Philips Sonicare FlexCare HX6902 wit, groen, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare HX6902 wit, groen, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Helga zelf 21-10-2014

Ook mijn sonicare begeeft het na 25 maanden. Philips kan niet verder gaan dan 24 maanden garantie en een coulanceregeling van 2 weken.
Ik heb nog nooit zo'n goede tandenborstel gehad.
Ik heb nog nooit een apparaat gehad in deze prijsklasse dat het na 3000 minuten gebruik niet meer doet.

a34uall 12-06-2014

Voor mij de meest ideale borstel om je tanden mee te poetsen.ECHTER....het 1e exemplaar hield er na ruim 2 jaar mee op dus maar weggegooid.2e exemplaar idem dito!!!..toch maar even Philips gemaild of dit normaal is. De volgende dag werd ik gebeld door een vriendelijke dame van Philips en die deelde mij direkt mede dat er een compleet nieuwe onderweg is.KLASSE Philips! Wel adviseer ik aan meneer Philips om dit product toch maar eens kritisch aan een nader onderzoek te onderwerpen...Zovele klachten kan niet goed zijn voor het imago van Philips! Een tevreden (Philips) Consument

Anoniem 02-05-2014

Ik zou deze tandenborstel niet aanraden! Over het resultaat ben ik heel tevreden: ik kreeg zelfs complimenten van mijn tandarts! Hij is gemakkelijk in het gebruik en hij staat beter op de wastafel in vergelijking met andere elektronische tandenborstels. Echter, deze tandenborstel gaat heel snel kapot. Mijn man en ik hebben in drie jaar tijd al drie tandenborstels versleten bij normaal gebruik. Er verschijnen belletjes in de display of hij maakt een raar geluid en daarna houdt hij er gewoon mee op. In eerdere reviews lees ik herkenbare mankmenten. Daarnaast komt er snel schimmel op het rubber die niet te verwijderen is. Zelfs als je de tandenborstel na gebruik steeds afdroogt. Dit ziet er niet fris uit. Omdat onze garantie al lang verstreken is, komen wij niet meer in aanmerking voor een nieuwe. Wij kregen daarentegen een korting van 20% aangeboden door philips bij aanschaf van een nieuw product. Wij zullen echter nooit meer een Philips Sonicare tandenborstel kopen, gezien de hoge prijs en de duurzaamheid van het product.

thsvnlwn 09-02-2014

Resultaat: spectaculair schone tanden.
Service van Philips: uitmuntend.
Product: belabberde duurzaamheid.

M'n partner en ik hebben in 3 jaar tijd 4 stuks van dit product in gebruik gehad. 2 gingen binnen 2 jaar kapot, de andere 2 binnen een jaar. Steeds kregen we van Philips een nieuwe, zelfs na de garantieperiode. Uitmuntende service dus, maar mijn indruk is dat de componenten waarmee deze tandenborstel is opgebouwd niet bestand zijn tegen de frequentie van de trillingen. Ik koop er nooit weer 1.

Sanntjuh 23-02-2012

Voor mij een ideaal product, aangezien ik met een andere tandenborstel altijd nadien moet overgeven.
Makkelijk in te stellen welk programma je wilt gebruiken en door een andere trilling wordt aangegeven dat je moet wisselen.

In het begin moest ik erg wennen aan de trilling, maar naar 2 dagen was dit weg en gewend.

sprokkel77 04-01-2012

Heel fijne tandenborstel. Mijn tanden voelen erg glad en schoon na het poetsen. Ik gebruik voornamelijk de clean stand. Vijf standen zou voor mij niet nodig zijn. Groot voordeel van deze tandenborstel is de gebruiksduur van de accu.

Allemiek 31-12-2011

Een hele fijne tandenborstel.
Keuze uit 5 poetsstanden, waarbij de masssage voor mij net iets te hard ging. Meestal gebruik ik alleen de sensitive, maar voor een kleine opfrisbeurt is de refresh ook heel plezierig.

Voor mijn gevoel worden mijn tanden (en ook ertussen) schoner dan met mijn vorige Braun.

Aanrader dus :-)

Karel te D 30-12-2011

In augustus 2009 Philips SoniCare HX6932/34 Flexcare met UV-Reiniger + extra body gekocht. Tijdens de garantieperiode zijn er 3 opgehouden met werken. Philips heeft die vervangen, de laatsten in maart en februari 2011. Die zijn nu weer allebei stuk. De leverancier—drogistplein—verwijst naar Philips. "Garantie verlopen".

