Oral-B Genius 10000N Rose Gold Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N Rose Gold Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lysanne 14-10-2019

Ik heb de tandenborstel nu 2 maanden in gebruik en ben erg tevreden.
Hij werd geleverd met veel verschillende accessoires zoals een houder waar je meerdere borstels in kan opbergen, een reis case met usb oplader voor bijv. je smartphone.
Hij heeft veel praktische opties, al vind ik de verschillende standen niet heel erg handig om uit elkaar te houden wat nou waarvoor is. Wel heeft hij een handige app en geeft de tandenborstel een signaal na iedere 30 seconden en rood licht bij te hard drukken.
Ik heb deze tandenborstel gekregen om uit te testen en zou dit product zeker aanbevelen. Ik twijfel een beetje of ik de prijs niet te hoog vind, maar dat komt omdat het per winkel heel erg verschilt.

Pluspunten

• mooi product
  • handige reiscase met usb poort
  • geeft signaal na 30 seconden
  • geeft rood lampje als je te hard poetst
  • handige app

Minpunten

• te veel opties

Ingeborg 13-01-2019

Toper

Men dit is een cadeuatje om te krijgen: de verpakking de doos en alles wat erbij zit! Geweldig! Naast de tandenborstel krijg je ook een oplaadbare reisbox, 4 borstels, oplader, opbergdoosje, spiegel/muurhouder voor je telefoon: aan alles is gedacht!
Ik als niet elektrisch poetser kreeg deze gratis om te testen. Normaal zou ik dit nooit uitgeven maar ik moet zeggen: ik ben om! Wat relaxt!! Je hoeft niks zelf meer te doen alleen maar heen en weer met je hand en de app vertelt je hoe en wat dus je hoeft oprecht nergens meer zelf aan te denken. De reisbox is top want die heeft een batterij voor een week!
En ik zie na een week poesten oprecht het resultaat van wittere tanden: bizar! Beveel hem zeker aan deze tandenborstel en ik ga niet meer terug naar handmatig!

FemkeH 13-01-2019

Absolute aanrader!

Je kunt het zo gek niet verzinnen of deze elektrische tandenborstel heeft/kan het wel: het heeft een app op je telefoon om het poetsen te monitoren, een telefoonhouder, een oplader, reishoesje, opzetstukhoudertje en meerdere standen waarmee je kunt poetsen die geleverd worden met een houder waarin je ze kunt bewaren.
Naast al die 'extraatjes', werkt de tandenborstel meer dan uitstekend. De tandenborstel zelf heeft een mooi design persoonlijk vind ik de rose goude kleur erg mooi, en de tandenborstel ligt goed in de hand. De tandenborstel heeft 5 standen allen met bijbehorende borsteltjes voor bijvoorbeeld tandplak of om je tong te poetsen, ik merk in verhouding tot mijn vorige electrische oral-b tandenborstel dat deze meer rotaties heeft want mijn tanden voelen schoner na het poetsen. De verschillende standen zorgen ervoor dat er voor iedereen een juiste stand is. Persoonlijk poets ik graag met de anti plak optie hij maakt dan veel rotaties en mijn tanden voelen heerlijk schoon na het poetsen.De tandenborstel geeft met een rode kleur aan wanneer je te hard drukt, en trilt hij iedere 30seconden zodat je weet dat je kan wisselen van kant met poetsen en geeft hij aan als je 2 minuten gepoetst hebt. Wat ik erg prettig vind is dat je ook kan je zien hoeveel batterij hij nog heeft. Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan. Kortom een hele fijne en goede elektrische tandenborstel. Mijn mondhyginste adviseerde mij ook deze tandenborstel voor de beste reiniging.
Absoluut een aanrader dus, en hoewel ik hem gratis mocht testen, zou ik deze elektrische tandenborstel aanraden aan iedereen die hem van plan is er een aan te schaffen.

Pluspunten

• veel meegeleverde extra's
  • veel poetsstanden
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• de prijs

Tasha 31-12-2018

Handige tandenborstel met 4 opzetstukjes en 6 standen

De Oral-B Genius 10000N Rose Gold doet wat het belooft! Ik ben erg tevreden van deze elektrische tandenborstel, die ik gratis heb ontvangen om te testen. Ik poetste mijn tanden vroeger manueel, maar zou nu niet meer kunnen overschakelen naar een gewone tandenborstel. Dit apparaat is voorzien van 6 verschillende standen. Wanneer je de tandenborstel de eerste keer gebruikt kan dit vrij ‘hard’ aanvoelen voor je tandvlees. Het is dan handig dat je met een iets lichtere stand van start kan gaan. Maar dit went erg snel. Na een weekje voelde het heel normaal aan en ben ik overgegaan naar een snellere stand. Er zitten 4 opzetstukjes in deze doos. Fijn om op deze manier kennis te maken met de verschillende soorten borstels en om van tijd tot tijd eens af te wisselen.

