Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/870 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

icket 20-09-2018

Ideaal voor gladde benen

Het design van deze silk-épil 7 is heel mooi en het toestel ligt goed in hand. De opzetstukjes zet je makkelijk op het apparaat en ook het afhalen gaat vlot, het is dus heel gebruiksvriendelijk. Het brandende lampje tijdens het epileren helpt om alle haartjes goed te kunnen zien. Het epileren met massage opzetstukje is veel minder pijnlijk dan als je het zonder massage opzetstukje doet, scheren gaat ook heel vlot. De huid voelt glad en verzorgd aan na het gebruik van de scrubborsteltjes. Het opladen duurde 1 uur zoals beloofd en ik kon langer dan een half uur draadloos epileren. Al bij al ben ik heel erg tevreden met mijn gratis verkregen Braun silk-epil en ik ga er zeker nog veel gebruik van maken.

Pluspunten

• draadloos te gebruiken
  • scrubborsteltjes

Minpunten

• epileren is niet pijnloos

els 20-09-2018

mooi glad resultaat

Ik gebruik de Silk Epil nu ruim een maand en ben zeer tevreden over het resultaat. Aanvankelijk was het ontharen wat gevoelig, maar door het regelmatig gebruik wen je er aan en wordt het quasi pijnloos. Het is aangenaam om bij het douchen te gebruiken, omdat mijn huid er beter op reageerde (minder gevoelig)...Ik kreeg de kans om dit product te testen en kan het aanraden ! Gedaan met knoeien met scheermesjes of wax, dit resultaat heeft me overtuigd en bespaart me tijd bij het ontharen.

Pluspunten

• glad resultaat
  • tijd besparen

Minpunten

• beetje gevoelig

Jami 24-05-2018

Zeer goed apparaat met goed resultaat

Ik heb nu een paar maanden de Braun epilator gebruikt en ben zeer tevreden over jet resultaat.
Mn benen blijven weken glad en de haren komen veel minder snel terug. In het begin moest ik erg wennen aan het gevoel bij gebruik. Maar daar ben ik inmiddels aan gewerkt.
Het apparaat is makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en geeft aan wanneer je teveel druk geeft op je benen.
Ook zitten er allerlei opzetstukjes bij en een super handig pincet(met lichtje).
Onder de douche is het wennen merk ik. Soms heb ik het idee dat niet al mijn haartjes dan gepakt worden.
Maar ik blijf zeker de epilator gebruiken. Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om hem te mogen testen. Ik ben overtuigd en raad hem iedereen aan!!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Wekenlang gladde benen
  • Haren blijven langer weg

Minpunten

• Kan ik het begin wat pijn doen bij gebruik

Mearle O 18-05-2018

Zeer goed resultaat

Ik heb de Silk epil 7 nu een paar maanden gebruikt. In het begin vond ik hem pijnlijk, daarna ben ik hem onder de douche gaan gebruiken. Hierdoor was mijn huid veel minder rood en minder pijnlijk. Nu na paar maanden gebruik geen last meer, mijn benen voelen lekker zacht aan. Fijn dat ik hem gratis mocht ontvangen, ik raad hem ook iedereen aan.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Gebruik onder de douche

Minpunten

• Begin pijnlijk

DTCsjoerd 09-05-2018

Zeker een aanrader!

Voorheen nooit een epilator gebruikt, het leek me maar pijnlijk & onhandig t.o.v. bijvoorbeeld ontharingscreme/scheermesjes. Nadat te horen kreeg dat ik dit apparaat kosteloos mocht uittesten heb ik het toch maar een kans gegeven.. En wat bleek? Dit apparaat is ideaal!

