De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Waterpik WP-560EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Moemie 24-10-2020

Accu gaat snel stuk

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Heb twee keer deze waterpik gehad, beide keren was de accu al na een paar weken gebruik kapot. Voor mij nooit meer een waterpik.

Moemie 25-06-2020

Na 3 maanden doet hij niks meer.

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Na 3 maanden fijn te hebben gebruikt heeft hij de geest gegeven. Dat deed de vorige waterpik 560 ook. Voor mij nooit meer!

Minpunten

• Gberuiksduur is naadje!

Marc 07-08-2019

Uitstekende keuze

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

De waterpik is eenvoudig in gebruik. Het waterreservoir kan makkelijk gevuld worden, opladen is net zo eenvoudig door de magnetische koppeling aan de voorkant. De waterpik is niet te zwaar in de hand en kan op verschillende drukkracht-niveaus ingesteld worden. Wij gebruiken al jaren een elektrische tandenborstel, nu blijkt dat het schoonspuiten tussen de tanden echt geen luxe is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vullen met water

Henkpa 06-08-2019

Doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Om ook die plaatsen te reinigen waar de tandenborstel geen grip op heeft.
Dat doet hij bijzonder goed.
Straal intensiteit goed instelbaar.
Accuduur prima.
Moet wel eerst wennen aan de afmetingen van het apparaat.

Pluspunten

• geen stopcontact nodig bij gebruik.
  • Veilig geen verbinding met 230V

Minpunten

• water snel op
  • Groot apparaat
  • zwaar

ElviraL 12-06-2019

Gezond tandvlees. Schoner Gebit.

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Vanwege erosie moet ik extra goed voor mijn gebit zorgen. Ik heb snel last van ontstoken tandvlees. Daarom leek een water flosser me handig voor wat extra mond hygiene. Ik heb geen stopcontact in de douche, dus daarom gekozen voor een oplaadbare. De flosser bevalt goed. In het begin van het gebruik wat last van bloedend tandvlees (op de hoogste stand). Maar na regelmatig gebruik geen last meer van. Met de flosser verwijder je niet alleen vuil tussen je tanden, maar je masseert meteen je tandvlees, waardoor dit gezonder voelt. De flosser haalt bijna al het vuil weg. Voor 100% reiniging, gebruik ik soms ook nog de gewone tanden flossers. Mijn tanden voelen heel glad aan als ik na het tanden poetsen de waterflosser heb gebruikt. Het water reservoir had van mij iets groter gemogen, maar het nadeel is dat hij dan ook zwaarder wordt. Nu is hij goed handzaam. De batterij gaat redelijk lang mee bij 1 x per dag gebruik. Bij 2 keer zal je hem vaker moeten opladen. De waterflosser ziet er luxe uit en de oplader is magnetisch. Wel een beetje je lippen sluiten bij gebruik, anders spat het water te veel in het rond.

Pluspunten

• Oplaadbaar
  • Schoon gevoel
  • Masseert je tandvlees

Minpunten

• Water reservoir aan kleine kant
  • Haalt niet alle plak weg.

Eelko 01-06-2019

Gezonder tandvlees

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Na een week of vier gebruik kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben over mijn aankoop! Verstandig om te starten in de laagste stand, want wat een power heeft dat ding! Na een beetje een onwennig begin merk ik dat ik nu vaak twee keer per dag mijn tanden flos (en hooguit ééns per week het apparaat oplaadt) op de hoogste stand. Mijn tandvlees voelt gezonder aan en ik zie vaak dat er achtergebleven etensresten tussen mijn tanden uit gespoeld worden. Mijn vriendin vind het maar een raar gevoel in haar mond en wil er niet aan, dus het is wel persoonlijk of je het prettig vind / of je eraan kan wennen. Het is de bedoeling dat je het gespoten water uit je mond laat lopen, maar gewoon doorslikken kan natuurlijk ook. Handig voor in de auto ;-) Wel fijn alleen om warm water te gebruiken. Voor het bijvullen duurde het even voordat ik het vuldopje had ontdekt. Het waterreservoir afnemen vond ik niet heel handig, maar dat is dus ook eigenlijk nooit nodig.

Pluspunten

• krachtige straal
  • accuduur
  • gevoel van schone tanden en gezond tandvlees

Minpunten

• De naam. Wie verzint dit!?
  • Het gevoel is niet voor iedereen prettig

Renske 28-05-2019

Schoon gebit met de Waterpik, draadloos WP560

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Geweldig! In het begin had ik deze gekocht voor mijn man. Hij flost nl nooit.
Hij is echt enthousiast en inmiddels ook de rest van het gezin.
Ik heb gelijk extra Jet-tips bij gekocht voor iedereen. Ik gebruik het nu zo'n 4 weken en ik heb nog geen dag overgeslagen. Het is erg gemakkelijk en het geeft echt een ontzettend fris en schoon gevoel. Het is snel klaar en je kunt gemakkelijk ook bij de achterste kiezen komen.
Waterreservoir 210 ml is aan de kleine kant. Je moet deze toch zeker wel 1 a 2 keer opnieuw vullen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Je kunt overal bij

Minpunten

• Reservoir voor water is snel leeg

Caroline 28-05-2019

Van vervelende noodzaak naar fijn dagelijks ritueel

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Flossen was voor mij altijd een vervelend klusje wat eigenlijk wel moet, maar ik daardoor toch te weinig deed. Met deze draadloze waterflosser is flossen gemakkelijk en leuk geworden! Het is snel klaar en je kunt gemakkelijk ook bij de achterste kiezen komen.
Je kunt hem ook onder de douche gebruiken. Maar boven de wastafel gaat het ook prima.
Het nadeel is dat het reservoir wel heel snel leeg is. Deze is echter zeer makkelijk nog een keer bij te vullen.
Opladen gaat erg makkelijk met de meegeleverde magnetisch lader die je op de voorkant van het apparaat zet. Opgeladen gaat hij zeker een week mee voordat hij weer leeg is.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Je kunt overal bij
  • Niet pijnlijk, wel goed schoon
  • Geen snoer

Minpunten

• Reservoir voor water is snel leeg
  • De grootte van het apparaat kost wat bergruimte

Suus 22-01-2019
  • Product gekregen

Onmisbaar bij dagelijkse mondverzorging

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Ik heb de Cordless Advanced gekregen tijdens de kerst en gebruik het nu zo'n 4 weken en ik heb nog geen dag overgeslagen. Een vriendin raadde het me aan, omdat zij enorm goede resultaten had na het gebruik ervan. Zij hoefde nauwelijks tandsteen te laten verwijderen bij de tandarts. Ik weet wel dat het voor mij enorm verslavend is. Het is makkelijk en snel en het geeft zo'n ontzettend fris en schoon gevoel. ik gebruik het nu al op de hoogste stand. Nadeel daarvan is wel dat ik het reservoir 2x moet vullen. Het is onwijs motiverend te zien hoeveel viezigheid er nog tussen mijn tanden zit na 2 minuten elektrisch poetsen! Ik heb het ook voor het poetsen geprobeerd en het voordeel daarvan vind ik dat je zo lekker makkelijk alle plak eraf poetst en super gladde tanden krijgt.

Pluspunten

• schoon gevoel
  • design
  • kracht van de waterstraal
  • Batterij - gaat na opladen echt lang mee

Minpunten

• 2x vullen