Philips Sonicare DiamondClean HX9393 - Reviews

Timer
Poetsbewegingen
31000 per minuut
Kinderborstel

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Myppie 28-08-2017 Product paar dagen in bezit

Boven verwachting!

Omdat ik last heb van mijn tandvlees een tandenborstel aangeschaft met pulsaties. Door het glas geen last van viezigheid. Tandenborstel werkt met timer, ziet er prachtig uit, en bovenal: de tandjes voelen heeeerlijk schoon aan. Zeer groot verschil met mijn oude elektrische tandenborstel. Geld zeker waard!!

Pluspunten

• Glas i.v.m. hygiene
  • Timer
  • Verschillende standen
  • Uiterlijk
  • Reisetui; alle kabels zijn bijgeleverd!

Nare 15-08-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect full package!

De 5 programma's maken het super handig om je tanden zo schoon mogelijk te houden. De vibratie is in het begin eventjes wennen, maar je wordt het snel gewoon.
Ik heb persoonlijk altijd heel gevoelig tandvlees gehad, nog van toen ik een beugel had 4 jaar geleden! Elke orthodont bezoek werd er mij verteld hoe gevoelig mijn tandvlees was. Wat er altijd voor zorgde dat ik bloedde aan mijn tandvlees. Ik ben hem nog maar een week aan het gebruiken maar ik voel al meteen verschil!
De mooie en compacte opbergtas is ook leuk meegenomen, al is het voor mee op reis te nemen of weekendje weg.
Het oplaadglas geeft ook een leuke extra aan je badkamer, buiten het feit dat het enorm handig is, is het ook nog eens super mooi!
Ik ben helemaal weg van de Rose kleur, het is echt prachtig.
Het is prijzig, maar de investering helemaal waard!

• Sterke vibraties

Minpunten

frank1709 11-04-2017 Product paar weken in bezit

makkelijk in gebruik maar wel veel lawaai

in vergelijking met de borstel van een concurrerend merk is dit wel een toppertje.
makkelijk in gebruik, 5 verschillende poets standen,
makkelijk te wisselen borstels
ik heb het idee dat mn tanden echt schoner worden dan met mijn oude electrische tandenborstel

en de set ziet er ook nog leuk uit ook met het laad glas en de reislader/etui

een aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 5 standen
  • poetst de tanden echt goed schoon

Minpunten

• lawaai tijdens het poetsen