Philips HX9192 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9192 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 09-08-2019

Super tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9192

Heb nog nooit een elektronisch sonic tanderborstell gebruikt en dit is de eerste, ik ben er echt blij mij!
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Irene1988 25-07-2019

Fijn product

Geschreven voor: Philips HX9192

Makkelijk uit te vinden hoe de tandenborstel te connecten met je telefoon, werkt daarna vanzelf zodra je de app opent.

StPeter 24-05-2019

Prima product voor goede mondhygiëne

Geschreven voor: Philips HX9192

Product doet wat het moet doen: Tandenpoetsen. Drie verschillende standen voor wit en clean en drie intensiteitsniveaus. Kan de borstel goed omsluiten met de mond zodat vocht de mond niet verlaat tijdens poetsen.

Ik gebruik geen App voor informatie over de poetskwaliteit. Die functie is wel beschikbaar voor gebruikers die dat wel willen gebruiken.

ErnestM 09-05-2019

Uitstekend keuze!

Geschreven voor: Philips HX9192

Ben pas begonnen maar de tandborstel werkt pefect, samen met de applicatie ziet je goed waar je meer aaandacht moet besteden tijdens poetesen, je hebt veel mogelijkheiden van intensiviteitniveau ezv. Zeker aan te raden aan iedereen die comfort en gezondheid van zijn tanden belangrijk vindt.

frits47 13-11-2018

Fijn en goed poetsen maar mindere app

Geschreven voor: Philips HX9192

Ik gebruik een kleine borstel bij het apparaat. Hiermee is (als beugeldrager) heel goed schoon te poetsen en kun je goed overal bij. De grote borstel waarvan er eentje bij zat is een drama. Door de ronde vorm is deze eigenlijk niet geschikt voor de achterzijde van je tanden. Hier staat de ronde vorm natuurlijk precies verkeerd om. De trillende poetsbeweging is erg prettig,
De app op de telefoon werkt niet fijn. Deze zou je veel meer moeten kunnen aanpassen op je eigen wensen. Voor mij is 2 minuten verdeeld in 6 stukjes gewoon veel te weinig. De app kan hier dan niet mee omgaan en is dus meteen volledig nutteloos geworden. Heel jammer. Als je dan een app maakt zorg dan dat gebruikers er ook echt iets mee kunnen.

WAM1 17-05-2018

MAAKT BELOFTES MEER DAN WAAR

Geschreven voor: Philips HX9192

Ik vind dit een fantastische borstel! Zeer krachtig en poetst overal prima schoon. Alles voelt heel glad aan.
Mooi design, prima hanteerbaar.
Ik persoonlijk geef de voorkeur aan de borstel met haren van ongelijke lengte.
Kost een beetje, maar dan heb je ook wat!

Mark144 16-05-2018

Zeer goede tandenborstel,aanrader.

Geschreven voor: Philips HX9192

Doet zijn werk zoals het hoort. Uitstekend poetsresultaat. Handige keuzemogelijkheden ivm het poetsen.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Eenhelegoedepoetser 04-04-2018

Product maakt niet waar wat het beloofd

Geschreven voor: Philips HX9192

De sonicare gekocht voor hem te gebruiken met de sonicare app. Helaas werkt de bluetooth verbinding heel goed met een iphone, maar niet met een android telefoon, ookal zijn de specs van de telefoon meer dan goed. Ben terug geweest naar de winkel, maar die zeggen dat alles goed werkt, en bieden verder geen oplossing. Nogal teleurstellend.

Rob241 03-03-2018

Onvoorstelbaar goed

Geschreven voor: Philips HX9192

Ik heb een scheve ondergebit wat ik absoluut niet schoon krijg met oral-b. Eerst poets beurt met deze sonicare is verbazingwekkend goed.
Wel wennen aan het hoog frequent trillen, maar tsjonge jonge... dit had ik jaren eerder moeten aanschaffen

Lisa 08-01-2018

Makkelijk in gebruik, witte tanden

Geschreven voor: Philips HX9192

Tandenborstel die het tandenpoetsen leuk maakt! Door de app kan je gemakkelijk zien waar en hoe je moet poetsen, dit heeft mijn poetstechniek flink verbeterd.

