Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Noof 13-02-2019

Fijn apparaat om vast te houden

Prima product, pakt zoals het beschreven word ook de kleine haartjes aan. Ligt goed in de hand en voor de wat gevoeligere plekken kun je een andere stand kiezen. Dit product is zeker een aanrader . Prijs, qualiteit verhouding is super.

Pluspunten

• Goed in de hand
  • Pakt kleine haartjes aan
  • Ideaal voor in bad

ChenaraV 30-05-2018

Makkelijk, fijn apparaat!

In samenwerking met Braun heb ik dit product mogen testen. Het is fijn en pijnloos in gebruik, ligt goed in de hand, makkelijk te bewegen en heeft een lampje en als je te hard drukt dan krijg je een seintje. Na het gebruik zijn je benen zijde zacht. En dit zonder pijn!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Pijnloos

Evelien 03-05-2018

Heel goede epilator !

Het was een goede ervaring. Ik heb voor de eerste keer in mijn leven geëpileerd en ik moet zeggen dat het onder de douche (tegen de verwachtingen in) redelijk pijnloos was. Het is ook handig dat de epilator een lampje heeft waardoor je de haartjes gemakkelijk ziet staan. Na het epileren geen last gehad van een geïrriteerde huid en de accu gaat lang mee. Ik heb de epilator gratis mogen uittesten en ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Lampje
  • Langdurige accu

Hester 02-05-2018

Aanrader!

Yes! Wat een fijn apparaat de Braun Epilator SE7/700. Vroeger wel eens een epilator uitgetest, maar deze geeft veel minder pijn! (=fijn) Door het flexibele kopje kan je overal goed bij. Na een paar keer wordt het ook makkelijker en minder pijnlijk. De haartjes komen minder snel en minder dik terug. Het nat-epileren is ook fijn. Ik heb het idee dat hij dan 'dieper' komt en de haartjes nog minder snel terugkomen. Een klein minpuntje is dat hij een (niet aan te ontkomen) zoemend geluid geeft. Wat in de badkamer nog eens versterkt wordt.

Pluspunten

• Krachtig
  • flexibele kop

Minpunten

• geluid

Fabienne D 25-04-2018

Het is licht en compact

Ik had het geluk om dit nieuwe apparaat te ontvangen om het te testen. Dus ik heb dit apparaat enkele keer getest. Het biedt een echt gebruikscomfort. Het is licht en compact.
Na het eerste gebruik merkte ik dat de haren minder snel groeiden dan eerst. En vooral dat een enkele passage of bijna genoeg om een mooi been te hebben. Het voordeel, het doet geen pijn en scheurt vooral het haar niet. Het biedt een echt gebruikscomfort. Dit apparaat biedt een eenvoudig gebruik, zelfs onder de douche, de batterij heeft een zeer goede autonomie. Ik raad deze epilator aan, het is zeer krachtig

Pluspunten

• gebruikscomfort
  • krachtig

Minpunten

• geen

Annalies 20-04-2018

Superfijn apparaat

Als je op zoek bent naar een goede epilator dan is de Braun Silk Epil 7/700 echt iets om te proberen. Zelf zou ik niet zo snel een epilator kopen omdat het mij nogal pijnlijk en vervelend lijkt. Ik mocht deze epilator gratis testen en ik ben er heel erg blij mee! Het is een fijn apparaat wat goed in de hand ligt. Je moet er wel even aan wennen en de eerste keer is erg pijnlijk. Na die keer dacht ik… ik stop er mee! Maar goed, zo kan je nooit een mening vormen over een apparaat dus toch maar een tweede keer. Dit ging al veel beter. De derde keer ging haast vanzelf en de keren daarna werden bijna pijnloos. Het resultaat mag er ook wezen! Heerlijk gladde benen en superzacht. Ik gebruik het apparaat onder de douche in de avond. Na de tijd m’n benen lekker insmeren met bodycreme en de volgende ochtend wordt je wakker met zachte beentjes. Handige functies van het apparaat: een lampje voor de kleine haartjes en de sensor die je waarschuwt als je te hard drukt. Er zitten 2 standen op. Als je het wat vaker gedaan hebt kun je stand 2 proberen. Is ook goed te doen hoor. Ik ben blij dat ik dit apparaat heb mogen testen. Ik ga er nog heel lang plezier aan beleven.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Handig lichtje
  • Sensosmart

Agroenendaal 29-03-2018

Prettige epilator

Heel fijn apparaat deze braun epilator. Ligt goed stevig in de hand, je hebt goede grip ook als deze nat is tijdens het douchen. In begin wel wat wennen is het wat anders als normale scheerapparaten. Maar eind resulaat is echt geweldig. Voor mij niets anders meer echt een geweldig ding. Scheert superglad en zonder bultjes. Fijn dat ik deze gratis mocht testen

Pluspunten

• Superglad