Pluspunten

• 6 verschilende poetsstanden
  • Handige reisetui
  • 4 opzetstukjes / borsteltjes waaruit je kan kiezen
  • Mooi poetsresultaat

Minpunten

• batterij gaat 'slechts' 2 weken mee
  • reistetui neemt vrij veel plaats in beslag

NathalieG 13-12-2018

Meer dan een tandenborstel

Ik heb deze elektrische tandenborstel een maand in mijn bezit en ben er zeker enthousiast over. Bij de eerste poetsbeurt merkte ik een enorm verschil in hoe schoon mijn tanden werden. Ik had altijd een goedkope elektrische tandenborstel waarbij ik dacht dat alle elektrische tandenborstels hetzelfde zouden zijn. Dit is echt niet het geval. Deze Oral B tandenborstel is vele malen slimmer, sneller en dus effectiever. De extra features, zoals de app en de verschillende standen, zijn leuk om te zien hoe goed je nou echt poetst. Erg handig maar na een tijdje gebruik ik de app niet meer. Deze feature is leuk voor eerst maar is niet een echte must. In de kit zitten meerdere opzetborstels die allemaal net even anders zijn. Ook heeft hij een opbergdoos met oplader om mee te nemen op vakantie. Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd maar ga ik zeker wel gebruiken. Normaal neem ik geen elektrische tandenborstel mee op vakantie maar hierdoor ga ik dat zeker wel doen! Al met al de prijs zeker waard. Een echte aanrader voor degene die graag technische snufjes uitprobeert en nét wat beter wilt poetsen dan gebruikelijk.

Pluspunten

• veel opties
  • reiskit met oplaadstation
  • poetst schoner door snelle rotaties
  • extra opzetborstels

Jeanet 31-10-2018

Perfecte elektrische tandenborstel

Ik poets mijn tanden al jaren met een elektrische tandenborstel. De genius 10000N heb ik cadeau gekregen om te testen. Wat is dit een fijne borstel. De borstel heeft 6 standen, 2 standen om je tanden te poetsen, 1 stand om je tandvlees te poetsen, 1 stand om de tong te reinigen, 1 stand om te polijsten met de meegeleverde opzetborstel en 1 stand om te flossen. Ook is het een borstel waarbij je met de gedownloade oral-b app via je smartphone kunt zien of je goed poetst. In de app is het poetsresultaat te zien. De genius wordt geleverd met een ideale reisetui, opzetborstels, oplader, opbergbakje en houder voor smartphone. Mijn tanden voelen na het poetsen super glad aan. Ik ben zeer tevreden.
Jeanet D

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Oral-b app

Teuni P 31-10-2018

Poetsplezier

Een gewone tandenborstel is voor mij geen optie meer,Ik mocht deze elektrische tandenborstel gratis uittesten,mijn gebit is veel schoner en ook gladder,
mijn tandvlees ziet er gezond uit.

Het ook een luxe borstel,met met verschillende poetsstanden,
ook te gebruiken met een app op je telefoon,je plaats een bijgeleverde houder
op de spiegel,klemt de telefoon erop,app openen,
je kan dan zien waar je goed moet poetsen,ik heb dit niet gebruikt maar voor andere mensen misschien wel een goede gewoonte,ook voor kinderen een extra check.( vanaf 3 jr)

Er zit een functie op voor gevoelige tanden,te gebruiken met een sensitive borsteltje,
van Oral B,alles geleverd met mooie etui.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Schoner gebit
  • Makkelijk opladen

Minpunten

• Duur
  • Wel wat lawaaierig,

Charlotte Bruins Slot 31-10-2018

Geweldige tandeborstel en Geweldige poetscoach

Ik gebruik al sinds mensenheugenis een elektrische tandenborstel. De mondhygieniste wees mij de laatste tijd erop dat ik meer tandsteen kreeg. Ik kreeg de kans deze borstel met poetscoach via bluetooth uit te proberen via Roamler. Dit kon ik niet voorbij laten gaan, en hier heb ik absoluut geen spijt van. De tandarts merkte direct op, dat er iets veranderd was in mijn poetsgedrag! Absolute aanrader!

