Braun Silk-épil 3 3270

Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator

Braun Silk-épil SensoSmart 5/890 Epilator Best Reviewed mei 2018
8,6 (11)
Bekijk alle Epilatoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lucinda 06-05-2018

Snel en efficiënt

Dit apparaat is ideaal voor mensen die een snelle ontharing willen. Het is een compact toestelletje die weinig extra ruimte neemt in je badkamer. Het enige minpuntje eraan is dat het enkel werkt op netstroom en je dus altijd je kabel nodig hebt. Ikzelf heb dit toestel uitvoerig mogen testen en qua prijs kwaliteit vind ik het heel goed

Cheyenne 01-05-2018

Zeker aan te raden!

Een zeer goed ontharingsapparaat! De beste die ik tot nu toe heb gebruikt. Ook heb ik het geluk gehad dat ik deze gratis heb mogen testen en moest hij ooit kapot gaan kopen ik zeker weten dezelfde opnieuw! Het lampje is zeker een handig iets aan het apparaat zodat je kan zien waar je eventuele haartjes vergeten bent. Ik zou dit product zeker aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

• Massage opzetstuk
  • Lampje waardoor je ziet waar je haartjes hebt

Minpunten

• Enkel te gebruiken met kabel

Esther 01-05-2018

Handzaam apparaatje

Het apparaatje heb ik zo'n maand gebruikt. Het lampje is fijn. In het begin deed het heel erg pijn. Later was het beter te doen. Benen blijven niet lang glad. Dag erna al weer stoppels. Maakt ook.veel herrie

Pluspunten

• Lampje

Minpunten

• Herrie
  • Niet draadloos

RobC 28-04-2018

scheerkop top

Ik heb het geluk dat ik Braun Epilator SE3-270 gratis heb mogen testen. Over de scheerkop ben ik heel tevreden, hij scheert de oksels en bikinilijn gemakkelijk en zonder te blijven ‘haken’. De epileerkop is een andere zaak. Hij maakt een heel onaangenaam geluid en het doet best wel pijn om er je benen mee te epileren. Aan mijn oksels heb ik me niet durven wagen. Bovendien had ik een week nadien al enorm last van ingegroeide haartjes en bijgevolg erge jeuk op mijn benen. Conclusie: scheerkop top, epileerkop flop. Grote plus is het lichtje! Minpuntje is dat het toestel altijd in het stopcontact moet zitten en niet op batterij werkt.

Pluspunten

• lichtje

Minpunten

• kabel

Allyson 19-04-2018

Klein maar fijn

Ik heb dit toestel 6 weken geleden gekregen, en het doet wat het belooft. Ook al is de ontharing niet pijnloos, vind ik dat de pijn na enkele weken vermindert en de epilatie gaat vlotter. Zelfs kleine haartjes worden meegenomen, waardoor het epileren heel efficient gebeurt. Het vergt wel wat tijd om de benen te epileren, maar het resultaat is goed. Ik heb dit toestel gratis gekregen om te testen, en ik zal het toestel blijven gebruiken. De epilator is redelijk goedkoop en dus zeker de moeite waard - ik zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Handig
  • Efficient

Minpunten

• Niet pijnloos

HeleneChantal 19-04-2018

Goede epilator en scheerapparaat

De Braun Epilator SE3-270 is een fijne Epilator met een heel erg prettige scheerfunctie. Ik heb deze gratis gekregen om te testen en wil graag mijn ervaringen met iederen delen.
De functie waar ik het meest tevreden over ben is de scheerfunctie. Hij gaat moeiteloos over je huid en pakt alle haartjes efficttent aan.
De epilator werkt ook goed, maar omdat ik geen epilatie gewend ben is het nog erg pijnlijk. Maar ik ga het volhouden, iedereen zecht dat het naar vaak gebruik minder pijnlijk word. En het resultaat mag er zijn!
Minder tevreden ben ik over het geluid, hij maakt erg veel lawaai. Als ik het vergelijk met de tondeuze en scheerapparaat van mijn man, moet dit toch stiller kunnen.
De tondeuze functie werkte niet echt op mijn benen, alsof het de haren niet optilde en ook naar herhaaldelijk over mijn been gaan was er weinig resultaat.
Maar al met al is deze epilator echt een multifunctionele aanrader!

Pluspunten

• scheerfunctie
  • epilatorfunctie

Minpunten

• tondeuzefunctie

Marinde 16-04-2018
  • Product gekregen

Erg pijnlijk, ook na een aantal keren gebruik.

Wat was ik verheugd om die SE3-370 gratis te mogen testen. Ik scheer al jaren en jaren met wegwerpscheermesjes en wilde heel graag eens iets anders proberen. Misschien dat het aan mijn huid ligt: erg licht, droog en gevoelig. Maar zelfs na 5 keer gebruiken, op zowel benen als oksels, bleef het erg pijnlijk. Zó pijnlijk dat ik de tranen in mijn ogen kreeg. En ja, ik heb echt even doorgezet. Ik heb ook gemerkt dat het apparaat wél doet wat het belooft. Dus het werkt wel, maar helaas niet voor mij....
Vormgeving is mooi, het lampje is erg handig. Jammer dat het niet onder de douche gebruikt kan worden vanwege het snoer. Wel is het snoer lang genoeg voor praktisch gebruik.

