Bosch TAS5542 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 125 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS5542 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Movistar 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Koffiepads zijn wel prijzig,zeker voor een notoire koffiedrinker (10/20 koppen / dag.) Verder een ideale machine, waarvan je veel plezier aan zult beleven.De smaak en de kwaliteit van de koffie, chocolade en thee zijn werkelijk niet te overtreffen. Diverse machines gehad in de loop der jaren, maar deze vinden wij tot op heden de prettigste en het fijnste.

Sabriye46 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Super mooi apparaat. Staat erg mooi design in je keuken... echt een eyecather.. Koffie smaakt heel erg goed en blift ook lekker lang warm.. ik moet nog wel verschillende smaken uitproberen. Bedankt Bosch!

Joyce van Aerle 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

De + en de - komen we nog niet echt uit!
Om de hoeveelheid aan te passen.
De smaak van de koffie is perfect.

Ronald van de Werken 13-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

We hebben de Tassimo Charmy (TAS5542) net een dag in huis en de volgende smaken geprobeerd: Cappuccino Classico, Latte Macchiato Caramel en de Milka Chocolademelk.
De smaak is echt gewoon top, simpel in gebruik en het apparaatje ziet er gewoon strak uit.
Over de duurzaamheid is, na een dag, nog weinig te zeggen maar Bosch kennende zit dat wel goed.
Enige nadeel is, op dit moment, de prijs van de T-discs.

Eazy1 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Koffie aanbod valt tegen en zal deze dan ook via Engeland bestellen. Overige dranken smaken wel volgens verwachting

leo duijhts 09-06-2015

gebruiksvriendelijke machine
simpel doch effectief design
helaas de koffiepads enigszins duur
40 euro retour positieve actie

Side2410 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Erg blij met deze aankoop.
in eerste instantie hadden we gekozen voor de Dolce Gusto, maar na aanschaf begonnen we te twijfelen waarna we alsnog de Tassimo hebben aangeschaft.

Ik vind dit apparaat veel makkelijker in gebruik en er is ook een veel grotere keus aan smaken.
Ja de producten zijn vrij duur, maar ik heb al gemerkt dat er regelmatig leuke acties op tassimo.nl staan.

Echt een aanrader dus, voor ieder wat wils en het apparaat ziet er ook nog mooi uit in de keuken.

Dor het scannen van de barcode weet het aparaat precies hoeveel water er bij moet. De drank is echt heet, dit in tegenstelling met veel andere vergelijkbare apparaten.

papilon25 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

ik ken het apparaat van een kennis en vond hem toen al super. nu heb ik er zelf een aangeschaft en daar heb ik absoluut geen spijt van. je hebt zoveel verschillende smaken. sterkte instelbaar. ik vind het een super apparaat

vero123 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

mooie robuust apparaat. makkelijk in gebruik. brita filter ook een +punt. milka smaak proeft lekker, thee kan je er ook mee maken. wel jammer dat er geen samples in de verpakking zitten.

leming 01-06-2015

+ veel verschillende smaken
mooie vormgeving

- mis een duidelijke gebruiksaanwijzing
de disc zijn duur

rooney30 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Prima apparaaat. Alleen jammer dat de pads in verhouding wel wat duurder zijn. Koffie is snel klaar en het apparaat hoeft niet op te warmen.

henk033 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

bij dit apparaat krijg je zeker waar voor je geld.
het apparaat is:
- makkelijk in gebruik
- zet erg lekkere bakken koffie, thee of chocomelk
- er zijn vele variaties aan smaken
- de cups zijn bij bijna elke supermarkt verkrijgbaar
- de optie dat het apparaat zich kan reinigen na gebruik is ideaal, zo blijft koffie naar koffie smaken en thee naar thee etc.
- groot waterreservoir
- een functie om te ontkalken.

pieternicole 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Wij zijn er zeer tevreden over,
lekkere Koffie thee en chocolademelk.
Zelfs de prijzen van de pads zijn zeer betaalbaar.

