De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3-270 Epilator Voor Vrouwen Voor Langdurige Ontharing, Scheer- en Trimmerkop op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Esther 01-05-2018
Het apparaatje heb ik zo'n maand gebruikt. Het lampje is fijn. In het begin deed het heel erg pijn. Later was het beter te doen. Benen blijven niet lang glad. Dag erna al weer stoppels. Maakt ook.veel herrie

Pluspunten

• Lampje

Minpunten

• Herrie
  • Niet draadloos

HeleneChantal 19-04-2018

Goede epilator en scheerapparaat

De Braun Epilator SE3-270 is een fijne Epilator met een heel erg prettige scheerfunctie. Ik heb deze gratis gekregen om te testen en wil graag mijn ervaringen met iederen delen.
De functie waar ik het meest tevreden over ben is de scheerfunctie. Hij gaat moeiteloos over je huid en pakt alle haartjes efficttent aan.
De epilator werkt ook goed, maar omdat ik geen epilatie gewend ben is het nog erg pijnlijk. Maar ik ga het volhouden, iedereen zecht dat het naar vaak gebruik minder pijnlijk word. En het resultaat mag er zijn!
Minder tevreden ben ik over het geluid, hij maakt erg veel lawaai. Als ik het vergelijk met de tondeuze en scheerapparaat van mijn man, moet dit toch stiller kunnen.
De tondeuze functie werkte niet echt op mijn benen, alsof het de haren niet optilde en ook naar herhaaldelijk over mijn been gaan was er weinig resultaat.
Maar al met al is deze epilator echt een multifunctionele aanrader!

Pluspunten

• scheerfunctie
  • epilatorfunctie

Minpunten

• tondeuzefunctie

Marinde 16-04-2018
  • Product gekregen

Erg pijnlijk, ook na een aantal keren gebruik.

Wat was ik verheugd om die SE3-370 gratis te mogen testen. Ik scheer al jaren en jaren met wegwerpscheermesjes en wilde heel graag eens iets anders proberen. Misschien dat het aan mijn huid ligt: erg licht, droog en gevoelig. Maar zelfs na 5 keer gebruiken, op zowel benen als oksels, bleef het erg pijnlijk. Zó pijnlijk dat ik de tranen in mijn ogen kreeg. En ja, ik heb echt even doorgezet. Ik heb ook gemerkt dat het apparaat wél doet wat het belooft. Dus het werkt wel, maar helaas niet voor mij....
Vormgeving is mooi, het lampje is erg handig. Jammer dat het niet onder de douche gebruikt kan worden vanwege het snoer. Wel is het snoer lang genoeg voor praktisch gebruik.

Pluspunten

• Lampje
  • Vormgeving

Minpunten

• Pijnlijk
  • Niet onder douche te gebruiken

Janny 14-04-2018

Klein en compact

De braun epilator 3 is een mooi en klein apparaat. Met verschillende mogelijkheden. Er zitten namelijk nog meer opzetstukken bij.
Wat erg handig is dat het lampje meteen aan gaat als je het apparaat aan zet. Ook zit er best een lange snoer aan zodat je het apparaat makkelijk kunt gebruiken. Het borsteltje wat erbij zit is makkelijk om het apparaat goed schoon te kunnen maken.
Wat ik persoonlijk een minpunt vind is dat het apparaat best veel geluid maakt. Maar ik heb dit apparaat gratis gekregen dus hoor je mij hier niet over klagen.
Het epileren op zich is best gevoelig en niet geheel pijnloos. Wel is het zo, als je het apparaat vaker gebruikt wordt het iets minder pijnlijk. Maar aangezien ik bijna geen haargroei op mijn armen en benen heb zal ik het apparaat waarschijnlijk niet vaak nodig hebben.
Het is een mooi en compact apparaat, wat makkelijk in je toilettas gedaan kan worden zodat je het eventueel ook mee op reis kunt nemen zonder dat het veel plek in neemt.
Kortom een klein en compact apparaat wat makkelijk in het gebruik is.

Pluspunten

• lampje

Minpunten

• veel geluid
  • niet pijnloos

Marianne van de Werken 05-04-2018
Epileren was nooit echt mijn ding en het was dan ook voor het eerst in lange tijd dat ik mijn benen geëpileerd heb. Omdat ik het apparaat nu gratis mocht testen, wilde ik het wel weer eens uitproberen, maar epileren is duidelijk niet mijn ding. De Braun Epilator SE3-270 is een handzaam apparaat en door het ingebouwde lichtje zie je goed waar de haartjes zitten. Wel vind ik dat dit apparaat veel herrie maakt en dat het ontharen zelf ook erg pijnlijk is. Het is prettig dat er een apart opzetstukje is met een trimmer, zodat je de haartjes op de ideale lengte kunt scheren en de epilator de haartjes makkelijk kan pakken.

Pluspunten

• lichtje

Minpunten

• pijnlijk