Bosch TAS5542 zwart

Krups Nescafé Dolce Gusto MiniMe zwart KP1208 zwart, antraciet

Krups Nescafé Dolce Gusto MiniMe zwart KP1208 zwart, antraciet
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 125 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS5542 zwart op Kieskeurig.nl.

Anghie 29-09-2015

Geweldig, klasse. Jammer dat ik hem nu pas heb gek

Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Handig in gebruik en voor mij zeer fijn omdat ik vaak alleen koffie drink. Dit is wel iets anders dan altijd oploskoffie.
Nadeel is dat je gebonden bent aan een verkoper van de cups
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Movistar 05-08-2015
  • Product half jaar in bezit

Koffiepads zijn wel prijzig,zeker voor een notoire koffiedrinker (10/20 koppen / dag.) Verder een ideale machine, waarvan je veel plezier aan zult beleven.De smaak en de kwaliteit van de koffie, chocolade en thee zijn werkelijk niet te overtreffen. Diverse machines gehad in de loop der jaren, maar deze vinden wij tot op heden de prettigste en het fijnste.

Sabriye46 29-06-2015

9,4
Super mooi apparaat. Staat erg mooi design in je keuken... echt een eyecather.. Koffie smaakt heel erg goed en blift ook lekker lang warm.. ik moet nog wel verschillende smaken uitproberen. Bedankt Bosch!

Joyce van Aerle 26-06-2015

De + en de - komen we nog niet echt uit!
Om de hoeveelheid aan te passen.
De smaak van de koffie is perfect.

Ronald van de Werken 13-06-2015

We hebben de Tassimo Charmy (TAS5542) net een dag in huis en de volgende smaken geprobeerd: Cappuccino Classico, Latte Macchiato Caramel en de Milka Chocolademelk.
De smaak is echt gewoon top, simpel in gebruik en het apparaatje ziet er gewoon strak uit.
Over de duurzaamheid is, na een dag, nog weinig te zeggen maar Bosch kennende zit dat wel goed.
Enige nadeel is, op dit moment, de prijs van de T-discs.

Eazy1 09-06-2015

Koffie aanbod valt tegen en zal deze dan ook via Engeland bestellen. Overige dranken smaken wel volgens verwachting

leo duijhts 09-06-2015

gebruiksvriendelijke machine
simpel doch effectief design
helaas de koffiepads enigszins duur
40 euro retour positieve actie

Side2410 07-06-2015

Erg blij met deze aankoop.
in eerste instantie hadden we gekozen voor de Dolce Gusto, maar na aanschaf begonnen we te twijfelen waarna we alsnog de Tassimo hebben aangeschaft.

Ik vind dit apparaat veel makkelijker in gebruik en er is ook een veel grotere keus aan smaken.
Ja de producten zijn vrij duur, maar ik heb al gemerkt dat er regelmatig leuke acties op tassimo.nl staan.

Echt een aanrader dus, voor ieder wat wils en het apparaat ziet er ook nog mooi uit in de keuken.

Dor het scannen van de barcode weet het aparaat precies hoeveel water er bij moet. De drank is echt heet, dit in tegenstelling met veel andere vergelijkbare apparaten.

papilon25 04-06-2015

ik ken het apparaat van een kennis en vond hem toen al super. nu heb ik er zelf een aangeschaft en daar heb ik absoluut geen spijt van. je hebt zoveel verschillende smaken. sterkte instelbaar. ik vind het een super apparaat

vero123 03-06-2015

mooie robuust apparaat. makkelijk in gebruik. brita filter ook een +punt. milka smaak proeft lekker, thee kan je er ook mee maken. wel jammer dat er geen samples in de verpakking zitten.

leming 01-06-2015

+ veel verschillende smaken
mooie vormgeving

- mis een duidelijke gebruiksaanwijzing
de disc zijn duur

rooney30 01-06-2015

Prima apparaaat. Alleen jammer dat de pads in verhouding wel wat duurder zijn. Koffie is snel klaar en het apparaat hoeft niet op te warmen.

henk033 31-05-2015

bij dit apparaat krijg je zeker waar voor je geld.
het apparaat is:
- makkelijk in gebruik
- zet erg lekkere bakken koffie, thee of chocomelk
- er zijn vele variaties aan smaken
- de cups zijn bij bijna elke supermarkt verkrijgbaar
- de optie dat het apparaat zich kan reinigen na gebruik is ideaal, zo blijft koffie naar koffie smaken en thee naar thee etc.
- groot waterreservoir
- een functie om te ontkalken.

pieternicole 30-05-2015

9,6
Wij zijn er zeer tevreden over,
lekkere Koffie thee en chocolademelk.
Zelfs de prijzen van de pads zijn zeer betaalbaar.

ST KN 30-05-2015

7,6
Deze koffiemachine is gemakkelijk in het gebruik en door de diverse smaak mogelijkheden is er altijd wel een smaak die je iedere keer terug pakt. Geen opwarmtijd en dat is handig. Nadeel vind ik wel dat het ontkalkfilter relatief kort mee gaat en best prijzig is.

familie Mark Ilona Kids Schotpoort 26-05-2015

Dit is onze tweede Tassimo machine, nu hebben we de iets luxere die iets makkelijker ontkalkt maar het allerbelangrijkste : de heerlijke smaak ,net alsof in een restaurant op het terras zit !

yelnatsworld 26-05-2015

Vandaag gekocht gelijk in gebruik genomen.
Smaak is uitstekend.
vormgeving mooi en een makkelijk bedieningsgemak.
Het is een top machine.

H_K 17-05-2015
  • Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden met het apparaat. Het heeft een hele mooie vormgeving en maakt heerlijke drankjes.

wout Groot Wassink 14-05-2015

gebruik vriendelijk apparaat, dat door oud en jong makkelijk te bedienen is. en de prijs is ook prima die je ervoor moet betalen.
was voor ons een goeie koop

A. van der Tuin 13-05-2015

Een heerlijke kop koffie, ook de smaak van de cappuccino is heel goed. De grote kop warme chocomel vind ik niet sterk genoeg, wat persoonlijk is natuurlijk. Leuk aan het apparaat is dat het verschillende mogelijkheden heeft en dat de cupjes ook in de supermarkt verkrijgbaar zijn.

bieny 02-09-2015

Beste A. van der Tuin.
Bij welke supermarkt koopt u de cups voor deze machine? Zijn er universele? Of moet je speciale tassimo cups gebruiken?
Ik overweeg deze machine aan te schaffen maar een overweging is dat de speciale tassimo cups slechts online te bestellen zijn. Of passen andere cups er ook in?
Met dank voor uw reactie.