Inventum HNA6111L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HNA6111L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Joky 04-02-2024
  • Product gekregen

heerlijke warme voeten

Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Dit is een heel erg fijn, super produkt, van Inventum met een handige voetenzone

Pluspunten

• wasbaar, hoes dus verschuift niet
  • voetenzone

mario1971 12-11-2012
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Op zich een prima deken. Twee stuks van aangeschaft. binnen 2 jaar na aanschaf is er een gaan smeulen bij de aansluiting. (verbrand matras). Retourneren en vervangen verliep erg moeizaam bij Inventum.

Nu twee jaar later is ook het twee dekbed (nu 4 jaar oud)gaan smeulen op exact dezelfde plaats. Gezien mijn vorige ervaring heb ik nu niet Inventum maar de VWA geinformeerd.

Ik koop dus nooit meer een Inventum. Service is belabberd maar ik heb er dus ook twee keer bijna brand door gehad. Twee keer toe waren we er gelukkig bij en hebben we er op tijd de stekker uit kunnen trekkken.

Marcelloh21 17-05-2012
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Na 3 jaar gaf de deken het op en warmt niet meer op; veel te kort leven voor zo'n electrische deken naar mijn smaak. Helaas blijken veel electrische dekens hetzelfde te scoren in levensduur.

FritzTheCat 06-01-2012
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Gekocht voor men vriendin die altijd ligt te bibberen in bed van de koude.

Past perfect om matras.
Eenvoudige bediening
Heerlijk zacht en amper voelbaar
Snel warm.

Voor haar is dit een geschenk uit de hemel en voor mij nu ook, ze heeft geen pyjama en sokken aan in bed....(-;

Sandra03 26-12-2011
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Ik schrok van de andere recenties, maar toen had ik m al gekocht. Mijn ervaring:
+snel warm
+niet stug of hard
+rand rondom niet bijzonder kwetsbaar
+past mooi om matras, mits 90-2.00 m.

-mijn matras is 80-2.10, haast onmogelijk
-stekker linksboven naast hoofdeinde
-als ie uit staat bleef mn bed zo warm dat ik zwetend wakker werd een paar keer per nacht.

Voor mij helaas een miskoop.

tesse 1963 16-01-2011
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

De deken past mooi om het matras al is hij wel heel ruim voor 90x200. De hoes is van een soort papier wat kwetsbaar is en snel scheurt. De deken zelf voelt stug aan en is stijf zodat het comfort van je matras minder wordt. Ik vind hem daarnaast, ook als hij niet aan staat, heel zweterig net of je op een plastic onderlegger ligt.

Grumpy63 09-01-2011
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Het hele eenpersoonsbed is goed te verwarmen.
Wat ernstig tegenvalt is de stugheid van de verwarmingsdeken: van het soepele comfort van de -speciaal daarvoor gekozen- matras blijft niets over. Het is of je op een plaat karton ligt. Na 8 dagen de deken weer van het bed gehaald en in de doos opgeborgen. Ik leg wel weer een warme kruik in bed. Een miskoop!

ttweety 11-11-2010
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

al meerdere gehad, maar er gaat niets boven deze... je schouders en je voeten zijn warm...perfect

martin van sonsbeek 04-11-2010
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Echt een heerlijke deken die je perfect om je matras heen kan trekken. De deken wordt snel warm en het mooie is dat er een ingebouwde timer in zit.
Het enige nadeel vind ik dat de zijkanten van de deken erg slap zijn, je trekt ze zo stuk. Hier moet je erg voorzichtig mee zijn.

pilot john 03-02-2010
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Heb het deken nu 2 dagen in gebruik. Het is een erg licht en handzaam deken. Je trekt het als een hoes over je matras. Wel moet je voorzichtig zijn met de zijkanten, die zijn erg kwetsbaar.
Verder is het deken perfect in te stellen in diverse standen.
Gewoon een erg fijn deken.

Liddin 21-01-2010
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Zeer prettige deken. Onder een velours hoeslaken voel je hem niet liggen. Tov andere dekens een enorm pluspunt dat hij het hele matras van 90 cm breed en 2 mt lang afdekt en door de omgeslagen randen (als een hoeslaken) blijft hij op de plek en voel je nergens randjes zoals bij alle andere dekens wel het geval is. Tot aan de rand wordt het warm. Warmte is uitstekend, na 15 min op stand 6 al lekker warm, na een half uur zeer warm.

