Philips Sonicare DiamondClean HX9352 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9352 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

svetlincho 05-01-2015

Nice toothbrush, great design, easy to use. Really like the travel case/charger. 5 modes give you the option to customize your brushing experience

Rob-64 04-01-2015

zeer tevreden, wel is het ons opgevallen dat het lastig is af telezen op welke stand de borstel staal ingesteld. Zeker omdat wij deze met twee personen gebruiken ieder een eigen borstel met een eigen stand.

Loance 04-01-2015

Heb de DiamondClean nu een aantal dagen in mijn bezit, en kan niet anders zeggen dat wij er super tevreden over zijn.

Onze tanden voelen schoner en gladder aan dan de Oral B die wij hier voor hadden.

De houder voelt solide en rijk aan. Wij hebben de zwarte variant en die staat ook nog eens mooi in het glas op de badkamer meubel.

155 euro is het zeker waard

Naam 9352 04-01-2015

fantastische ervaring vergeleken met oude elektrische borstel die hoogstwaarschijnlijk ook wel aan vervanging toe was.

Dino7382 04-01-2015

Sinds een paar dagen in gebruik. Echt een hele goede/fijne borstel. Makkelijk in gebruik, goed schoon te houden en het opladen is echt heel erg fijn. Om over de travelcase maar niet te spreken, fantastisch !!!!!

Izabela21 02-01-2015

I was recommended this product as I wanted an electric tooth brush which combines quality and design. Absolutely love the sleek look of it. I've been using it since around two weeks now and it makes my teeth feel as clean and fresh as after a cleaning by my dental hygienist. So far 100% happy.

DEW1972 31-12-2014

Mooi design, degelijke bediening.
Het is mijn eerste electrische tandenborstel en na een periode van gewenning ben ik er heel erg tevreden over.

Rick harvey Lam 27-12-2014

Great design...
Tandenborstel beetje klein
Goede aktioe aangezien originele prijs vrij hoog
Gebruikers vriendelijk
Tandenborstel vrij prijzig voor vervanging

RenseP 24-12-2014

Eerst altijd Oral-B. Had nooit zo een vertrouwen in puur een sonisch trillend borsteltje, beetje balen dat ik niet eerder gewoon een poging gewaagd heb.. HEERLIJK SCHOON gevoel. Voelt tot nu toe zeer solide aan ook.

_Jeroen75 21-12-2014

Fijn product

Alleen jammer als je t product koopt dat je deze 24 uur moet opladen! Erg jammer als je t product (vb als cadeau) direct wilt gebruiken

tava 20-12-2014

Mijn vriendin was al in het bezit van de witte uitvoering, die bevalt zo goed, dat ik de zwarte voor mezelf heb aangeschaft.

Prachtig apparaat, doet het erg goed.

Enige minpuntje .... heel klein minpuntje... zijn de glimmende zwarte borstels op het mooie matzwarte apparaat.

Peter 5228 19-12-2014

Mooi design en kleur zwart is bijzonder. Het poetsen is makkelijker dan bij een ronde borstel daar je het mag bewegen en niet bij iedere afzonderlijke tand of kies het stil moet houden. Ziet er degelijk uit en verwacht een lange levensduur uiteraard ook vanwege de goede ervaring met Philips producten.

Alle123 19-12-2014

Very nice design and very useful travel cover. Also the different options are good. Overall I feel happy about the purchse and I would reccomend

Florisss 18-12-2014

Het design van de tandenborstel is iets dat ik nog niet eerder heb gezien. Naast de borstel is er ook een glas om de borstel op te laden. Een mooie ontwikkeling die twee vliegen in een klap slaat, opladen en gewoon plaatsen zonder dat de onderkant wordt aangetast. Naast deze gemakken ligt de borstel ook goed in de hand en voorziet me in meerdere gebruiksmogelijkheden. Naast poetsen, zijn er nog tal van andere opties. Een erg complete borstel. Ik hoop dat ie net zo lang meegaat als mijn eerdere Sonicare.

Ricardo1969 18-12-2014

Na enkele keren gebruik, erg tevreden. de opbouwende puls intensiteit bij eerste 40? gebruik niet echt nodig. Black version is idd heel erg mooi

white christmas 17-12-2014

Een echte aanrader, fantastisch.

De tanden worden werkelijk witter na slechts 1 week poetsen met de Philips Sonicare Diamond Clean.

Verder spreekt mij het design aan.De brochure van HiFi kwam 's ochtends in de bus en nog diezelfde middag heb ik de sonicare Diamondclean gekocht.

ChefKok5 09-12-2014

Het poetsen gaat makkelijk en simpel en elegant zonder echt te bewegen. Of tanden witter worden weet ik nog niet odat ik hem een paar dagen pas hebt

Andrea_25 02-12-2014

Het is even wennen als je een andere elektrische tandenborstel gewend bent (met een draaiende kop), maar de Sonicare poetst veel fijner omdat je deze niet stil hoeft te houden per tand. De 5 standen zijn ideaal en ook dat de borstel aangeeft dat je van kwadrant moet wisselen werkt erg prettig. Mijn tanden voelen schoner aan na het poetsen met de Sonicare. Wat ik altijd vervelend vond aan een elektrische tandenborstel is dat je hem vaak moet opladen. Echter gaat de Sonicare erg lang mee waardoor dit niet zo vaak nodig is!

Plien16 26-11-2014

Het oplaadbaar is mooi, maar lastig. Stroom in een badkamer is lastig, dus ik heb hem ergens op de slaapkamer om op te laden. Weg mooi design van een glas.
Verder mag de tandenborstel niet nat worden, ook lastig met tandenpoetsen tijdens het douchen, het afspoelen van het handvat, etc.

Richard Jan van D. 20-11-2014

Mijn beste elektrische tandenborstel tot nu toe!
Tanden voelen gladder aan en gebruiksgemak is super.

Evjemoen 06-11-2014

Oogstrelend design, tandstrelend en eenvoudig in gebruik! Het apparaat wordt zeer compleet geleverd, het oplaadsysteem met glas en etui is super.

Koen64 11-07-2014

Heerlijke tandenborstel. Vele mogelijkheden die het poetsen tot een genot maken. Op aanraden van mijn vrouw gekocht, die reeds de witte bezit.

JanineDB 02-07-2014

prachtig design, goede functionaliteiten, vernieuwende oplaadmogelijkheden. Een verrassend ontwerp als geheel.

MartenV 29-06-2014

We hebben hiervoor al een witte versie gehad welke erg goed beviel. Deze ging helaas kapot en daarom dan ook nu met een cashback actie de zwarte versie gekocht.

Bij bevalt tot nu toe weer super en dan ook geen enkel moment spijt van. Zeker daar we nu 30,- retour kregen

Mirande de Jonge-Stijntjes 27-06-2014

Ik ben nooit een fan van automatische tandenborstels geweest, maar deze is echt super. De geluidsignalen vertellen wanneer je verder moet, na het borstelen zijn je tanden alsof je net bij de tandarts geweest bent