Siemens TP501R09 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TP501R09 op Kieskeurig.nl.

Marco 26-02-2021

Koffie

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi koffie apparaat en werkt bijna perfect
Handig qua instellingen alleen jammer dat de koffie niet erg warm / heet terwijl hij ingesteld staat op Max temperatuur

Koffie plus 26-01-2021

Top systeem

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geschreven recensies is niets mis mee. Makkelijk te installeren, lekkere koffie (zoeken naar de juiste bonen natuurlijk).
Gewoon top apparaat

Chiel 25-01-2021

Handige koffiezetautomaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koffiezetautomaat heeft veel instelmogelijkheden en een grote watertank. Het scherm geeft duidelijk aan als er iets geleegd of gevuld moet worden. De zetgroep is makkelijk schoon te maken. Het apparaat maakt veel minder lawaai dan mijn vorige apparaat van een bekend Nederlands merk. Dus: aanrader!

Anoniem 21-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte koffie smaakt heerelijk, Koffie heeft de juiste temperatuur. Daarnaast ook een heerlijk schuimlaagje op koffie met melkprodukten! Onderhoud is ook goed uit te voeren. Alleen de watertank vind ik niet zo handig.

Jantien 13-01-2021

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg lekkere koffie!. Goede keuze gemaakt.

tp501r09 Espressomachine 10-01-2021

Beoordeling koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de machine nog maar kort maar we zouden deze niet meer kwijt willen, wat een een fijn apparaat makkelijk te bedienen en zeer lekkere koffie naar gelang je eigen instellingen en het maalsysteem is ook redelijk geruisloos ,kortom een mooi en fijn apparaat.

Will0r 22-12-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had hiervoor de Siemens eq7 die helaas na 8 jaar kapot ging. Nu voor de eq500 gekozen. Tot dusver bevalt deze ook uitstekend. Heb hem nog niet zo heel lang dus kan er nog niet zo veel over zeggen.

wiljo 20-12-2020

Beter kan niet

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een apparaat zeg lekkere koffie jekunt er zoveel mee zeg perfect.
geen nadelen alleen maar plus pinten

Fdqvdb 25-07-2020

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Precies wat we verwacht hebben!
Gebruiksgemak verbeterd doordat het deur voor onderhoud naar voren opengaat ipv de zijkant. Daarnaast is het waterreservoir makkelijk uit te nemen en terug te plaatsen. heerlijke koffie!

Olaf 17-04-2020

Prima espressoautomaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie espressoautomaat waarmee een groot aantal verschillende dranken met één druk op de knop zijn bereid, en de koffie(specialiteit) smaakt heerlijk.