Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging op Kieskeurig.nl.

MariekevanD 23-06-2019

Mooie vormgeving, effectieve werking.

Geschreven voor: Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging

Ik gebruikte al jaren een oudere versie Silk Epil, maar toen ik dit apparaat ging gebruiken ging er een nieuwe wereld voor me open. Door de verschillende koppen is het erg makkelijk om dit apparaat ook te gebruiken voor bijvoorbeeld de oksels en het gezicht. De haren worden effectief verwijderd en blijven tot wel 3 weken weg. Omdat het apparaat draadloos is en nat mag worden, kan het ook onder de douche gebruikt worden.
Bij gebruik van het bijgeleverde massage/scrub apparaat wordt het risico op ingroeiende haren kleiner. Ik mocht het apparaat gratis testen maar het is zeker een blijvertje!

Pluspunten

• Draadloos

Carla 14-05-2019

Superglad

Wat een fijn apparaat.
Omdat de haren geëpileerd worden ipv van afgeschoren heb je geen last van stoppels.
Er zit een lichtje op waarmee je goed zicht hebt op de haartjes en deze dus precies kunt verwijderen. Dit vind ik echt een pluspunt.
Om je waarschuwen dat je te hard drukt wordt het lichtje rood.
Het advies is om twee dagen van te voren te scrubben voor een goed resultaat. Regelmatig scrubben gaat ook ingegroeide haartjes tegen.
Nog een voordeel is dat hij onder de douche te gebruiken is.
Ik mocht dit product testen wat mij heel goed bevalen is.

Pluspunten

• Te gebruiken onder de douche
  • Lichtje

SandraM 11-05-2019

Gladde benen, glad en lekker fris gezicht

Super complete set waarmee je je hele beautyritueel kan doen. De braun silk epilator is te gebruiken in 2 standen en met verschillende opzetstukken om zo comfortabel mogelijk te ontharen, in begin beetje gevoelig maar de keer erop al veel minder. Je kan de epilator ook gebruiken onder de douch of in bad. Heel fijn vind ik het led lampje zodat je geen haartje mist. Schoonmaken is ook heel makkelijk, gewoon onder de kraan of met bijgeleverd borsteltje. De gezichtsborstel heeft verschillende borstels voor te reinigen, scrubben of een maskertje aan te brengen. Alles word geleverd met een luxe grote zak waar je alles in op kan bergen en er zit zelf een reserve batterij bij. Super helemaal compleet. Blij dat ik deze mocht testen, mijn vorige had ik laten vallen dus ik ben blij met deze complete set!

Pluspunten

• led lampje
  • gaat lang mee
  • compleet
  • kan onder de kraan

Marian Doe 03-05-2019

Nat te gebruiken

Braun Beauty set 7,

Het betreft een ontharingsapparaat met vele toebehoren en een gezichtsverzorgingsapparaat. Het ontharen kan snoerloos en onder de douche of in bad. Na het epileren voelt de huid zijdezacht aan, het meegeleverde opzet stuk voor het gezicht werkt goed en pijnloos. Het gezichtsverzorgingsapparast is een weldaad, na gebruik voelt de huid van het gezicht zacht en gereinigd van allerlei oneffenheden. Het apparaat mocht ik gratis uitproberen en ik moet zeggen dat ik er razend enthousiast over ben, ik kan het zeker aanraden.

Kristine 30-04-2019

Een spa bij je thuis

Een spa bij jou thuis op een momentje dat het jou het beste past.
Ik start vanaf nu elke ochtend met mijn zalige gezichtsreiniging.
En ook savonds nog snel een massage. Heerlijk.
De scrub voor de benen had ik iets steviger verwacht, maar smaak verschilt.
Het epileren gaat vrijwel pijnloos alhoewel ik precies ervaar dat er een deel van de haartjes afbreken ipv uitgetrokken te worden.
Ik heb dit toestel gratis mogen testen en was aangenaam verrast.

Pluspunten

• Oplaadbare epilator

Minpunten

• Aangezicht brush op batterijen
  • Afbreken van de haartjes

dana 29-04-2019

handig snel en super glad

een goede ontharingsmethode die snel werkt en met de verschillende mogelijkheden voor elk wat wils heeft. van trimmen, tot scheren en epileren, het werkt goed en snel. in het begin wat pijnlijk maar met de duidelijke gebruiksaanwijzingen went het snel. en met de lichtjes op het apparaat zie je elk haartje staan! huid voelt heel glad aan na het epileren. ook de scrub borstel erbij werkt fijn. ik heb hem gekregen om te testen en vind het een heel fijn aparaat.

Pluspunten

• snel
  • glad
  • de lichtjes op het apparaat

Minpunten

• iets pijnlijk
  • kostbaar in aanschaf

ManonB 28-04-2019

Super epilator

Wat een fijn epileerapparaat is dit! Ik had bewust een paar dagen gewacht omdat ik normaal scheermesjes gebruik. Ik begon met het zachte standje maar kon dit prima aan. Stand 2 is wat sneller en haalt de kleine stoppels en haartjes tot 0,5 cm makkelijk weg. Het is een werkje waar je even voor moet gaan zitten maar het resultaat na 1x epileren mag er zijn. De ieniemienie stoppels die net te kort zijn om geepileerd te worden haal ik morgen weg en heb dan zeker zijde zachte benen.
Ik scheer het liefste droog maar nat is ook een mogelijkheid met dit apparaat! Als extra zit er facebrush bij deze set. Wat een heerlijk gevoel geeft dat mijn gezicht! Ondanks de hoge prijs van het apparaat is dit wel een duurzamer aanrader! Ik heb bij geluk het apparaat gratis gekregen, en ben er echt happy mee!

Kriscje 19-04-2019

Complete ontharing en reinigingsset

In deze beautyset zit alles wat je nodig hebt om met een gladde huid door het leven te gaan.
Het bevat een epilator met onderling goed te verwisselen hulpstukken om je benen maar ook moeilijke en gevoelige plekjes zoals in je gezicht te ontharen. Er zit ook een massagestuk bij als je nog niet gewoon bent om te epileren. Handig is ook het lichtje zodat je ook in een niet verlichte douche al de haartjes meehebt.
Voor een snelle scheerbeurt is er ook nog een scheer opzetstuk en een trim opzetstuk.
De faceSpa is fijn om te gebruiken. Het maakt je huid zacht en helpt crèmes goed in de huid te masseren. Het enige nadeel is dat deze op batterijen werkt en niet oplaadbaar is zoals de epilator.
Ik mocht dit product gratis testen maar zou hem zelf ook kopen.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Veel hulpstukken
  • Lichtje op toestel

Minpunten

• FaceSpa werkt op batterijen