Waterpik WP-560EU - Reviews

Oplaadtijd
4 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Waterpik WP-560EU op Kieskeurig.nl.

Suus 22-01-2019
  • Product gekregen

Onmisbaar bij dagelijkse mondverzorging

Geschreven voor: Waterpik WP-560EU

Ik heb de Cordless Advanced gekregen tijdens de kerst en gebruik het nu zo'n 4 weken en ik heb nog geen dag overgeslagen. Een vriendin raadde het me aan, omdat zij enorm goede resultaten had na het gebruik ervan. Zij hoefde nauwelijks tandsteen te laten verwijderen bij de tandarts. Ik weet wel dat het voor mij enorm verslavend is. Het is makkelijk en snel en het geeft zo'n ontzettend fris en schoon gevoel. ik gebruik het nu al op de hoogste stand. Nadeel daarvan is wel dat ik het reservoir 2x moet vullen. Het is onwijs motiverend te zien hoeveel viezigheid er nog tussen mijn tanden zit na 2 minuten elektrisch poetsen! Ik heb het ook voor het poetsen geprobeerd en het voordeel daarvan vind ik dat je zo lekker makkelijk alle plak eraf poetst en super gladde tanden krijgt.

Pluspunten

• schoon gevoel
  • design
  • kracht van de waterstraal
  • Batterij - gaat na opladen echt lang mee

Minpunten

• 2x vullen