Pluspunten

• Geen plek blijft ongepoets

Minpunten

• Smartphone nodig
  • Prijzig

Antonet 31-10-2018

Geweldige tandenborstel met een fraaie uitstraling

Ik heb de Oral B Genius 10000 N Gold gekregen om te testen. De tandenborstel wordt geleverd met diverse borsteltjes en een fraai uitgevoerde reisetui met laadfunctie. De tandenborstel kent diverse poetsprogramma's en je kunt zelf poetsen met een smartphone app (Apple en Android)
De borstel gaat zeker 5 dagen mee met een acculading. Het poetsresultaat is erg goed! Prettig dat tijdens het poetsen van programma kunt wisselen!

Pluspunten

• Degelijk en mooi uitgevoerd
  • Geeft een prima poetsresultaat

Minpunten

• Prijzig maar perfect

Mariekeoss 27-10-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel met veel functies

Deze tandenborstel ziet er niet alleen heel erg mooi uit, hij ligt ook nog eens lekker in de hand en heeft heel veel fijne extra’s. Naast een “normale” poetsstand (zoals andere electrische tandenborstels) kan er ook extra intensief of juist extra zacht gepoetst worden. In de maand dat ik deze tandenborstel nu gebruik heb ik een kleine operatie bij de kaakchirurg gehad. Nadat de hechtingen eruit waren kon ik meteen mijn tandvlees weer met de zachte stand poetsen.
Tot mijn verrassing vind ik het erg prettig om al deze mogelijkheden te hebben en gebruik ik ze ook.
Ik ben minder blij met de app. Ik vind het erg onprettig om voor een poetsbeurt eerst mijn mobiel in een houder op de spiegel te plaatsen en dan op te letten dat ik niet te veel beweeg. In het begin wel gedaan want je krijgt dan ook feed back op je poetsgedrag. Dat zat gelukkig wel goed!
De luxe van deze tandenborstel is wel terug te zien in de prijs. Ik mocht de tandenborstel gratis testen en heb dit dus niet hoeven betalen. Nu ik hem eenmaal gebruik weet ik dat ik in het vervolg altijd een tandenborstel met dit soort functies ga willen.

Pluspunten

• Verschillende poetsfuncties
  • Prachtig uiterlijk

Minpunten

• Prijs
  • Stil staan tijdens het poetsen

trf81 26-10-2018

Heel fijn apparaat. Voor elk gebit een aparte instelling. Zelfs een functie om je tong te reinigen, mocht je dat willen. Met het rode lampje krijg je informatie over hoe hard je op je tandvlees drukt, en of dat te hard is. Je kunt de tandenborstel met je telefoon verbinden om prestaties te meten en grafieken te zien over je poetsgedrag. In de basis gewoon een fijne, grondige tandenborstel.

Pluspunten

• Grondig
  • Makkelijk
  • Veel functies

Minpunten

• Duur
  • Accessoires nemen veel ruimte in

moniekdeoet 15-10-2018

Superfijne en snelle tandenborstel

Deze tandenborstel is voor mij een en al luxe! Alleen de doos straalt dit al uit, en het is echt een cadeautje om uit te pakken.. Dit is wel echt een variant voor vrouwen, deze uitvoering. Maar er zijn meerdere uitvoeringen, dus ook aan de man is gedacht. Ik vind hem echt heel mooi uitgevoerd, vooral ook de reisetui. Er zitten een divers aantal opzetstukjes bij voor diverse toepassingen, en ook een houder voor je telefoon om in combinatie met de oral b app je poetsbeurten bij te houden. Ik heb dit wel geprobeerd, maar voor mij heeft dat geen toegevoegde waarde. Ik poets liever op eigen gevoel en zo nodig advies van de tandarts. Maar anno 2018 is het wel nodig om met de tijd mee te gaan en het aan te bieden. Dat het allemaal werkt via bluetooth vind ik dan wel weer heel geavanceerd. De verbinding komt ook goed tot stand. Persoonlijk vind ik de ring die oplicht zodra de tandenborstel aangaat niet zo prettig. Je kunt deze wel via de app van kleur laten veranderen, maar niet uitzetten. Als je tijdens het poetsen in de spiegel kijkt is de verlichting wel weer ideaal.
De tandenborstel heeft ook diverse standen met ieder een eigen pulsering. Mocht je een of meer gevoelige plekken in je mond hebben, dan kan je hem dus wat zachter poetsen op die plek, terwijl je de rest van je gebit de volle snelheid kunt geven. Ik vind vooral die stand heel prettig, want dat zorgt voor een lekker schoon gevoel doordat de plak er goed afgepoetst wordt.
Mijn hele gezin poetst overigens met deze tandenborstel. Door de aparte opzetkopjes kan dit. Ieder heeft een eigen kleur. Ik heb dit product mogen testen, en ben er erg blij mee!

