Philips Sonicare DiamondClean HX9393 roze goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9393 roze goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Stephanie 21-11-2019

Philips Diamond Sonicare Rose

Ik heb deze tandenborstel 2 jaar geleden gekocht en na een paar maanden gebruik neemt het geluidsvolume en trillingen dusdanig toe dat het heel onplezierig is voor de gebruiker. Het apparaat maakt zoveel herrie dat het gewoon zeer doet aan je oren. Ik heb contact opgenomen met Philips maar omdat de borstel uit de garantie was kon ik met korting een nieuwe kopen. Dat heb ik gedaan en na 4 weken vertoont het product exact hetzelfde mankement. Direct weer Philips gebeld en gevraagd om mijn geld terug te storten. Daar stonden zij niet voor open en wilde opnieuw een nieuw exemplaar toesturen. De versie die ik toen kreeg maakte al direct een mega herrie. Dus heb ik weer direct teruggestuurd. Daarna weer 1 ontvangen en die leek oke. Echter zijn we nu 4 weken verder en wederom is het geluid weer zo hard en de trilligen weer zo toegenomen dat je de borstel onplezierig is in gebruik. Mijn mede huisgenoten hebben allemaal een Sonicare Diamond Clean Smart (zwarte variant) en die lijken wel goed te zijn. Deze zijn nu 1.5 jaar in gebruik en maken een zacht zoemend geluid bij het gebruik. Echter heb ik Philips nog niet bereid gevonden om mijn aankoopprijs te retourneren of een andere versie te sturen. Heel teleurstellend. Voor mij geen Philips meer

Minpunten

• geluid / herrie
  • trillingen

Frans 12-02-2019

3 maal defect in 4 jaar

Poetst goed. Dat is het enige positieve. Borstels zijn matig verkrijgbaar en duur. Nog erger is dat de unit al 3 maal minder dan een jaar meegegaan is! Uiteraard de eerste keer garantie geclaimed van Philips, na veel gedoe een nieuw apparaat ontvangen. (Let wel, alleen de unit, geen complete set! ). Nieuwe gekocht toen de unit wéér faalde ( want net 4 borstels gekocht) , is nu na iets meer dan een jaar wéér defect! Geen zin in nieuw gedoe met Philips, koop weer ander merk.

Pluspunten

• Poetst prima

Minpunten

• Dure borstels
  • Zeer snel defect

Myppie 28-08-2017

Boven verwachting!

Omdat ik last heb van mijn tandvlees een tandenborstel aangeschaft met pulsaties. Door het glas geen last van viezigheid. Tandenborstel werkt met timer, ziet er prachtig uit, en bovenal: de tandjes voelen heeeerlijk schoon aan. Zeer groot verschil met mijn oude elektrische tandenborstel. Geld zeker waard!!

Pluspunten

• Glas i.v.m. hygiene
  • Timer
  • Verschillende standen
  • Uiterlijk
  • Reisetui; alle kabels zijn bijgeleverd!

Nare 15-08-2017

Perfect full package!

De 5 programma's maken het super handig om je tanden zo schoon mogelijk te houden. De vibratie is in het begin eventjes wennen, maar je wordt het snel gewoon.
Ik heb persoonlijk altijd heel gevoelig tandvlees gehad, nog van toen ik een beugel had 4 jaar geleden! Elke orthodont bezoek werd er mij verteld hoe gevoelig mijn tandvlees was. Wat er altijd voor zorgde dat ik bloedde aan mijn tandvlees. Ik ben hem nog maar een week aan het gebruiken maar ik voel al meteen verschil!
De mooie en compacte opbergtas is ook leuk meegenomen, al is het voor mee op reis te nemen of weekendje weg.
Het oplaadglas geeft ook een leuke extra aan je badkamer, buiten het feit dat het enorm handig is, is het ook nog eens super mooi!
Ik ben helemaal weg van de Rose kleur, het is echt prachtig.
Het is prijzig, maar de investering helemaal waard!

• Sterke vibraties

Minpunten

• Prijs

frank1709 11-04-2017

makkelijk in gebruik maar wel veel lawaai

in vergelijking met de borstel van een concurrerend merk is dit wel een toppertje.
makkelijk in gebruik, 5 verschillende poets standen,
makkelijk te wisselen borstels
ik heb het idee dat mn tanden echt schoner worden dan met mijn oude electrische tandenborstel

en de set ziet er ook nog leuk uit ook met het laad glas en de reislader/etui

een aanrader

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 5 standen
  • poetst de tanden echt goed schoon

Minpunten

• lawaai tijdens het poetsen