Oral-B SmartSeries Smart 4 4500N Black Elektrische Tandenborstel + Reisetui wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B SmartSeries Smart 4 4500N Black Elektrische Tandenborstel + Reisetui wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TomG 26-12-2019

Fijne tandenborstel

Ik heb de oral b smart 4 4500n gratis in ontvangt mogen nemen om vervolgens het product te testen. Ik ben er erg tevreden over. Ik gebruikte hiervoor een hand tandenborstel. Dit was eigenlijk niet goed vergeleken met de oral b smart 4 4500n. De tandenborstel geeft een signaal af wanneer je te hard poetst, wat je al snel doet. Ik ben erg tevreden en raad het zeker aan voor goede verzorging van je tanden.

Pluspunten

• Features

Minpunten

• Price

ThijsvdB1 29-04-2019

Een zeer aanraadbare tandenborstel

Het eerste wat mij opviel aan deze tandenborstel was dat het aangename kleuren had, zwart-wit met een beetje rood. Een stoere tandenborstel dus. Verder lag deze gelijk zeer goed in de hand (hij is vrij klein) waardoor het makkelijk poetst. Dit toestel kon ik gelijk gebruiken omdat er 2 borsteltjes erbij geleverd waren. Vroeger poetste ik altijd mijn tanden met een gewone, niet-elektrische tandenborstel, maar door deze Oral-B Smart 4 4500N poets ik elke dag mijn tanden elektrisch. Dit apparaat heeft ook een bluetooth-functie waarbij het mogelijk is om elke dag je poetsmanieren te zien, hoe lang je poetst en of je het goed doet. Erg handig dus! Ik heb deze tandenborstel gratis verkregen om het uit te testen, en tot nu toe kan ik mijzelf er erg mee vermaken. Top kwaliteit!

Pluspunten

• Lekker in de hand

Minpunten

• Redelijk snel leeg

Bryanp 28-04-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer tevreden.

Inmiddels ben ik nu een paar weken aan het poetsen met de Oral-b smart 4 4500n. Hiervoor was ik altijd gewend aan een gewone tandenborstel. De tandenborstel wordt geleverd met een handige hardcase waarin je de tandenborstel mee kunt nemen.
Ik ben zeer tevreden met de elektrische tandenborstel. Ik heb meteen de app geïnstalleerd om te kijken hoe deze werkt. Het nadeel van deze app is dat je altijd je Bluetooth aan moet hebben en je telefoon in de buurt moet zijn om het startsignaal te geven. De app geeft aan of je goed gepoetst hebt en je kunt kiezen uit meerdere programma's, zoals whitening etc. Wel heb je hiervoor speciale opzetborstels nodig.
De tandenborstel geeft aan wanneer je van kant kunt wisselen. Ook geeft hij aan wanneer je te hard hebt gedrukt. ( rood licht ) Wanneer je de app aan hebt dan geeft hij dit ook aan.

Poetsresultaat is super en de tanden voelen schoon aan. Ook kent de tandenborstel 3 standen voor mensen met gevoelige tanden.

Ik heb de tandenborstel gratis mogen uittesten en ik ben er ontzettend tevreden mee. Qua prijs/kwaliteit verhouding is de tandenborstel zeker een aanrader.

Pluspunten

• 3 standen.
  • Hardcase
  • Applicatie

Minpunten

• Telefoon in de buurt hebben.

Sietse V 25-04-2019

Fijne tandenborstel

Dit is de beste elektrische tandenborstel die ik tot nog toe heb gebruikt. ik heb zelf zeer gevoelige tanden en met behulp van de 3 verschillende snelheid standen op deze tandenborstel kan ik goed mijn tanden poetsen zonder dat ik er last van heb. De app die je kunt downloaden zorgt voor een extra motivatie om goed te poetsen. Ik heb deze tanden borstel gekregen en ik moet zeggen het is echt een aanrader top product!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Timer

AnthonySneek 25-04-2019

Goede tandenborstel, gebruiksvriendelijk

Sinds enkele dagen in het bezit van deze prachtige tandenborstel. Deze tandenborstel bevalt mij beter dan mijn vorige tandenborstel, die een aantal generaties oud is. De smart coaching op deze tandenborstel werkt erg goed en geeft duidelijkheid in hoe je zelf poetst en hoe je dit kunt verbeteren.