Pluspunten

• mooi design
  • veel rotaties
  • schoon gevoel

GittM 13-10-2018
  • Product gekregen

Zeer chique tandenborstel met alle gewenste mogelijkheden

OralB levert met deze tandenborstel absoluut een top product af. De box bevat alle benodigdheden, waaronder verschillende opzetborsteltjes die goed aansluiten bij de diverse mogelijkheden van de tandenborstel (standaard, extra intensief, gevoelig tandvlees, tong borstelen, polijsten, etc). Daarnaast de telefoonhouder die het mogelijk maakt om tijdens het poetsen gebruik te maken van de handige en leuke app. En vanzelfsprekend de oplader, maar ook een reistasje en een houder voor de verschillende opzetborstels.
De tandenborstel is super gemakkelijk in het gebruik, de accuduur laat je ruim een week poetsen voordat hij weer aan de lader moet. Dit wordt tijdig aangegeven waardoor je niet opeens tijdens een poetsbeurt wordt verrast. Zelf gebruik ik eigenlijk maar 2 van de aanwezige standen, maar af en toe extra polijsten is ook zeer prettig.
De signalen die het apparaat afgeeft, helpen je om aan de aanbevolen poetstijd te komen en te weten wanneer je het beste van kant kan wisselen. De app kan je hier ook verdere tips en adviezen voor geven en is het is best leerzaam om te kunnen wat je poetsgewoontes eigenlijk zijn.
Al met al een apparaat dat ik ten sterkste aanraad. Alhoewel de tandenborstel mij gratis is toegestuurd om te testen, vind ik hem een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
En ook nog eens een heel mooi vormgegeven apparaat met een schitterend uiterlijk.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Uiterlijk
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Prijs

Jesskn 11-10-2018

Fijne tandenborstel die heel goed poetst en motiveert

Ik gebruik de Genius 10000N Rose Gold nu ongeveer een maand en ik ben super tevreden.
Na het poetsen met deze tandenborstel voelt je mond net zo schoon als wanneer je bij de mondhygiëniste ben geweest.
Je kunt ook een app installeren op je telefoon,die is niet alleen leuk (je kunt allerlei leuke achtergronden kiezen, punten scoren door goed te poetsen, dingen filmen en delen met vrienden via Facebook etc.) maar ook handig. Hij heeft bijvoorbeeld een poetsdetectie programma die laat zien waar je goed poetst en plekken die beter kunnen en doordat je punten kunt sparen, motiveert hij je om beter te poetsen.
Je kunt uit verschillende standen kiezen en er is zelfs een stand om je tong mee schoon te maken.
Ook kun je via de app de volgorde van de standen kunt wijzigen. Dus als je altijd eerst Pro clean doet en dan tandvleesmassage en dan de tongreiniging, dan kan je dit ook zo instellen waardoor je niet steeds je volgende onderdeel hoeft te zoeken.
Ik heb deze fijne tandenborstel gratis gekregen om te testen en ben daar heel blij mee, ik wil niet anders meer. Binnenkort naar de tandarts voor controle en ik hoop dat hij mijn gevoel dat de tandenborstel echt goed poetst ook kan bevestigen!