Dankzij het handige lampje mis je geen enkel haartje, want dit lampje schijnt precies mee in de richting. Dit is natuurlijk super handig aangezien je precies ziet welke haartjes je nog moet meepakken. Verder ligt dit apparaat fijn in de hand, en is zeer makkelijk in gebruik. Het formaat is fijn, en je zou hem dus ook mee kunnen nemen. Vrijwel pijnloos verwijderd hij de haartjes, en deze blijven zeker tot wel 3 weken weg! Bij de gevoelige zones (oksels) is het uiteraard niet pijnloos, maar hij verwijderd haartjes snel waardoor je niet lang bezig bent. De batterij gaat lang mee! Het design is mooi, en tijdloos.

Pluspunten

• Lampje
  • Ligt fijn in de hand
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Gevoelige zones wel pijnlijk

Marlon 06-05-2018

De accu van dit apparaat is fantastisch!

Allereerst: De accu van dit apparaat is fantastisch! Ik heb hem nu ruim een maand en heb hem alleen voor het allereerste gebruik opgeladen en daarna al meerdere keren gebruikt!

Het apparaat zelf is erg fijn. Ik heb hem alleen droog gebruikt, maar hij kan ook mee onder de douche of in bad. Hij bevat een 'smartlight' dus je kunt alles goed zien, ook in donkerder ruimtes. Het is niet zo dat je elk oppervlak maar 1 keer hoeft te doen, maar hij pakt de meeste haartjes wel. Je moet dus een paar keer over dezelfde plek, maar daarna is alles dus weg.

De extra opzetstukken (van type 890) heb ik nog niet nodig gehad en ook de bijgeleverde bikinistyler nog niet, maar wellicht komen die in de toekomst nog van pas. Er zit el een zakje bij waar alles in kan, maar niet alles tegelijk. Een opbergetui erbij zou dus handig zijn voor als je hem mee wilt nemen.

Ik heb het apparaat gekregen om te testen en hij bevalt me prima! Gelukkig mag ik hem houden! Ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Compact apparaat
  • Smartlight

Minpunten

• Geen handig etui

Helena 02-05-2018

Fijn apparaat, soepel in de hand en fijn lichtje!

Ik heb deze Braun SE7 zo een anderhalve maand in gebruik gehad en heb mijn best gedaan om de verschillende mogelijkheden uit te testen alvorens een review te plaatsen, zodat de review zo volledig en nuttig is als mogelijk. Ik heb dit product gratis gekregen om uit te testen en te reviewen.

Dit epileer apparaat is geschikt voor iedereen en krijgt een mooi glad resultaat bij iedere epileerbeurt.Wat ik erg fijn vind aan het apparaat is het lampje wat erop zit. Dit zorgt ervoor dat het te behandelen gebied goed verlicht is waardoor je dit goed kunt bekijken. De accu gaat lang genoeg mee om hem ergens mee naar toe te nemen in de bijgeleverde hoes als dat nodig is. Wat minder fijn is aan het apparaat is dat er geen scheerkop bij zit en dat er toch wel sprake was van wat ingegroeide haren ( maar ik verwacht dat dit meer persoonsgebonden is dan apparaat gebonden)
Grootste nadeel vond ik het schoonmaken, hier was ik toch wel even mee bezig.
Op de paar kleine minpunten na, is het ‘relatief fijn’ om te epileren met dit apparaat. In vrijwel alle gevallen was het apparaat gewoonweg goed tot zeer goed te noemen.
Overall raad ik dit apparaat zeker aan. Verwacht geen wonderen en let op dat dit alleen maar een apparaat is met epileer functie, maar verwacht wel een top resultaat met weinig tijd en inspanning.

Pluspunten

• Lampje
  • Verschillende kopjes
  • accu duur

Minpunten

• Geen scheerkop
  • Lastig schoon te maken

xariannetje 25-04-2018

Super fijn!

