Philips Sonicare FlexCare HX690202 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, massage
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 77 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

tanelkoth 23-01-2017

Erg gauw stuk

De tandenborstel is na 2 jaar kapot. De accu laadt niet meer op en er zit speling in de aandrijfas. En dit voor een bijzonder prijzige tandenborstel is toch wel erg snel.

Dentalprof 26-02-2016

Wel fijn poetsen maar slechte apparaten

Er waren, niet alleen bij mijzelf maar ook bij een aantal anderen aan wie ik een sonicare had aanbevolen, waarbij het apparaat binnen afzienbare tijd stuk was.
Het geldt ook voor de interdentale spuit.
Wel jammer want op zich vond ik het allemaal wel goed reinigen.

Anoniem 29-01-2016

uitstekend apparaat, maar te korte levensduur

De samenvatting van de beoordeling vertelt in feite het hele verhaal. De Philips Sonicare tandenborstels hebben uitstekende poetsresultaten, alleen is de levensduur aan de korte kant gelet op de aanschaf prijs. Deze ging 20 maanden mee en de andere (we hadden er twee aangeschaft) 21 maanden (dus nog net binnen de garantie)
De Sonicares die we hiervoor hadden gingen ong. 15 maanden. Dat is gewoon te kort. We blijven bij Philips omdat de poets resultaten uitstekend zijn.

AMarkus 30-12-2015

Prima TV, mooi beeld, slechte WIFI

Prima TV met een goed beeld en (voor een flatscreen) redelijk geluid. Zeer aanvaardbare prijs. Intuïtieve bediening, menustructuur zit ook prima in elkaar. Helaas is de WIFI slecht waardoor de ANDROID-powered TV bij mij slechts enkel als TV kan dienen. Probleem zit volgens mij in de software of in de slechte WIFI ontvanger. Na gewoon uitschakelen en weer opnieuw aanzetten is de verbinding weg en ziet het geen enkel WIFI-signaal meer. Er kan pas weer verbinding via WIFI worden gemaakt nadat de stekker enige tijd is verwijderd uit het apparaat, nadat de spanning er weer op is gezet vindt het wél alle WIFI-zenders in de buurt en blijft de WIFI-verbinding stabiel.

Teuny42 07-08-2015

product bevalt goed

het gebruiksgemak is iets minder. Bij iedere start opnieuw gewenste stand instellen i.p.v. laatste stand is ook beginstand

Manoni 12-06-2015

Prima apparaat, maar korte levensduur

Ik heb in 4 jaar al 3 x een nieuwe sonicare flexcare aangeschaft. 1 x garantie en kreeg netjes een nieuwe thuis gestuurd (goede snelle service). 2 x zelf een nieuwe moeten kopen. Stopt er spontaan mee en laad niet meer op. Ik vind het een heel fijn apparaat, maar prijs-kwaliteits duur vind ik slecht. Ik durf geen nieuwe meer te kopen. Veel geld voor korte levensduur. Jammer.....terwijl ik hem erg fijn vind.

57Rob 03-06-2015

De beste borstel tot nu toe

Tandarts zag bij de halfjaarlijkse controle het verschil,
rustig tandvlees pockets waren kleiner geworden en een schoon gebit

Helga zelf 21-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Ook mijn sonicare begeeft het na 25 maanden. Philips kan niet verder gaan dan 24 maanden garantie en een coulanceregeling van 2 weken.
Ik heb nog nooit zo'n goede tandenborstel gehad.
Ik heb nog nooit een apparaat gehad in deze prijsklasse dat het na 3000 minuten gebruik niet meer doet.

a34uall 12-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Voor mij de meest ideale borstel om je tanden mee te poetsen.ECHTER....het 1e exemplaar hield er na ruim 2 jaar mee op dus maar weggegooid.2e exemplaar idem dito!!!..toch maar even Philips gemaild of dit normaal is. De volgende dag werd ik gebeld door een vriendelijke dame van Philips en die deelde mij direkt mede dat er een compleet nieuwe onderweg is.KLASSE Philips! Wel adviseer ik aan meneer Philips om dit product toch maar eens kritisch aan een nader onderzoek te onderwerpen...Zovele klachten kan niet goed zijn voor het imago van Philips! Een tevreden (Philips) Consument

