Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/700 - Reviews

Aantal snelheden
Afspoelbaar

Annalies 20-04-2018

Superfijn apparaat

Als je op zoek bent naar een goede epilator dan is de Braun Silk Epil 7/700 echt iets om te proberen. Zelf zou ik niet zo snel een epilator kopen omdat het mij nogal pijnlijk en vervelend lijkt. Ik mocht deze epilator gratis testen en ik ben er heel erg blij mee! Het is een fijn apparaat wat goed in de hand ligt. Je moet er wel even aan wennen en de eerste keer is erg pijnlijk. Na die keer dacht ik… ik stop er mee! Maar goed, zo kan je nooit een mening vormen over een apparaat dus toch maar een tweede keer. Dit ging al veel beter. De derde keer ging haast vanzelf en de keren daarna werden bijna pijnloos. Het resultaat mag er ook wezen! Heerlijk gladde benen en superzacht. Ik gebruik het apparaat onder de douche in de avond. Na de tijd m’n benen lekker insmeren met bodycreme en de volgende ochtend wordt je wakker met zachte beentjes. Handige functies van het apparaat: een lampje voor de kleine haartjes en de sensor die je waarschuwt als je te hard drukt. Er zitten 2 standen op. Als je het wat vaker gedaan hebt kun je stand 2 proberen. Is ook goed te doen hoor. Ik ben blij dat ik dit apparaat heb mogen testen. Ik ga er nog heel lang plezier aan beleven.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Handig lichtje
  • Sensosmart

Esand 19-04-2018

toptoestel

Ik kreeg deze epilator om te testen en ben er heel tevreden over. Vooral in de douche zorgt de warmte van het water voor een pijnstillende werking.
Na 4 weken heb je een merkbaar beter resultaat dan mijn vorige epilator. Het is dus echt een aanrader. De prijs/kwaliteit vind ik ook OK. Ik ben dus zeker een fan van het toestel.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak

S Verstraete 13-04-2018

super onder de douche

Het epileren met de Silk épil onder de douche vind ik zeer aangenaam. De epilator ligt zeer goed in de hand. Het lampje die erop zit bood voor mij geen extra meerwaarde. Na het eerste keer gratis uittesten van de epilator bleven de haartjes een drietal weken weg, wat heel fijn is.

Pluspunten

• gebruik onder de douche
  • haartjes blijven lang weg

Agroenendaal 29-03-2018
  • Product gekregen

Prettige epilator

Heel fijn apparaat deze braun epilator. Ligt goed stevig in de hand, je hebt goede grip ook als deze nat is tijdens het douchen. In begin wel wat wennen is het wat anders als normale scheerapparaten. Maar eind resulaat is echt geweldig. Voor mij niets anders meer echt een geweldig ding. Scheert superglad en zonder bultjes. Fijn dat ik deze gratis mocht testen

Pluspunten

• Superglad

Jessica M. 23-03-2018

aangenaam in gebruik

Ik heb deze mogen uitproberen, het ontharen kan beter, soms moet ik 2x over een haartje gaan vooraleer het uit is. Hij ziet er heel leuk en mooi uit. De draaibare kop is een pluspunt voor rond de knieën, het lichtje dat steeds bijlicht is ook meegenomen. De veiligheidsknop is aan te raden met kinderen in huis, zo kunnen er geen ongelukken gebeuren. Hij kan zowel nat als droog gebruikt worden dat is ook handig. Ik heb hem gratis gekregen om te mogen uit testen.

Pluspunten

• draaibare kop
  • veiligheidsknop

Minpunten

• moet soms 2x over een haartje gaan
  • iets te duur