Pluspunten

• Lampje
  • Vormgeving

Minpunten

• Pijnlijk
  • Niet onder douche te gebruiken

Janny 14-04-2018

Klein en compact

De braun epilator 3 is een mooi en klein apparaat. Met verschillende mogelijkheden. Er zitten namelijk nog meer opzetstukken bij.
Wat erg handig is dat het lampje meteen aan gaat als je het apparaat aan zet. Ook zit er best een lange snoer aan zodat je het apparaat makkelijk kunt gebruiken. Het borsteltje wat erbij zit is makkelijk om het apparaat goed schoon te kunnen maken.
Wat ik persoonlijk een minpunt vind is dat het apparaat best veel geluid maakt. Maar ik heb dit apparaat gratis gekregen dus hoor je mij hier niet over klagen.
Het epileren op zich is best gevoelig en niet geheel pijnloos. Wel is het zo, als je het apparaat vaker gebruikt wordt het iets minder pijnlijk. Maar aangezien ik bijna geen haargroei op mijn armen en benen heb zal ik het apparaat waarschijnlijk niet vaak nodig hebben.
Het is een mooi en compact apparaat, wat makkelijk in je toilettas gedaan kan worden zodat je het eventueel ook mee op reis kunt nemen zonder dat het veel plek in neemt.
Kortom een klein en compact apparaat wat makkelijk in het gebruik is.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• veel geluid
  • niet pijnloos

Stiene 06-04-2018

Aangenaam in gebruik en handige wisselstukken

Ik ben super tevreden dat ik dit toestel mocht testen, want ik vind het heel handig in gebruik.
Alle zones kan ik nu behandelen met 1 toestel dankzij de hulpstukken die makkelijk verwisselbaar zijn.
Ik gebruik het scheerelement voor de oksels en de epilatiefunctie voor mijn benen en de bikinilijn. Dit is niet al te pijnlijk dankzij het hulpstukje met de massagerollers.
Alleen het snoer vind ik ietsje te kort maar het lukt wel.
Ik had meer moeite met het openen van de verpakking dan met het toestel zelf ! Na het uitpakken heb ik de interne plastic verpakking verwijderd en ik bewaar nu alles in de kartonnen buitenverpakking, die is stevig genoeg.

Pluspunten

• Handige wisselstukken voor alle zones
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Snoer mocht iets langer

Marianne van de Werken 05-04-2018

Handzaam apparaat

Epileren was nooit echt mijn ding en het was dan ook voor het eerst in lange tijd dat ik mijn benen geëpileerd heb. Omdat ik het apparaat nu gratis mocht testen, wilde ik het wel weer eens uitproberen, maar epileren is duidelijk niet mijn ding. De Braun Epilator SE3-270 is een handzaam apparaat en door het ingebouwde lichtje zie je goed waar de haartjes zitten. Wel vind ik dat dit apparaat veel herrie maakt en dat het ontharen zelf ook erg pijnlijk is. Het is prettig dat er een apart opzetstukje is met een trimmer, zodat je de haartjes op de ideale lengte kunt scheren en de epilator de haartjes makkelijk kan pakken.

Pluspunten

• lichtje

Minpunten

• pijnlijk

Stefaniex 04-04-2018

Zeker en vast een aanrader!

Voor mij is het belangrijk dat een epilator prijs-kwaliteit goed zit.
Dit vind ik helemaal bij de Braun Silk Epil 3.

Het praktische smartlight zorgt ervoor dat je steeds goed de haartjes kan zien.
Het feit dat je steeds een stopcontact nodig hebt is enerzijds wat minder omdat je steeds een stopcontact in de buurt moet hebben, maar anderzijds kan je het niet voorhebben dat je in het midden van je epileerbeurt met een lege batterij zit.

Enorm positief ben ik over de massagerollers. Geheel pijnloos is epileren natuurlijk nooit, maar ik vond dat het beduidend minder lastig was dan met epilators die ik al heb uitgeprobeerd, en ik ben ervan overtuigd dat dit dankzij de massagerollers is.

Resultaat: een goede 2 weken gladde benen met daarbij een vrij pijnloze epileerbeurt!

Ik ben zeer tevreden dat ik dit product toegestuurd heb gekregen, want het is prijs-kwaliteit zeker en vast een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Vrij pijnloos
  • Langdurig resultaat

Minpunten

• Stopcontact

Crombez 29-03-2018

Geweldig product!

Ik had nooit eerder dergelijke apparaten gebruikt om te ontharen, maar ik besloot het te proberen nadat ik deze gratis toegestuurd kreeg. Tijdens het douchen scrubde ik mijn benen heel goed, zoals aangeraden. Na twee dagen ging ik aan de slag. Het epileren verliep zeer vlot en vrijwel pijnloos. Enkel de huid rond de knie was gevoeliger. Ik heb een droge en gevoelige huid maar daar is dit apparaat zeker geschikt voor. De huid is glad en zacht. Enige minpuntje is dat het nogal luidruchtig is.

Pluspunten

• Gemakkelijk

Minpunten

• Luidruchtig