Pluspunten

• Goede reiniging
  • verschillende standen
  • Motiveert om goed te poetsen

Minpunten

• Prijs

EvelienS 11-10-2018

Stijlvolle tandenborstel met veel functies

Een stijlvolle elektrische tandenborstel met rosé gouden details die van alle gemakken is voorzien.
Er zitten zes verschillende standen op de tandenborstel, meestal gebruik ik 2 of 3 van deze standen. Er zitten opzetborstels bij en hiermee kun je kiezen wat je de prettigste borstel vindt. Er zit een houder met zuignap die je op een spiegel bevestigt en waarin je je telefoon kunt hangen. Via de Oral B app op je telefoon en een bluetooth verbinding kun je je tanden extra goed poetsen omdat de app je hierbij helpt. Verder kun je via de app kiezen uit kleuren om in te stellen als verlichting in de tandenborstel, deze kleurt standaard rood wanneer je te hard poetst en blauw als je met bluetooth verbindt. Een handige app en leuke extra gadget, maar hij staat bij mij niet elke dag aan.
Qua accessoires zit er een standaard bij, waar je 4 borstels in kwijt kunt en de oplader in kunt bevestigen. Er zit een reisetui bij die je via USB kunt opladen. Er zit nog een andere oplader waarmee je de tandenborstel kunt opladen via de reis etui en deze kun je ook gebruiken voor andere Braun apparaten. Mijn tandenborstel heeft ongeveer een gebruikstijd van een ruime week voor hij weer opgeladen dient te worden, deze wordt alleen door mij gebruikt. Als je 'm met partner en kinderen deelt, zal dit waarschijnlijk korter zijn. Als je batterij bijna leeg is, gaat deze op een langzame stand, dus hij stopt niet ineens als je middenin je poetsbeurt zit.
De tandenborstel geeft handige trillingen om aan te geven hoe lang je poetst en waarbij je dan van kant kunt wisselen. Ik heb de tandenborstel kosteloos gekregen om te mogen testen en ik ben er zeer tevreden mee. Deze tandenborstel en in het bijzonder de rosé gouden variant stond al langer op mijn verlanglijstje, dus ik had 'm al eerder op het oog. Hij heeft mijn verwachtingen in ieder geval meer dan waargemaakt.

Pluspunten

• 6 standen
  • verbinding met app
  • mooi design
  • lange batterijduur

Minpunten

• volledig opladen duurt lang

RosanvdT 05-10-2018

Onder de indruk!

Yesss, wat een top ding!

Echt (nogal) bijzonder wat deze elektrische tandenborstel allemaal heeft en kan. Ik som op: een app om te timen, een houdertje waar je telefoon in kan, een oplader, reisdoosje, bakje voor opzetstukjes en meerdere standen om te poetsen.

Tevens werkt de tandenborstel prettig. De verschillende standen zorgen ervoor dat er voor ieder wat wils is: zo laat ikzelf de tandenborstel meestal op de eerste, 'zachte' instelling staan (al is die al vrij hard) en gebruik ik daarnaast de 'extra clean' stand voor een nog schoner gevoel (hier moet je wel even aan wennen want deze stand is vrij... intens). Naast bovengenoemde standen, zijn er standen voor gevoelig tandvlees, de tong en voor het witter maken van de tanden - uiteraard allen met speciaal opzetstukje. Voor dagelijks gebruik vind ik dat een beetje too much (meestal geen tijd voor) maar in theorie is het wel geinig/nuttig!

Trouwens ook fijn: middels trillingen laat de borstel je weten als je hard poetst, je van kant moet wisselen en als je 2 minuten poetstijd er weer op zitten. En dan als laatste: ook vind ik deze elektrische tandenborstel erg stylish en chique. Dus, al met al zeker een aanrader. En ondanks dat ik hem gratis mocht testen/reviewen, zou ik de Oral-B Genius 10000N Rose Gold aanraden aan eenieder die hem wil aanschaffen (de dure prijs meer dan waard!).

Pluspunten

• Geavanceerd
  • Kwaliteit
  • Poetsresultaat
  • Vele opties

Minpunten

• Prijs

Moniek 04-10-2018

Erg fijne tandenborstel

Deze tandenborstel is echt het nieuwste op het gebied van je gebit verzorgen. Hij heeft diverse mogelijkheden waaronder de stand om je tong schoon te maken die ik erg prettig vind.
Ik zie duidelijk verandering in de kleur van mijn tanden na een maand gebruik zeker twee tinten witter. Ik ben dan ook heel erg blij met deze tandenborstel die ik gratis heb ontvangen om te mogen testen.

