Philips Sonicare DiamondClean HX9393 - Reviews

standaard/clean
Timer
Poetsbewegingen
31000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9393 op Kieskeurig.nl.

Frans 12-02-2019

3 maal defect in 4 jaar

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9393

Poetst goed. Dat is het enige positieve. Borstels zijn matig verkrijgbaar en duur. Nog erger is dat de unit al 3 maal minder dan een jaar meegegaan is! Uiteraard de eerste keer garantie geclaimed van Philips, na veel gedoe een nieuw apparaat ontvangen. (Let wel, alleen de unit, geen complete set! ). Nieuwe gekocht toen de unit wéér faalde ( want net 4 borstels gekocht) , is nu na iets meer dan een jaar wéér defect! Geen zin in nieuw gedoe met Philips, koop weer ander merk.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Dure borstels
  • Zeer snel defect

Myppie 28-08-2017

Boven verwachting!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9393

Omdat ik last heb van mijn tandvlees een tandenborstel aangeschaft met pulsaties. Door het glas geen last van viezigheid. Tandenborstel werkt met timer, ziet er prachtig uit, en bovenal: de tandjes voelen heeeerlijk schoon aan. Zeer groot verschil met mijn oude elektrische tandenborstel. Geld zeker waard!!

Pluspunten

• Glas i.v.m. hygiene
  • Timer
  • Verschillende standen
  • Uiterlijk
  • Reisetui; alle kabels zijn bijgeleverd!

Nare 15-08-2017

Perfect full package!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9393

De 5 programma's maken het super handig om je tanden zo schoon mogelijk te houden. De vibratie is in het begin eventjes wennen, maar je wordt het snel gewoon.
Ik heb persoonlijk altijd heel gevoelig tandvlees gehad, nog van toen ik een beugel had 4 jaar geleden! Elke orthodont bezoek werd er mij verteld hoe gevoelig mijn tandvlees was. Wat er altijd voor zorgde dat ik bloedde aan mijn tandvlees. Ik ben hem nog maar een week aan het gebruiken maar ik voel al meteen verschil!
De mooie en compacte opbergtas is ook leuk meegenomen, al is het voor mee op reis te nemen of weekendje weg.
Het oplaadglas geeft ook een leuke extra aan je badkamer, buiten het feit dat het enorm handig is, is het ook nog eens super mooi!
Ik ben helemaal weg van de Rose kleur, het is echt prachtig.
Het is prijzig, maar de investering helemaal waard!

• Sterke vibraties

frank1709 11-04-2017

makkelijk in gebruik maar wel veel lawaai

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9393

in vergelijking met de borstel van een concurrerend merk is dit wel een toppertje.
makkelijk in gebruik, 5 verschillende poets standen,
makkelijk te wisselen borstels
ik heb het idee dat mn tanden echt schoner worden dan met mijn oude electrische tandenborstel

en de set ziet er ook nog leuk uit ook met het laad glas en de reislader/etui

een aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 5 standen
  • poetst de tanden echt goed schoon

Minpunten

• lawaai tijdens het poetsen