De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MariekevanD 23-06-2019

Mooie vormgeving, effectieve werking.

Ik gebruikte al jaren een oudere versie Silk Epil, maar toen ik dit apparaat ging gebruiken ging er een nieuwe wereld voor me open. Door de verschillende koppen is het erg makkelijk om dit apparaat ook te gebruiken voor bijvoorbeeld de oksels en het gezicht. De haren worden effectief verwijderd en blijven tot wel 3 weken weg. Omdat het apparaat draadloos is en nat mag worden, kan het ook onder de douche gebruikt worden.
Bij gebruik van het bijgeleverde massage/scrub apparaat wordt het risico op ingroeiende haren kleiner. Ik mocht het apparaat gratis testen maar het is zeker een blijvertje!

Pluspunten

• Draadloos

Carla 14-05-2019

Wat een fijn apparaat.
Omdat de haren geëpileerd worden ipv van afgeschoren heb je geen last van stoppels.
Er zit een lichtje op waarmee je goed zicht hebt op de haartjes en deze dus precies kunt verwijderen. Dit vind ik echt een pluspunt.
Om je waarschuwen dat je te hard drukt wordt het lichtje rood.
Het advies is om twee dagen van te voren te scrubben voor een goed resultaat. Regelmatig scrubben gaat ook ingegroeide haartjes tegen.
Nog een voordeel is dat hij onder de douche te gebruiken is.
Ik mocht dit product testen wat mij heel goed bevalen is.

Pluspunten

• Te gebruiken onder de douche
  • Lichtje

SandraM 11-05-2019

Gladde benen, glad en lekker fris gezicht

Super complete set waarmee je je hele beautyritueel kan doen. De braun silk epilator is te gebruiken in 2 standen en met verschillende opzetstukken om zo comfortabel mogelijk te ontharen, in begin beetje gevoelig maar de keer erop al veel minder. Je kan de epilator ook gebruiken onder de douch of in bad. Heel fijn vind ik het led lampje zodat je geen haartje mist. Schoonmaken is ook heel makkelijk, gewoon onder de kraan of met bijgeleverd borsteltje. De gezichtsborstel heeft verschillende borstels voor te reinigen, scrubben of een maskertje aan te brengen. Alles word geleverd met een luxe grote zak waar je alles in op kan bergen en er zit zelf een reserve batterij bij. Super helemaal compleet. Blij dat ik deze mocht testen, mijn vorige had ik laten vallen dus ik ben blij met deze complete set!

Pluspunten

• led lampje
  • gaat lang mee
  • compleet
  • kan onder de kraan

Marian Doe 03-05-2019
Braun Beauty set 7,

Het betreft een ontharingsapparaat met vele toebehoren en een gezichtsverzorgingsapparaat. Het ontharen kan snoerloos en onder de douche of in bad. Na het epileren voelt de huid zijdezacht aan, het meegeleverde opzet stuk voor het gezicht werkt goed en pijnloos. Het gezichtsverzorgingsapparast is een weldaad, na gebruik voelt de huid van het gezicht zacht en gereinigd van allerlei oneffenheden. Het apparaat mocht ik gratis uitproberen en ik moet zeggen dat ik er razend enthousiast over ben, ik kan het zeker aanraden.

dana 29-04-2019
een goede ontharingsmethode die snel werkt en met de verschillende mogelijkheden voor elk wat wils heeft. van trimmen, tot scheren en epileren, het werkt goed en snel. in het begin wat pijnlijk maar met de duidelijke gebruiksaanwijzingen went het snel. en met de lichtjes op het apparaat zie je elk haartje staan! huid voelt heel glad aan na het epileren. ook de scrub borstel erbij werkt fijn. ik heb hem gekregen om te testen en vind het een heel fijn aparaat.

Pluspunten

• snel
  • glad
  • de lichtjes op het apparaat

Minpunten

• iets pijnlijk
  • kostbaar in aanschaf

ManonB 28-04-2019

Wat een fijn epileerapparaat is dit! Ik had bewust een paar dagen gewacht omdat ik normaal scheermesjes gebruik. Ik begon met het zachte standje maar kon dit prima aan. Stand 2 is wat sneller en haalt de kleine stoppels en haartjes tot 0,5 cm makkelijk weg. Het is een werkje waar je even voor moet gaan zitten maar het resultaat na 1x epileren mag er zijn. De ieniemienie stoppels die net te kort zijn om geepileerd te worden haal ik morgen weg en heb dan zeker zijde zachte benen.
Ik scheer het liefste droog maar nat is ook een mogelijkheid met dit apparaat! Als extra zit er facebrush bij deze set. Wat een heerlijk gevoel geeft dat mijn gezicht! Ondanks de hoge prijs van het apparaat is dit wel een duurzamer aanrader! Ik heb bij geluk het apparaat gratis gekregen, en ben er echt happy mee!