Pluspunten

• resultaten
  • mogelijkheden

Minpunten

• prijs

Loes 03-10-2018
  • Product gekregen

zeer tevreden met de tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en ben er erg blij mee want mijn oude elektrische tandenborstel was hard aan vervanging toe. Wat ik fijn vind aan de tandenborstel is dat je tanden heel erg glad aanvoelen nadat je gepoetst hebt. De timer dat hij aangeeft wanneer je naar het volgende poetsvlak kan vind ik ook fijn. Er zitten meerdere functies op de tandenborstel waaronder ook een borstel voor je tong. Ook kun je de app van oral b gebruiken om te zien hoe je poetst. De batterij gaat lang mee, ongeveer 1,5 week. Er zit ook een fijne reisetui bij waarin je direct je tandenborstel kunt laden en ook extra borsteltjes in kwijt kunt. De tandenborstel ziet er ook erg luxe uit. De tandenborstel is zeker goed van kwaliteit maar wel vrij prijzig. Toch erg tevreden ermee.

Pluspunten

• fijne poetstimer
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• borsteltjes doen in het begin zeer
  • vrij prijzig

NienkeH 03-10-2018
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel met meerdere opzetstukken

Een aantal weken geleden heb ik deze tandenborstel ontvangen om te testen. Voorheen poetsen ik zowel met een ander type elektrische tandenborstel als met een handtandenborstel. De resultaten van deze tandenborstel zijn beter dan beiden. Mijn tanden voelen super glad na het poetsen en ook de speciale whitening borstel werkt echt. De tandenborstel maakt wel meer geluid dan mijn eerdere elektrische tandenborstel, waardoor ik hem niet altijd kan gebruiken. De bijbehorende app is wel grappig, alleen omdat hij zeer regelmatig vast liep ben ik gestopt hem te gebruiken.
Al met al een top tandenborstel, die ik zeker aanbeveel.

Pluspunten

• tandartsschoongevoel
  • Verschillende opzetborstels

Minpunten

• vrij veel geluid

Sanna H 02-10-2018

Prachtige tandenborstel

Een prachtige tandenborstel. Hij heeft verschillende standen, zodat je harder of zachter kan poetsen. Dit is ook in te stellen met de app die je kan downloaden op je telefoon. De tandenborstel heeft namelijk bluetooth. Nadeel van de app is wel dat je niet meerdere profielen aan kan maken. Dus als je met je gezin de tandenborstel gebruikt dan komen die allemaal als een persoon in de app. Het werkt niet om de app dan niet te gebruiken, de tandenborstel onthoud tot een x aantal poetsbeurten. Je kan wel ‘records’ verwijderen, maar op dit moment werkt dat nog niet helemaal goed. (hij verwijdert een ‘record’ die je niet aangeklikt hebt) Maar verder poets hij prima. Je kan de kleuren van het lampje aan de bovenkant ook nog aanpassen aan je smaak. (ook via de app) En op de tandenborstel zelf kan je kiezen wat je wil doen/hoe je wil poetsen doormiddel van een pijltje knop. Dit werkt prima. Er gaat dan een lampje branden van waar je hem op gezet hebt. Ik heb hem ook mee gehad toen ik een paar daagjes weg ging. Toen had ik de tandenborstel mee in de bijgeleverde reishoes. Deze kan je aansluiten op het stroom om de tandenborstel op de laden en hij heeft ook nog een usb uitgang, zodat je daar bijvoorbeeld je telefoon aan kan opladen. De binnenkant van de hoes kan je er ook uithalen en in de vaatwasser doen. Heel makkelijk dus. Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• met app
  • poetst erg fijn

Roos 30-09-2018

Een paar weken geleden heb ik mijn nieuwe tandenborstel ontvangen. Ik had de kleur rosegold gekozen. Toen ik de doos ontving leek de tandenborstel bijna bruin van kleur, maar gelukkig was dit alleen de verpakking en is de tandenborstel echt mooi rosegold kleurig. Er zitten veel standen op de tandenborstel. Zoals een tongreiniger en een stand voor gevoelige tanden. Wat ik erg fijn vind is dat de tandenborstel aangeeft wanneer je te hard poetst. Hij veranderd dan van kleur en stopt met maximaal roteren. Er zit een hoesje bij voor als je op reis gaat. Erg makkelijk; hij blijft mooi, en is makkelijk op te laden aan bijvoorbeeld het kabeltje van je Iphone. Ook kun je de tandenborstel koppelen aan een app. Dit maakt het poetsen leuker. Ik geloof dat dit mensen motiveerd om (beter) te poetsen. Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen. Ik zou hem zeker aanraden.

• Makkelijk voor op reis

Minpunten

• Gaat bij een minder volle batterij trager roteren

Marjolein Blok 26-09-2018

Fijen tandenborstel !