Anoniem 02-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,5
Ik zou deze tandenborstel niet aanraden! Over het resultaat ben ik heel tevreden: ik kreeg zelfs complimenten van mijn tandarts! Hij is gemakkelijk in het gebruik en hij staat beter op de wastafel in vergelijking met andere elektronische tandenborstels. Echter, deze tandenborstel gaat heel snel kapot. Mijn man en ik hebben in drie jaar tijd al drie tandenborstels versleten bij normaal gebruik. Er verschijnen belletjes in de display of hij maakt een raar geluid en daarna houdt hij er gewoon mee op. In eerdere reviews lees ik herkenbare mankmenten. Daarnaast komt er snel schimmel op het rubber die niet te verwijderen is. Zelfs als je de tandenborstel na gebruik steeds afdroogt. Dit ziet er niet fris uit. Omdat onze garantie al lang verstreken is, komen wij niet meer in aanmerking voor een nieuwe. Wij kregen daarentegen een korting van 20% aangeboden door philips bij aanschaf van een nieuw product. Wij zullen echter nooit meer een Philips Sonicare tandenborstel kopen, gezien de hoge prijs en de duurzaamheid van het product.

thsvnlwn 09-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Resultaat: spectaculair schone tanden.
Service van Philips: uitmuntend.
Product: belabberde duurzaamheid.

M'n partner en ik hebben in 3 jaar tijd 4 stuks van dit product in gebruik gehad. 2 gingen binnen 2 jaar kapot, de andere 2 binnen een jaar. Steeds kregen we van Philips een nieuwe, zelfs na de garantieperiode. Uitmuntende service dus, maar mijn indruk is dat de componenten waarmee deze tandenborstel is opgebouwd niet bestand zijn tegen de frequentie van de trillingen. Ik koop er nooit weer 1.

wntrs 18-11-2013

Prima tandenborstel

Na ruim een jaar tandenborstel defect. Waarschijnlijk productie foutje. Is kosteloos vervangen door Philips. (De nieuwe zag er anders uit)

korneelis 22-07-2013

Slecht vanwege zeer korte levensduur van motortje en dus apparaat.

Drie producten in jaar versleten. Zeer vervelend.Krijg steeds wel een nieuwe, goede service. Maar smorgens als die stuk is toch niet fris. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon niet goed.
Als die poetst ben ik niet ontevreden.

Hendrik99 21-07-2013

Prima product doet zijn werk uitstekend

Heb tot op heden geen spijt van de aankoop en ben ook heel tefreden met de tandeborstel al zijn er een paar minpuntjes deze doen echter niets af aan de poetseigenschappen van de borstel,die zijn gewoon goed.

Nettieke 21-07-2013

redelijk tot goed

Poets prima maar was vrij snel kapot, word vuil aan de onderkant tussen de rand en dat is bijna niet schoon te krijgen. Ook kon ik de tandenborstel maar in 1 kleur kopen waardoor we nu naar de ring moet kijken van wie welke tandenborstel is. Borstels zijn erg duur en nooit in de aanbieding bij een van de drogisterijen terwijl andere merken dat wel zijn.

Sietje53 21-07-2013

Werkt grondig!

De Sonicare Flexcare tandenborstel werkt uitstekend, je krijgt er echt een schoner en gezonder gebit van. En door de timer erop ben je ook niet geneigd korter te poetsten dan aanbevolen is door de tandarts. Dat doe je met een gewone tandenborstel wel. Ik zou niet meer zonder willen!

Weeltje79 19-07-2013

Snel kapot

Ik vond het een super tandenborstel maar na 1,5 jaar doet hij het nu niet meer. Nou, hij poetst nog wel maar iedere 30 seconden zou de tandenborstel moeten aangeven dat je naar een ander kwadrant moet overstappen en dat doet hij niet meer. Ook belicht hij nu alle mogelijkheden en niet meer de enige optie waarvoor je gekozen hebt. Erg jammer dus. Tijd voor een andere helaas.

Wilka 01-07-2013

Poetst prima

Bedienings knoppen op verkeerde plek waardoor je tijdens poetsen snel een knop aanraakt en van functie veranderd

Francesco56 23-06-2013

comfortabel en eenvoudig in gebruik

een product dat door zijn eenvoud meteen te gebruiken is, het ligt comfortabel in de hand en de prestaties van het poetsen zijn zeer goed. Het design is mooi strak , een aanrader voor iedereen

Luna44 14-06-2013

Prima tandenborstel, poetst gemakkelijk en goed

We zijn erg tevreden over de tandenborstel. We gebruiken deze door ons hele gezin. Ook onze dochter poetst graag en goed met de tandenborstel!
Het enige nadeel is dat het rubber deels oplost door vette handen van olie.