Ik heb het geluk gehad deze tandenborstel te mogen testen en ben daar erg blij mee. Deze tandenborstel gaat mijn vorige vervangen en ik kan voorlopig weer vooruit. Echt een aanrader. Prima product voor een goede prijs!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • Helpt beter te poetsen

wiwiadam 24-09-2018

Uitstekende tandenborstel

Uitstekende tandenborstel. Al een tijdje had ik geen elektrische omdat mijn neus zo kriebelde van het trillen. Bij deze helemaal geen last van. Tanden voelen veel schoner aan en ik heb ook het idee dat ze witter zijn.
Was erg blij dat ik deze kreeg om te testen. Echt een aanrader

Pluspunten

• poetsresultaat
  • Accuduur

Minpunten

• pauze signaal

Inge 06-03-2018

Aanrader!

Ik vind het een hele fijne tandenborstel. Hij geeft met extra trilling aan als je van mondgedeelte moet wisselen en als je 2 min. gepoetst hebt.
Daarnaast heb je een handige app op je telefoon(die je met Bluetooth verbind) waarmee je tijd kan bijhouden, verschillende poetsprogrammas kan instellen.
Vanaf de eerste dag tevreden.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • Tijdsignaal
  • verschillende opzetstukjes
  • Reisetui
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Telefoon moet mee badkamer in

MTH de Jager 01-09-2017

Super fijne tanden

Toen ik het product kreeg viel meteen de grote reishoes op en had er een beetje mn twijfels over. wat later ben ik op vakantie gegaan, en toen kwam het super goed van pas! als je de borstel in de hoes hebt en deze stop je in je tas of koffer hoef je niet bang te zijn dat je borstel kapot gaat of per ongeluk aan gaat. hierdoor hoef je de lader niet mee te nemen, want de accu gaat makkelijk twee weken mee.

de bluetooth functie vind ik helaas wat minder. totaal onnodig misschien wel. op de app zit een timer die je poetstijd bijhoud. maar deze moet je zelf activeren op je telefoon. hij start dus niet automatisch als je je tandenborstel aanzet. daarnaast heeft de tandenborstel zelf ook een timer. hij geeft een signaal elke 30 seconden. en na twee minuten een lang signaal.
Het enige wat wordt doorgestuurd naar de app is hoe vaak je gepoetst hebt en hoe vaak je te hard drukt. Al met al vind ik het een nogal nutteloze app. Tenzij je kinderen hebt en wilt controleren of ze wel echt hun tanden poetsen :)

de borstel zelf is echt fantastisch. door de verschillende soorten opzetborstels is er altijd een borstel die bij jouw gebit past! vanwege de lange accuduur hoef je de borstel niet vaak op te laden. en omdat er een krachtige motor in zit voel je je tanden schoon worden tijden het poetsen. al helemaal als je het resultaat voelt na het poetsen!

Deze tandenborstel is echt een aanrader! en ga er nog heel veel plezier aan hebben

Pluspunten

• lange accuduur
  • reishoes

Minpunten

• telefoon moet mee will je de app gebruiken

Alberto 22-07-2017

Schone tanden !

Tandenborstel nu 2 weken in bezit en accu werkt nog steeds. Via Bluetooth kun je verbinding maken met een app op je telefoon en kan hij je poetsgedrag bijhouden. Leuk maar denk niet dat ik dat dagelijks ga bijhouden.
Verder doet het wat het moet doen. Poetst mijn gebit tot in de moeilijkste hoekjes schoon. Wat ook handig is is de mee geleverde reisetui.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemak
  • Reisetui

1975richard 14-07-2017

Redelijke accuduur

Het is een goed product En ligt goed in de hand, de borstelkop kun je in verschillende snelheden laten draaien.
Als je te hard drukt gaat er een led in de hals van de borstel oplichten zodat je de druk terug kan brengen op je tanden.
De bewegingen van de borstels zijn voldoende, enige nadeel in gebruik is dat er al vrij snel een trilling komt dat er een minuut voorbij is.

Pluspunten

• Led tegen teveel drukken

Idsie 12-07-2017

Super superschoon

Deze tandenborstel is echt top! Werkt echt supermakkelijk en poetst op de snelste stand superschoon.. Ik had hiervoor de basisuitvoering van de oralB maar dit is wel ff andere koek! Samen met de app kun je prima aflezen welke tanden je moet poetsen en hoelang! Design van de borstel is ook erg fijn! Ik heb de borstel nu anderhalve week en nog steeds is de batterij nog niet leeg.. Kortom.. Zeer te spreken

Pluspunten

• Power

Joren 12-07-2017

Tandenborstel die prima werkt, poetst de tanden mooi glad. Geef seintje zodra je te hard poetst (wat je al snel doet). Is ook te gebruiken onder de douche en in combinatie met bluetooth. Accuduur gaat daarnaast ook best lang mee, al met al een prima Tandenborstel voor deze prijs die ik zou aanraden. Ik heb dit product momenteel 2 weken in mijn bezit.

Pluspunten

• accu
  • gebruiksgemak