Ik heb de Oral B Genius 10000N Rose Gold nu 4 weken geleden gratis ontvangen om te testen. Mijn ervaring tot nu toe is dat dit de beste tandenborstel is die ik tot nu toe heb gehad. Het mooie is dat hij niet alleen fijn poetst maar ook nog eens een lust voor het oog is. Er zijn verschillende programma’s die je in kan stellen zoals extra reiniging, extra zacht, extra witte tanden (met speciaal borsteltje) en een stand om je tong te reinigen. De handleiding geeft aan dat je mond verdeeld is in zones. Iedere zone komt aan de beurt en als je moet wisselen geeft de tanden borstel een seintje door middel van een trilling. Je kan ook poetsen in combinatie met je smart telefoon, hiervoor is een handig ophangsysteem bijgeleverd. Je bevestigt het systeem op de wand of spiegel en als het eenmaal zit dan zit het stevig. Via de app kan je allerlei poetsbelevingen ervaren. Minpuntje hieraan is dat je dit niet per gezinslid kan doen. De app slaat elke poetsbeurt op ook die van de huisgenoten. Ook kan je bijvoorbeeld de kleur van de led verlichting van de tandenborstel veranderen zodat je ook nog eens met je favoriete kleur led verlichting kan poetsen. De tandenborstel kan neergezet worden in de oplader waaraan je het bakje met tandenborstels kan bevestigen. Anders dan mijn vorige Oral B borstels is dit niet een lelijk systeem maar ziet het er best fraai uit. Ook is het resultaat meer dan goed te noemen had ik de eerste dagen nog best wat bloedend tandvlees na een dag of 4 was dat helemaal verdwenen. Ook voelen mijn tanden veel gladder aan als met mijn vorige borstel. Kortom een dikke aanrader !

Wendy Pers 24-09-2018

Just genius

Sinds een aantal weken poets ik mijn tanden meerdere malen per dag met de Oral-B Genius 10000N. Het is een fijne en krachtige tandenborstel met maar liefst zes verschillende poetsstanden! Ik moet toegeven dat ik niet alle poetsstanden gebruik. Ik had al snel mijn voorkeur ontdekt maar het is leuk om af en toe eens af te wisselen. Persoonlijk vind ik het heel fijn dat de tandenborstel mij een seintje geeft als ik te veel kracht op mijn tandenborstel zet. Daardoor heb ik minder last van gevoelig tandvlees.
De tandenborstel heb ik overigens ook via een app en bluetooth aan mijn telefoon gekoppeld om inzicht te krijgen in mijn poetsgedrag. Indien gewenst kan ik op deze manier mijn poetsgedrag verbeteren. De gegevens van mijn poetsbeurten worden tijdelijk in de app opgeslagen en die kan ik zelfs aan mijn tandarts laten zien bij mijn halfjaarlijkse controles voor eventuele poetsadviezen. Voor ouders kan deze app trouwens handig zijn om te zien of kinderen die dag hun tanden hebben gepoetst en wat hun poetsgedrag is.
De tandenborstel geeft op tijd aan wanneer hij opgeladen dient te worden zodat hij niet halverwege een poetsbeurt uitvalt. Mijn ervaring is dat ik zeker twee weken met de tandenborstel kan poetsen voordat hij weer opgeladen moet worden. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen om te testen en kan hem iedereen aanraden! Het is een tandenborsten met veel mogelijkheden en toch is de tandenborstel eenvoudig te gebruiken voor iedereen. Hij doet zijn werk grondig en ik ben er erg over te spreken. Na het poetsen voelen mijn tanden glad en schoon aan en zien mijn tanden er goed uit!

Pluspunten

• Reinigt grondig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Vele mogelijkheden
  • Diverse poetsfuncties
  • App

Linda 14-09-2018

Tandenpoetsen met je smartphone

Om alles goed te gebruiken van deze tandenborstel, moet je gebruik maken van de app waar je programma’s selecteert die je tijdens het poetsen moet volgen. Ik mocht het product gratis testen, en dat was zeker leuk om een keer te doen, maar voor mij is het niet handig dat je gebruik moet maken van de app. Ik heb namelijk mijn smartphone nooit mee in de badkamer en ik wil dat ook niet gaan doen om mijn tanden te poetsen.

Minpunten

• Prijzig
  • Gebruik app