ST KN 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Deze koffiemachine is gemakkelijk in het gebruik en door de diverse smaak mogelijkheden is er altijd wel een smaak die je iedere keer terug pakt. Geen opwarmtijd en dat is handig. Nadeel vind ik wel dat het ontkalkfilter relatief kort mee gaat en best prijzig is.

familie Mark Ilona Kids Schotpoort 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Dit is onze tweede Tassimo machine, nu hebben we de iets luxere die iets makkelijker ontkalkt maar het allerbelangrijkste : de heerlijke smaak ,net alsof in een restaurant op het terras zit !

yelnatsworld 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Vandaag gekocht gelijk in gebruik genomen.
Smaak is uitstekend.
vormgeving mooi en een makkelijk bedieningsgemak.
Het is een top machine.

H_K 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Ik ben zeer tevreden met het apparaat. Het heeft een hele mooie vormgeving en maakt heerlijke drankjes.

wout Groot Wassink 14-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

gebruik vriendelijk apparaat, dat door oud en jong makkelijk te bedienen is. en de prijs is ook prima die je ervoor moet betalen.
was voor ons een goeie koop

A. van der Tuin 13-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Een heerlijke kop koffie, ook de smaak van de cappuccino is heel goed. De grote kop warme chocomel vind ik niet sterk genoeg, wat persoonlijk is natuurlijk. Leuk aan het apparaat is dat het verschillende mogelijkheden heeft en dat de cupjes ook in de supermarkt verkrijgbaar zijn.

bieny 02-09-2015

Beste A. van der Tuin.
Bij welke supermarkt koopt u de cups voor deze machine? Zijn er universele? Of moet je speciale tassimo cups gebruiken?
Ik overweeg deze machine aan te schaffen maar een overweging is dat de speciale tassimo cups slechts online te bestellen zijn. Of passen andere cups er ook in?
Met dank voor uw reactie.

HBHansie 13-05-2015

Leuk design.
Mogelijkheid om thee en koffie mee te zetten en eventueel heb je snel een kop heet water.(handig met kleine kinderen)
Eindelijk een "duo" apparaat waarbij je thee niet naar koffie smaakt.
Goede prijs.

Hubertus64 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Ondanks meerdere koffie en/of thee drinkers in huis wordt er niet altijd een pot koffie of thee gezet. Dit omdat niet iedereen op het zelfde moment er zin in heeft. Met deze Tassimo kan er op elk moment naar ieders behoefte even snel een heet bakkie op tafel komen. We hebben het nu een paar dagen in huis en iedereen is er enthousiast over. Zelfs de niet koffiedrinkers maken nu sneller een kopje thee of een chocolademelk voor zich zelf. Bij de aankoop van de machine heb ik meteen 4 pakken cups gekocht maar die zijn al bijna op. De cups zijn te verkrijgen bij de bekende supermarkten dus je hoeft er niet perse voor naar een speciale winkel. Wij zijn er heel blij mee…..

rlusse 11-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Strak design en de machine ziet er netjes uit. het apparaat is erg gemakkelijk te bedienen. volop keuze in smaken dus dat wordt nog wel even puzzelen en proberen.

Ferroduke 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Eindelijk mijn koffiezetapparaat gevonden dat heerlijke koffie, cappuccino, maar ook warme choco zet. Het resultaat is boven mijn verwachting. Probleemloze en simpele werking. Klasse apparaat!!

TAS55User55 07-05-2015
Geschreven voor: Bosch TAS5542 zwart

Eenvoudig in gebruik. Handig als je visite hebt, je hebt snel verschillende soorten dranken klaar die anders heel bewerkelijk zouden zijn. Ook handig als je zelf een wat luxere koffie wil. Ben je echt een koffie liefhebber en niet zo van de latte en cappuccino dan is de keuze weer wel wat beperkt. Wie weet dat ze in de toekomst ook variaties uitbrengen met verschillende soorten koffie bonen.

maritje95 04-05-2015

wat een top apparaat!
ik heb mijn eerste tassimo koffie bij mijn beste vriendin gehad.. hij was super! snel naar huis gegaan om ons eigen apparaat te bestellen via blokker.nl! wat een service ook.. volgende dag al in huis.. we genieten ervan!