Pluspunten

• App werkt makkelijk
  • Herinnering voor het vervangen van je opzetborstel
  • Poetsdruk wordt aangegeven
  • Poetssnelheid wordt aangegeven
  • Lange batterijduur

Minpunten

• soms pakt de app een gedeelte van je gebit niet

Bastiaan7 07-01-2018

krachtige elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9192

Al 20 jaar gebruik ik een sonicare elektrische tandenborstel van Philips. Altijd het 'dikke' exemplaar gehad. Dit exemplaar is een stuk slanker. Maar ligt niet minder prettig in de hand. Mogelijkheden van deze elektrische tandenborstel zijn divers. 3 krachtige standen waarvan elke stand zijn werk goed verricht. Ook de mogelijkheid tot het instellen van 3 verschillende mogelijkheden (clean, white en deep clean) is erg handig. Elke stand is anders voelbaar.

Pluspunten

• krachtig
  • ligt goed in de hand
  • diverse standen

Minpunten

• een weinig speeksel loopt langs opzetstuk uit mond

Fleur535 06-01-2018

Fijne tandenborstel dat echt goed reinigt mede door de app

Geschreven voor: Philips HX9192

De tandenborstel van Philips heeft een makkelijke app voor op je telefoon waarop veel informatie beschikbaar is. Je kunt gemakkelijk na het poetsen zien welke gebieden in de mond extra aandacht nodig hebben, dit geeft de app goed aan. Ook word je na het poetsen gevraagd of je tussen de tanden hebt gepoetst, mondwater hebt gebruikt en de tong hebt gereinigd, dit werkt erg fijn als geheugensteuntje om dit echt elke dag te doen en vergeet je dus bijna nooit meer. Wel maakt de tandenborstel wat herrie tijdens het poetsen, daarentegen gaat de batterij lang mee.

Mijn tanden voelen extra schoon aan na het poetsen, doordat de tandenborstel de tanden in zes zones verdeelt en deze allemaal veel aandacht krijgen door middel van de app!

Pluspunten

• Goede reiniging
  • App toont veel inzicht in het gebit
  • Herinnering aan poetsen tussen tanden & mondwater
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Maakt veel geluid tijdens het poetsen
  • Mag niet onder de douche

Debbie 06-01-2018

Hele fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9192

Het is even wennen , maar eenmaal gewend wil je niks anders meer! Het is een hele fijne degelijke tandenborstel en makkelijk in gebruik. Je kunt kiezen uit veel verschillende poetsstanden, wat ik persoonlijk wel fijn vind. Hoe dan ook bezorgd deze tandenborstel een super schoon gevoel, nog meer dan mijn oude elektrische tandenborstel. De accu gaat lang mee, en het bijgeleverd etui en tandenborstelkapje voegen voor mij ook zeker waarde toe. De app is goed bedacht, maar niets voor mij. Ik vind het niet fijn om telkens mijn mobiel mee te nemen naar de badkamer. Maar het is wel heel handig voor goede poets feedback! Ook heb je bepaalde challenges waar je aan mee kunt doen, en herinnert de app je eraan om te flossen en je tong te reinigen, super dus! Al met al een hele fijne tandenborstel, aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veel mogelijkheden
  • Goede accuduur
  • Schoon en fris gevoel

Minpunten

• Prijs is wat hoog

Marilyne 04-01-2018

Fijne tandenborstel doet wat het moet

Geschreven voor: Philips HX9192

De Sonicare Flexcare Platinum ligt lekker in de hand en voelt prettig in de mond. De Apo werkt niet optimaal, detecteert laat de tandenborstel. Is leuk maar niet noodzakelijk. Geluid is harde zoem waardoor je mensen die kan verstaan. Met andere merk wel. Accu gaat heel lang mee, zeker 2 weken. De borstel poets lekker schoon en gladde tanden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ed70 04-01-2018

Prestaties boven verwachting goed

Geschreven voor: Philips HX9192

De borstel presenteert boven verwachting goed.
Na een eerste periode van wennen omdat deze borstel geen draaiende beweging maakt zoals andere merken, bleek het resultaat verbluffend goed te zijn. Mijn tanden voelde super glad aan, ook de functie voor het extra schoonmaken van plekken met verhoogde kans op tandsteen was een verassende aanvulling. De ondersteunende app op de telefoon is een fijne aanvulling. Je kunt hierdoor goed zien waar en hoe je gepoetst hebt en of dit onder de juiste omstandigheden van druk en beweging gebeurd. Ook het bij houden van de conditie van het gebruikte borsteltje is een mooie aanvulling. Enige punt hierbij is dat ik niet continu de telefoon in de badkamer heb en dus lang niet altijd standaard van de app gebruik kan maken wanneer ik mijn tanden ga poetsen.
Verder een hele fijne borstel om je gebit te verzorgen.

