Oral-B Smart 4 4500N CrossAction - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MTH de Jager 01-09-2017 Product paar maanden in bezit

Super fijne tanden

Toen ik het product kreeg viel meteen de grote reishoes op en had er een beetje mn twijfels over. wat later ben ik op vakantie gegaan, en toen kwam het super goed van pas! als je de borstel in de hoes hebt en deze stop je in je tas of koffer hoef je niet bang te zijn dat je borstel kapot gaat of per ongeluk aan gaat. hierdoor hoef je de lader niet mee te nemen, want de accu gaat makkelijk twee weken mee.

de bluetooth functie vind ik helaas wat minder. totaal onnodig misschien wel. op de app zit een timer die je poetstijd bijhoud. maar deze moet je zelf activeren op je telefoon. hij start dus niet automatisch als je je tandenborstel aanzet. daarnaast heeft de tandenborstel zelf ook een timer. hij geeft een signaal elke 30 seconden. en na twee minuten een lang signaal.
Het enige wat wordt doorgestuurd naar de app is hoe vaak je gepoetst hebt en hoe vaak je te hard drukt. Al met al vind ik het een nogal nutteloze app. Tenzij je kinderen hebt en wilt controleren of ze wel echt hun tanden poetsen :)

de borstel zelf is echt fantastisch. door de verschillende soorten opzetborstels is er altijd een borstel die bij jouw gebit past! vanwege de lange accuduur hoef je de borstel niet vaak op te laden. en omdat er een krachtige motor in zit voel je je tanden schoon worden tijden het poetsen. al helemaal als je het resultaat voelt na het poetsen!

Deze tandenborstel is echt een aanrader! en ga er nog heel veel plezier aan hebben

Pluspunten

• lange accuduur
  • reishoes

Minpunten

• telefoon moet mee will je de app gebruiken

Alberto 22-07-2017 Product paar weken in bezit

Schone tanden !

Tandenborstel nu 2 weken in bezit en accu werkt nog steeds. Via Bluetooth kun je verbinding maken met een app op je telefoon en kan hij je poetsgedrag bijhouden. Leuk maar denk niet dat ik dat dagelijks ga bijhouden.
Verder doet het wat het moet doen. Poetst mijn gebit tot in de moeilijkste hoekjes schoon. Wat ook handig is is de mee geleverde reisetui.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemak
  • Reisetui

1975richard 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Redelijke accuduur

Het is een goed product En ligt goed in de hand, de borstelkop kun je in verschillende snelheden laten draaien.
Als je te hard drukt gaat er een led in de hals van de borstel oplichten zodat je de druk terug kan brengen op je tanden.
De bewegingen van de borstels zijn voldoende, enige nadeel in gebruik is dat er al vrij snel een trilling komt dat er een minuut voorbij is.

Pluspunten

• Led tegen teveel drukken

Idsie 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Super superschoon

Deze tandenborstel is echt top! Werkt echt supermakkelijk en poetst op de snelste stand superschoon.. Ik had hiervoor de basisuitvoering van de oralB maar dit is wel ff andere koek! Samen met de app kun je prima aflezen welke tanden je moet poetsen en hoelang! Design van de borstel is ook erg fijn! Ik heb de borstel nu anderhalve week en nog steeds is de batterij nog niet leeg.. Kortom.. Zeer te spreken

Pluspunten

• Power

Minpunten

Joren 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima tandeborstel

Tandenborstel die prima werkt, poetst de tanden mooi glad. Geef seintje zodra je te hard poetst (wat je al snel doet). Is ook te gebruiken onder de douche en in combinatie met bluetooth. Accuduur gaat daarnaast ook best lang mee, al met al een prima Tandenborstel voor deze prijs die ik zou aanraden. Ik heb dit product momenteel 2 weken in mijn bezit.

Pluspunten

• accu
  • gebruiksgemak