Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700 - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

stefaniel 05-09-2018

Superhandig toestel

Superhandig toestel dat ik wekelijks gebruik. Veel minder pijnlijk dan andere toestellen. Kortom ik kan het ook nog eens onder de douche gebruiken.

Pluspunten

• waterproof
  • gemakkelijk om mee te bewegen

ChenaraV 30-05-2018

Makkelijk, fijn apparaat!

In samenwerking met Braun heb ik dit product mogen testen. Het is fijn en pijnloos in gebruik, ligt goed in de hand, makkelijk te bewegen en heeft een lampje en als je te hard drukt dan krijg je een seintje. Na het gebruik zijn je benen zijde zacht. En dit zonder pijn!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Pijnloos

StefanieL 17-05-2018

Super epilator!

Dit apparaat doet nu echt wat het beloofd: een zichtbaar zachtere huid. Nadat ik het apparaat gekregen had om te testen stond ik sceptisch tegenover epileren. Ik vond het telkens een gedoe doordat ik vuil was het verlies van kleine haartjes en bovendien zeer pijnlijk! Niet met de Braun Silk-Epil 7-700, dit apparaat is zeer gebruiksvriendelijk door zijn design. De mogelijkheid om het te gebruiken onder de douche is superweg fantastisch. De accu gaat ook zeer lang mee.

Pluspunten

• Batterij

Evelien 03-05-2018

Heel goede epilator !

Het was een goede ervaring. Ik heb voor de eerste keer in mijn leven geëpileerd en ik moet zeggen dat het onder de douche (tegen de verwachtingen in) redelijk pijnloos was. Het is ook handig dat de epilator een lampje heeft waardoor je de haartjes gemakkelijk ziet staan. Na het epileren geen last gehad van een geïrriteerde huid en de accu gaat lang mee. Ik heb de epilator gratis mogen uittesten en ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Lampje
  • Langdurige accu

Nele P 03-05-2018

Goede epilator

De silk epil ligt heel goed in de hand en is voorzien van een lampje en heeft 2 epileerstanden. Er is een zakje bij waardoor het heel makkelijk en proper op te bergen is. De 2 koppen zijn zeer makkelijk te veranderen en te kuisen door bijgevoegd borsteltje. Ik verkreeg dit toestel om uitgebreid te testen.

Het voordeel aan dit toestel is dat het waterbestendig is, epileren onder de douche verzacht de pijn.

Ik vind het spijtig dat er geen scheerkop voorzien is bij dit apparaat maar dat weet je bij de aankoop. Ik ben tevreden van dit apparaat en raad dit product aan!

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Twee wisselbare koppen
  • Extra lichtje

Minpunten

• Geen scheerkop

Hester 02-05-2018

Aanrader!

Yes! Wat een fijn apparaat de Braun Epilator SE7/700. Vroeger wel eens een epilator uitgetest, maar deze geeft veel minder pijn! (=fijn) Door het flexibele kopje kan je overal goed bij. Na een paar keer wordt het ook makkelijker en minder pijnlijk. De haartjes komen minder snel en minder dik terug. Het nat-epileren is ook fijn. Ik heb het idee dat hij dan 'dieper' komt en de haartjes nog minder snel terugkomen. Een klein minpuntje is dat hij een (niet aan te ontkomen) zoemend geluid geeft. Wat in de badkamer nog eens versterkt wordt.

Pluspunten

• Krachtig
  • flexibele kop

Minpunten

• geluid

Fabienne D 25-04-2018

Het is licht en compact

Ik had het geluk om dit nieuwe apparaat te ontvangen om het te testen. Dus ik heb dit apparaat enkele keer getest. Het biedt een echt gebruikscomfort. Het is licht en compact.
Na het eerste gebruik merkte ik dat de haren minder snel groeiden dan eerst. En vooral dat een enkele passage of bijna genoeg om een mooi been te hebben. Het voordeel, het doet geen pijn en scheurt vooral het haar niet. Het biedt een echt gebruikscomfort. Dit apparaat biedt een eenvoudig gebruik, zelfs onder de douche, de batterij heeft een zeer goede autonomie. Ik raad deze epilator aan, het is zeer krachtig

Pluspunten

• gebruikscomfort
  • krachtig

Soumia 24-04-2018

Goede epilator

Ik ben geen liefhebber van een epilator, omdat ik een zeer lage pijngrens heb. Ik heb altijd mijn benen geschoren en kreeg altijd uitslag na het scheren. Ik heb een paar weken geleden deze epilator gratis ontvangen en ervaar bijna geen pijn! Verder heb ik ook nog eens geen uitslag na het epileren waardoor mijn benen glad zijn voor een aantal weken. De epilator van Braun is super handig in gebruik en is nu een van mijn must have producten in de badkamer!

