mooi ook

Ik hen de laatste 4 weken bij mijn wekelijkse bezoeken bij de Makro telkens met een soort automatisme naar de koffie machines gekeken en telkens kocht ik net niet en ik drink ontzettend graag capucino.. Bij een bezoek aan de Media markt afgelopen week had ik weer gekeken naar de grote keuze van DeLonghi en zat weer in twijfel, vandaag was ik er van overtuigd dat ik dit model moest kopen, want hij kan en doet alles wat ik wil, en... ik kan nu Capucino maken wanneer ik wil, op ieder gewenst tijdstip, ik weet zeker dat ik het beste merk heb gekocht dat op de markt is, ondanks de inspanningen en reclame van andere merken... ik heb een DeLonghi frutuur apparaat al jaren en deze is top, daarom is voor mij DeLonghi de keuze, ik heb nog nooit een klacht gehad, prima producten naar mijn idee en zeer vooruitstrevend, m.v.gr. Wim vaassen

Pluspunten

• kan alles
  • zeer makkelijke begrijpelijke bediening

safetybert 03-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

7,6
2e apparaat wat we hebben

waren erg blij met voorganger, maar nu:
pomp is al een keer vervangen en lekt opnieuw
bakje voor koffieafval loopt vol
komt water onder uit apparaat.
wij zijn redelijk intensieve cappucino drinkers ( 8 koppen per dag ongeveer)
lijkt erop dat hij dit niet bij kan houden.

Poppekbk 13-08-2014

Heerlijke koffie. Sterkte in te stellen, heel handig. Ook melkschuim in paar varianten.
Lichte domper: de mediamarkt die laagste prijsgarantie verkoopt heeft typenummer Sb er van gemaakt. Is nergens te vergelijken. Trap hier niet in, boekje meldt gewoon 23.460. Dus s, b of Sb is gewoon aanduiding retailkanaal.....

Marcel en Sandra 08-01-2017

Perfecte cappuccino

We zijn al jaren - als koffiejunks - fan van DeLonghi. Wij hebben deze machine nu 3 weken in gebruik. En net zoals onze huidige DeLonghi machine Magnifica S, welke wij nu 3 jaar hebben, werkt deze ook weer fantastisch. Hete koffie, en de schuimlaag is dik op de cappuccino. De bonen bepalen uiteraard de smaak, maar dIe keuze is aan u.

Willem 07-01-2017

Mooi design

Het is een compact model voor in de keuken en is zeer gebruikersvriendelijk.
Maakt heerlijke cappuccino en koffie en is gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Elisabeth 15-12-2016

Mooi uiterlijk, prima koffie makkelijk te bedienen.

Heerlijke koffie meer dan voldoende mogelijkheden om in te stellen fraai uiterlijk en prettige afmeting.

Pluspunten

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Lekbakje beschadigd snel

Elisabeth 12-12-2016

Mooi uiterlijk.

Veel manieren om in te stellen zodat aan ieders smaak valt te voldoen verder is de uitstraling erg mooi en zijn de afmetingen erg gunstig in vergelijking met veel andere espresso machines.

Pluspunten

• Goede smaak
  • Veel mogelijkheden

Reviews 2016 02-01-2016

9,6
Eindelijk voor mij een super cappucino machine in huis. Echt. Heerlijk!!!!! Had deze net voor middernacht op 29 december besteld via coolblue en de volgende ochtend was deze geleverd door post.nl (donderdag 30 december)bij de door mij opgegeven bezorg punt. Coolblue was op dat moment de goedkoopste en had voorraad. Nooit eerder via dit webshop besteld. Dit was de eerst keer en moet zeggen dat het super verzorgd is. Had via YouTube gekeken hoe dit machine werkt. Heel handig!! Smaak is iets persoonlijks. Ik heb koffiebonen gekocht waar ik regelmatig cappuccino's bestel. Ik ben zeer tevreden. Over onderhoud kan ik nog niks vermelden. De tijd zal het leren. Wel is de bedieningsgemak super! Kind kan de was doen. Levering via Coolblue is voor mijn voortaan een aanrader.

nelvan 08-02-2014

Heb het apparaat nu een week in gebruik het maakt niet uit welke koffie je maakt zowel de cappuccino of de latte macchiato worden perfect bereid met een mooie schuimlaag. Temperatuur is ook perfect te regelen. De gewone zwarte koffie smaakt ook naar echte koffie. Heb nu al met verschillende bonen koffie gemaakt en ze doen het allemaal goed. De gebruiksvriendelijkheid is goed en het apparaat is zeer makkelijk te reinigen.

kewe 04-02-2014

Een prachtig en handig apparaat, koffie smaakt uitstekend.(ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit bonen, want smaken verschillen natuurlijk) Wij zijn tot nog toe heel blij met deze machine.