Dick001 26-08-2009
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Mijn vrouw heeft deze deken nu enkele maanden in gebruik. Werkt inderdaad prima, alleen jammer dat de schakelaar aan de 'verkeerde' kant zit. En echt een groot probleem: de zijkanten die om het matras heengeslagen kunnen worden slijten bijzonder snel!

Peter ti 15-06-2009
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Het is handig dat hij om de matras heen kan.Het is heeft maar 1 nadeel en dat is het koppelstuk wat er af kan als je moet wassen zit rechts.Voor ons niet handig.Het geheel omdraaien zodat voeten eind boven komt is niet handig want dan is hoorfdeind aan voetenkant en die wordt niet warm.Ook zit het koppelstuk ter hoogte van je schouder en dat voel je heel goed als hard ding.
groetjes Paulien

Saskia1969 17-02-2009
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Heerlijke deken! Is binnen een kwartier echt goed warm/heet. Ideaal dat je hem in kan stellen of hij de hele nacht aan blijft of na een aantal uren (zelf in te stellen) uit moet gaan. Als het niet te koud is buiten kun je hem dus even aan zetten zodat het lekker is als je in bed stapt en dan stel je in dat hij bv na 2 uur uit moet gaan. Bespaart weer energie! Wat ook ideaal is; hij kan in de wasmachine! Absoluut een motivatie geweest om deze te kopen. Moet er niet aan denken om zo'n lel op de hand te wassen ook al doe je dat niet iedere week.

De deken verwarmt ook helemaal in zijn geheel (behalve waar je kussen ligt en klein randje aan zijkanten) dus geen last van koude plekken. Naar mijn mening zeker een goede koop geweest en de voordelen zijn het geld meer dan waard!

punter 05-01-2009
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Een prima elektrische deken.
- deken is snel warm
- heeft voldoende warmte standen
- zit een timer op
- de elektrische deken is een hoes die prima om een 70x200 matras past (heb nog ruimte over)

Nadeel:
- ongeveer 2 cm aan beide zijden is de deken niet verwarmd.

Jeroen1974Utrecht 27-09-2008
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Ben zeer tevreden over de deken, wordt heel snel warm/heet echt heerlijk, en hij past heel mooi om het matras heen en verschuift niet heel mooi passent dus.
Ook de timer van 2-6-8 uur vindt ik iddeaal en de anti huisstofmijt en hij is beschermt met een speciale guard voor dat.

Enigste nadeel vindrt ik dat hij een 20 cm niet verwarmt van de deken, dus het hele kussengedeelte verwarmt hij niet, en dat vermelden de niet bij Inventum dat vindt ik wel jammer

AnAn 19-08-2008
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Helaas moet ik constateren dat mijn dken het goed deeed, tot een aantal dagen geleden, hij is er wel erg abdrupt mee gestopt!!!!

Hij wordt niet meer warm, hij blijft koud. Het lampje blijft branddden, maar nee helemaal niets meer. Niet leuk, ik baal ervan! Goedkoop was hij niet, nog geen jaar oud, gemiddeld gebruike en hij stopt ermee??

nu moet ik opzoek naar een nieuwe en nee, geen inventum meer voor mij......

leendert 06-06-2007

heb nu 14 dagen nieuwe deken
deken is weer terug gestuurd geweest, kon via antwoordnummer, heb nu deken die wel ok is, bedrading stopt aan weerszijde op ongeveer 8 cm waarom ben ik dan aan een lijntje gehouden, ondanks het weer tocht uit geprobeerd
ben nu tevreden

Singeltje 11-03-2007

Hai Leendert,
Ik heb jouw verhaal gelezen en heb er speciaal op gelet of dat bij mij ook zo was.. maar beide kanten worden .. wat afstand betreft .. helemaal verwarmd.. Dus geen 15-20 cm aan een kant die niet verwarmd zou worden. Ik zou dus inderdaad teruggaan naar de winkel en deze voor de 3de keer ruilen want die deken is niet in orde voor mijn gevoel.

Succes ermee en misschien lees ik het nog wel een keer. Groetjes van een nog steeds zeer tevreden gebruikster.

Ludmila 30-12-2006
Geschreven voor: Inventum HNA6111L

Is wel wat duurder maar is zeer goed doordacht.
De juiste vochtopnemende materialen.
Unieke matrasbekleding; komt solide over
Zeer eenvoudige doordachte bediening
Voorzien van alle veiligheden
Grote afmeting
Het enige nadeel is dat je het door je laken toch een klein beetje voelt, doch
niet vervelend; wellicht is dat ook bij andere elektrische onderdekens.
Een aanrader