Pluspunten

• Verschillende instelmogelijkheden
  • Vormgeving
  • goede poetsresultaten

Minpunten

• gebruik telefoon app

Odnan 04-01-2018

Eindelijk een goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9192

Bijzonder goede tandenborstel, de eerste die ook daadwerkelijk tandplak/steen weet te verwijderen. Verder helpt de app erg goed bij het poetsen, vergeten delen worden goed inzichtelijk en de verschillende programma's helpen uitstekend bij het behalen van het gewenste resultaat. In mijn geval waren dit wittere tanden.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Goede programma's
  • Goede app

MMMS1987 03-01-2018

Meerdere Standen, en een nieuwe manier van tandenpoetsen.

Geschreven voor: Philips HX9192

De Philips Sonicare is een goede en nieuwe manier van tandenpoetsen. Er zitten meerdere standen en functies op de tandenborstel. Door de app kun je bijhouden hoe goed je poetst. Het is een complete tandenborstel.

Pluspunten

• Leuke app waardoor je beter gaat poetsen
  • meerdere standen

Minpunten

• de standen zijn de te hard afgesteld

Marilyne 03-01-2018

Fijne tandenborstel doet wat het moet

Geschreven voor: Philips HX9192

Geluid is harde zoem waardoor je mensen die kan verstaan. Met andere merk wel.
Accu gaat heel lang mee, zeker 2 weken.
De borstel poets lekker schoon en gladde tanden.

Miek91 03-01-2018

Goede fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9192

Na even wennen was het een erg fijne tandenborstel waar ii het idee bij kreeg dat mn gebit echt goed schoon werd.
De app heb ik nauwelijks gebruikt omdat ik bluetooth aanzetten steeds beetje onhandig vond.
Ik denk wel dat de kinderapp goed kan helpen om poetsen leuk te maken.
Kortom over het poetsen zeer tevreden.

Pluspunten

• Fijne tandenborstel
  • Goede accuduur

Minpunten

• Bluetooth verbinding met app

Liesje63 03-01-2018
  • Product gekregen

Fijne elektrische tandenborstel met een prima resultaat.

Geschreven voor: Philips HX9192

Ik gebruik deze elektrische tandenborstel nu sinds een paar weken met veel plezier. Philips Sonicare Flexcare Platinum Connected ziet er mooi vormgegeven en degelijk uit. Er is een stevig reis-etui bijgeleverd, twee verschillende opzetborstels en een oplader, waar de extra borstel kan worden opgezet. De accu gaat erg lang mee. Doordat de borstel niet ronddraait, krijg ik niet dat vervelende jeukende gevoel bij het poetsen van de binnenkant van mijn tanden. Het duurde wel even voordat ik doorhad, dat er na iedere 20 seconden een korte onderbreking/piepje komt, om zo ieder segment in de mond aan een poetsbeurt toe te laten komen. Na twee minuten poetsen houdt de tandenborstel vanzelf op. Bij de white-functie duurt het poetsen nog 40 seconden langer, zodat de voortanden extra gepoetst kunnen worden. De tandenborstel heeft drie snelheden en drie verschillende poetsstanden, clean-modus, white-modus en deep-clean. Zelf merk ik niet zo heel veel verschil tussen de drie poetsstanden, maar mijn tanden voelen en zien er na een poetsbeurt schoon en mooier uit. Ik vind ze ook witter geworden, doordat de koffie- en/of theeaanslag van mijn tanden verdwijnt.
Je kunt ook een app downloaden, waarbij je mobiele telefoon met Bluetooth verbinding maakt met de tandenborstel en alle gegevens van het poetsen opslaat en de eventuele aandachtsgebieden aanwijst. Deze app werkt goed, maar je telefoon moet wel dicht bij de tandenborstel in de buurt zijn, anders maakt hij geen contact.
Ik ben zeer tevreden over deze mooie Sonicare tandenborstel van Philips.

Pluspunten

• zichtbaar schone en wittere tanden
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • drie verschillende snelheden
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• mobiel moet dicht in de buurt voor gebruik app