Deze epilator is echt zo fijn en werkt echt super goed. Zelf had ik er 1 van een ander merk en deze mocht ik testen. Nou, voor mij geen andere meer. Zelfs de kleinste haartjes gaan mee. Het lampje op het apparaat is handig als je in een wat donkere ruimte bent. Ideaal is ook dat hij op een accu werkt, geen gedoe met snoer. Wat ook erg fijn is dat je deze gewoon onder de douche kan gebruiken. Zorg er wel voor dat je huid goed nat is anders glijd de epilator niet goed langs de huid. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Super makkelijk in gebruik
  • pakt vrijwel alle haartjes

Minpunten

• Begin is pijnlijk

Braun Epilator SE7/870 22-04-2018

Braun Epilator SE7 /870

Ik heb de Braun Epilator gekregen om te testen!
Ik vind het een heel fijn apparaat,hij maakt niet veel lawaai en hij gaat soepel over je benen heen en de eerste keer als je nog veel haar hebt is dat best pijnlijk maar ala je het straks om de 2 weken bij houdt valt de pijn reuze mee !
Ik vindt het een fijn apparaatje en het ligt goed in de hand.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Maakt geen lawaai vind ik
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Folder niet zo goed uitgelegd

Robin 22-04-2018

Snel, gemakkelijk in gebruik en makkelijk mee te nemen

De Braun Epilator is een fijne en makkelijk te gebruiken Epilator. Door de verschillende opzet stukken kan hij ook goed gebruikt worden op sensitieve plekken. Hij is gemakkelijk schoon te maken. Het is wel even wennen, omdat het een vervelend gevoel is. Het verschil tussen epileren en scheren is wel goed zichtbaar. Mijn oksels bleven een hele week haar vrij.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Snel en gemakkelijk in gebruik

Annelies 19-04-2018

Snel, precies en soepel

De Senso Smart Silk Epil 7 van Braun is voor mij een verademing. Snel en langdurig ontharen, waarbij ik de 'massagekop' vooral heel fijn vindt: niet dat die echt 'masseert', maar omdat deze soepel meebeweegt met je lichaam. Het lampje op de body van het epileerapparaat is ook erg handig: hierdoor heb je nooit het probleem dat je in je eigen licht zit te prutsen (geldt ook voor de bijgeleverde pincet met lampje).

Na een eerder epileerapparaat met een snoer, wilde ik graag ook onder de douche kunnen epileren. Ik vond het dan ook fijn dat ik de Silk Epil 7 mocht testen, want dit apparaat is waterbestendig. Het is me echter niet echt goed bevallen: je huid wordt week en water maakt stroef, dus epileren onder de douche is wat mij betreft geen succes. Dat ligt dus niet aan dit apparaat, ik denk dat ik dit met iedere epilator zou hebben.

Voor mij is de Silk Epil 7 absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Soepel: beweegt met het lichaam mee
  • Verlichting
  • Extra: pincet met verlichting

Minpunten

• Waterbestendigheid voegt niet veel toe

Lidwien B 19-04-2018

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over deze epilator. Ik ben een epilator gewend, dus voor mij al geen ongemakken met gebruik en gevoel van de epilator. De Silk Epil 7 maakt mijn benen en oksels haarvrij en glad, en dat gaat sneller dan bij mijn vorige apparaat. Ik heb de epilator gekregen om te testen en ik ben aangenaam verrast over het gebruiksgemak en het resultaat.

Pluspunten

• Gebruik
  • Effectief

Anna V 18-04-2018
  • Product gekregen

Meer dan prima epilator!

De Braun Epilator SE7/870 is één van de betere epilators die ik tot nu toe gebruikt heb. Ik heb dit product gratis mogen ontvangen en heb er zeer veel gemak van. Doordat je de epilator onder water kunt gebruiken wordt de pijn erg verlicht. Minpunt van het gebruik onder water is wel dat de epilator uit je handen kan glijden doordat het niet veel grip heeft, maar als je dit wegdenkt is deze epilator uitstekend! Ook de extra's die erbij worden geleverd komen erg van pas en ben ik vooral fan van het pincet met het lampje.

Pluspunten

• Pincet met lichtje
  • Epilator met lichtje
  • Te gebruiken onder water

Minpunten

• Glijdt uit handen als je het in water gebruikt