De borstels poetsen goed, maar de producitiekwaliteit en levensduur is zeer slecht.

buzzmeisje 29-12-2011

Via Buzzer een aantal maanden deze tandenborstel mogen gebruiken.
Ik vind het een hele fijne tandenborstel. Door het speciaal gevormde borstelkopje heb ik het idee dat de borstel beter bij de tanden/kiezen en tandvlees kan komen. En door de snelheid en kracht van de beweging denk ik ook dat het apparaat tussen de tanden beter schoonmaakt dan een andere electrische tandenborstel.
Eenmaal opgelaten gaat de accu erg lang mee. Andere tandenborstels moest ik om de 5 dagen opladen, deze gaat met gemak wekenlang mee.
Zijn mijn tanden witter geworden en voelen ze gladder aan? Ik denk het niet, maar al met al ben ik heel tevreden over deze electrische tandenborstel.

Jodij78 24-12-2011

hele fijne tandenborstel om mee te poetsen. Schone wittere tanden en heel zacht voor je tandvlees. Goed product!

fiekesof 22-12-2011

Ik was uitverkozen om deze tandenborstel te testen via Buzzer.
Ik ben er zeer enthousiast over!
Tanden zijn veel schoner en witter dan voorheen.
Batterij gaan lang mee.
De poetsbeleving is echt heel goed.
Ik beveel deze dan ook zeker aan!

bobien 20-12-2011

Fijne manier van poetsen. Tandenborstel is mooi vorm gegeven, voelt degelijk aan. redelijk prijzig.

voordelen:
- maakt tanden gladder
- lange accuduur
- makkelijk schoon te maken
- geeft aan wanneer je een ander deel van gebit moet poetsen
- verschillende standen/ instellingen voor onder andere gevoelige tanden
- geeft weinig geluid

nadelen:
- prijzig
- veel gespetter/ geklieder

godefridus 20-12-2011

Via Buzzer heb ik deze tandenborstel uit mogen proberen wat een opvolger is van de Sonicare die ik al 3 jaar in bezit heb.

Doordat ik dus al een Sonicare in mijn bezit heb was ik al gewend aan de sonische manier van poetsen waardoor ik geen last heb gehad van gewenning. Ik vind het een fijne manier van poetsen aangezien je echt voelt dat er gepoetst wordt en heb hem dan ook altijd op de snelste stand staan. Klein nadeel is als je met het plastic stuk je tanden raakt dat hij botst en dat dus minder prettig aanvoelt.

Hij is een stuk mooier dan mijn vorige Sonicare en poetst ook een stuk beter doordat deze meer rotaties per minuut maakt. Van de massage functie maak ik geen gebruik dus daar kan ik geen mening over geven.

Mijn tanden zijn niet witter geworden sinds het gebruik maar dit komt mede doordat ik overdag veel koffie en thee drink en dus al met een Sonicare poetste. Dit is denk ik ook een reden waarom mijn tanden niet gladder zijn geworden. Ze zijn altijd al aan de gladde kant geweest.

Ik heb de tandenborstel nu een maand in bezit en hem daarbij maar 2 keer op hoeven laden bij 2 maal daags gebruik.

Ik raad de tandenborstel aan iedereen aan ondanks dat de borstels vrij prijzig zijn om te vervangen!

unpama 20-12-2011

Erg fijne tandenborstel die het geld dubbel en dwars waard is.
Je tanden voelen echt glad aan na het poetsen en lijken witter te worden.
Voorheen gbruikte ik een wat simpelere Braun en Philips, maar die zijn totaal niet vergelijkbaar met dit apparaat.
Ook handig zijn de verschillend standen voor opfrissen of bijvoorbeeld intensief poetsen.
Een ander voordeel is de lsnge batterijduur

fam Weda 20-12-2011

Ook wij hebben via buzzer deze geweldige tandenborstel mogen uitproberen. De kinderen moesten eerst wel even wennen aan het sonisch poetsen,maar wij waren snel overtuigd na een bezoek aan de mondhygiëniste en tandarts.Zij waren erg tevreden over de afname van tandplak en de goede conditie van het tandvlees. En dat onze tanden gladder en ook (iets) witter zijn is natuurlijk mooi meegenomen.
Een echte aanrader dus!

fam. Weda

sergesacre 20-12-2011

de tandenborstel is handig in gebruik en zorgt echt voor wittere en gladdere tanden; alleen spijtig van de forse prijs

AvdLingen 20-12-2011

Voorheen poetste ik met een traditionele elektrische tandenborstel. De accu van dit ding was eigenlijk al na een jaar een beetje lam maar ik ben stug door blijven poetsen (en vooral laden). Nu poets ik sinds kort met deze sonische tandenborstel en ben vooral tevreden over de accu. Het batterijniveau wordt duidelijk aangegeven na elke poetsbeurt waardoor hij niet continu in de lader hoeft te staan. Wat me vooral is opgevallen is dat de sonische kop veel minder heftig beweegt in je mond en er dus veel minder geschuimd/gespetterd wordt. Al met al een superfijn ding!