Pluspunten

• lamp
  • oplaadtijd

Minpunten

• geluid

Jena R. 23-04-2018

Doet wat je ervan verwacht!

Ik heb dit product nu reeds enkele weken in bezit. Ik heb hem gratis ontvangen om te kunnen testen. Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden van ben. Op zich ben ik meer een fan van snel met het mesje alles afscheren, minder pijnlijk... ;) en gaat snel... maar dit was nu de ideale moment om het nog eens een kans te geven. Fijn aan het apparaat is dat je het kan gebruiken onder de douche of als je in bad gaat. Dat helpt echt om het epileren te verzachten. Door het fijn in de hand liggende design is het makkelijk in gebruik. De druksensor is een handige extra om ervoor te zorgen dat je de juiste druk uitoefent. Fijn product!

Pluspunten

• Batterij Gaat lang mee
  • Druksensor

Annalies 20-04-2018

Superfijn apparaat

Als je op zoek bent naar een goede epilator dan is de Braun Silk Epil 7/700 echt iets om te proberen. Zelf zou ik niet zo snel een epilator kopen omdat het mij nogal pijnlijk en vervelend lijkt. Ik mocht deze epilator gratis testen en ik ben er heel erg blij mee! Het is een fijn apparaat wat goed in de hand ligt. Je moet er wel even aan wennen en de eerste keer is erg pijnlijk. Na die keer dacht ik… ik stop er mee! Maar goed, zo kan je nooit een mening vormen over een apparaat dus toch maar een tweede keer. Dit ging al veel beter. De derde keer ging haast vanzelf en de keren daarna werden bijna pijnloos. Het resultaat mag er ook wezen! Heerlijk gladde benen en superzacht. Ik gebruik het apparaat onder de douche in de avond. Na de tijd m’n benen lekker insmeren met bodycreme en de volgende ochtend wordt je wakker met zachte beentjes. Handige functies van het apparaat: een lampje voor de kleine haartjes en de sensor die je waarschuwt als je te hard drukt. Er zitten 2 standen op. Als je het wat vaker gedaan hebt kun je stand 2 proberen. Is ook goed te doen hoor. Ik ben blij dat ik dit apparaat heb mogen testen. Ik ga er nog heel lang plezier aan beleven.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Handig lichtje
  • Sensosmart

Esand 19-04-2018

toptoestel

Ik kreeg deze epilator om te testen en ben er heel tevreden over. Vooral in de douche zorgt de warmte van het water voor een pijnstillende werking.
Na 4 weken heb je een merkbaar beter resultaat dan mijn vorige epilator. Het is dus echt een aanrader. De prijs/kwaliteit vind ik ook OK. Ik ben dus zeker een fan van het toestel.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak

S Verstraete 13-04-2018

super onder de douche

Het epileren met de Silk épil onder de douche vind ik zeer aangenaam. De epilator ligt zeer goed in de hand. Het lampje die erop zit bood voor mij geen extra meerwaarde. Na het eerste keer gratis uittesten van de epilator bleven de haartjes een drietal weken weg, wat heel fijn is.

Pluspunten

• gebruik onder de douche
  • haartjes blijven lang weg

Agroenendaal 29-03-2018

Prettige epilator

Heel fijn apparaat deze braun epilator. Ligt goed stevig in de hand, je hebt goede grip ook als deze nat is tijdens het douchen. In begin wel wat wennen is het wat anders als normale scheerapparaten. Maar eind resulaat is echt geweldig. Voor mij niets anders meer echt een geweldig ding. Scheert superglad en zonder bultjes. Fijn dat ik deze gratis mocht testen

Pluspunten

• Superglad

Jessica M. 23-03-2018

aangenaam in gebruik

Ik heb deze mogen uitproberen, het ontharen kan beter, soms moet ik 2x over een haartje gaan vooraleer het uit is. Hij ziet er heel leuk en mooi uit. De draaibare kop is een pluspunt voor rond de knieën, het lichtje dat steeds bijlicht is ook meegenomen. De veiligheidsknop is aan te raden met kinderen in huis, zo kunnen er geen ongelukken gebeuren. Hij kan zowel nat als droog gebruikt worden dat is ook handig. Ik heb hem gratis gekregen om te mogen uit testen.

Pluspunten

• draaibare kop
  • veiligheidsknop

Minpunten

• moet soms 2x over een haartje gaan
  • iets te duur