HanM 19-12-2011

Ik mag deze tandenborstel uitbproberen via Buzzer. Ik ben erg tevreden over dit produkt. Voorheen had ik ook een elektrische tandenborstel, maar het lijkt dat deze tandenborstel ervoor zorgt dat mijn tanden nog gladder zijn. Ook de batterij gaat lang mee. Wel zo'n 4 weken. Het gebriebel is heel even wennen, maar naar een paar dagen valt dit wel mee. Het enige wat nog wel vervelend aanvoelt is, wanneer de tandenborstel (harde gedeelte, niet de haartjes) tegen de tanden aan komt.

Danielle Frenk 19-12-2011

Ik heb dit product mogen testen via Buzzer. Hiervoor gebruikte ik een gewone handtandenborstel. Na een paar keer gebruiken merkte ik dat mijn tanden nog gladder werden dan voorheen. Ook hoef ik geen tandenstokers meer te gebruiken. Het is heel erg fijn dat de toetstel zelf aangeeft wanneer je een ander gedeelte van je gebit moet poetsen. De twee minuten zijn zo om! In het begin had ik heel erg kriebel aan mijn gehemelte maar na een tijdje werd dit ook minder. De batterij gaat met het gewone programma zeker een week mee.

Barbara de Groot 19-12-2011

Via Buzzer kregen mijn vriend en ik de kans om deze tandenborstel een paar weken uit te proberen. Ik kan je zeggen, ik wil niet anders meer!
Ik en mijn vriend zijn dol enthousiast over de tandenborstel. Het maakt je tanden veel gladder en schoner en je merkt dat je vooral in de moeilijke hoeken een stuk makkelijker komt door de kleine borstel..

Ook maakt hij veel meer bewegingen dan je ooit met een hand tandenborstel kan maken en daardoor heb je een veel schoner gebit. Ook is het geweldig dat hij zelf de tijd aangeeft. Precies een halve minuut per kwadrant en hij trilt als je van kant moet wisselen. Na 2 minuten stopt hij automatisch.

Ook de gumcare optie is een ware aanvulling. Voor de verzorging van het tandvlees een mooie aanvulling..

Het is even een uitgave wat je moet doen, maar het is het meer dan waard. Ik en mijn vriend zijn erg tevreden over deze tandenborstel en geven hem een dikke 9!

EvaP 15-12-2011

Ik heb wel eens eerder met een elektrische tandenborstel gepoetst, maar ik had niet echt het idee dat mijn tanden er schoner van werden dan met een gewone tandenborstel. Sinds kort gebruik ik deze en ik ben verrast door de resultaten. Door de trillingen wordt het makkelijk schoon tussen je tanden, en doordat hij geen 'draaiende' borstel heeft poets je ook niet je tandvlees kapot door de wrijving.

Het is in het begin even wennen omdat hij toch wat groter is dan een standaard tandenborstel, en sommige mensen zullen hem vinden kietelen, maar omdat hij de eerste paar poetsbeurten minder hard trilt kun je daar makkelijk aan wennen. Ik zou hem zeker aanraden! :)

gippy 13-12-2011

Gebruikte altijd een oral-b en vind deze ook heel goed.Bij deze heb ik het gevoel meer tussen de tanden te komen.Bij de oral-b meer de gladde stukken.Ben hem nu nog aan het buzzen.Het trillen moet wel wennen maar verder een top borstel.

SL137 11-12-2011

Voorheen poetste ik vaak met een gewone tandenborstel omdat ik mijn oude elektrische tandenborstel niet fijn vond. Via buzzer kreeg ik de kans om de Philips Sonicare te proberen. Ik moet zeggen het is een fijne tandenborstel om mee te poetsen. Tanden voelen een stuk beter aan en mijn tandvlees ziet er gezonder uit. Kan alleen niet zeggen dat ik kleurverschil zie, mijn tanden zijn voor mijn gevoel niet witter geworden.

3rw1n 10-12-2011

Poets al lange tijd met een "ouderwetse" electrische tandenborstel. Eerst sceptisch over het sonische poetsen, begrijp ik dat de verschillen echt heel groot zijn. Deze borstel komt veel beter op alle plekken, zelfs tussen tanden/kiezen. Tanden voeler gladder aan (minder tandplak dus) en de beleving is echt helemaal top. Meestal ga ik na de 2 minuten (timer) toch nog meer even door!

sergesacre 30-11-2011

+: reisetui, de kleine potsborstel = handig om in alle hoeken te komen
-: vier onnodige programma's (ik gebruik enkel de Gum Care stand), aan/uit knop is te gevoelig (je zet soms tijdens gebruik ongewild de borstel uit)