Sony XDR-P1DBP

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony XDR-P1DBP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

a**************@h********** 26-07-2022

Sony onwaardig

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Heerlijk radiootje maar helaas, net buiten de garantie termijn, ging het uit schuifje aan de bovenzijde stuk. Dit plastic schuifje bediend de eigenlijke aan-uit schakelaar dmv een nokje dat aan het schuifje zit met een aansluitdikte van amper een millimeter dikte. ( Natuurlijk gaat dat stuk, veel te zwak )
Ok, schuifje van €0.05 produktie kosten, even vervangen en probleem opgelost.

Sony - klantenservice gebeld met als reactie " Wij leveren geen onderdelen, moet u bij CE Repair Mijdrecht zijn"
Helaas - ook hier niet meer verkrijgbaar- "probeer het eens bij easyrepair.be"

Kortom - onderdeeltje ( wat volgens wij een ontwerp / productie fout is ) betekent dat je je toestel weg kan gooien.
Weer terug naar Sony klantenservice "dient u maar een klacht in etc" - geen reactie - weer gebeld maar krijg alleen als antwoord "Wij leveren geen onderdelen"

SUPER SLECHTE SERVICE - niet Sony waardig

Pluspunten

• heerlijk radiootje

Minpunten

• kan je na enige tijd weggooien
  • onderdeeltje van €0.05 niet leverbaar

Wilbert 04-04-2017

Fantastische radio

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

De ontvangst van de Dab- en FMzenders is prima, terwijl ik dichtbij de grens woon. Het toestel is zo klein dat je het in je borstzak kunt stoppen. De accuduur is prima. Het toestel werkt ook binnenshuis goed. De 3 voorkeurzenders zijn voor mij voldoende. Ik ben er erg blij mee. Een van de beste aankopen. Ik kan geen minpunten vinden.

Xander 01-01-2017

Zeer goede ontvangst-top geluid

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Deze kleine Sony DAB+ is een eigenlijk een grootmeester. Wat meteen opvalt een (voor zo'n klein toestel) is een erg goed geluid. Verdere pluspunten overzichtelijke bediening, uitstekende accuduur (18-20 uur), super ontvangst van zowel DAB als FM zenders, 20 voorkeurszenders makkelijk instelbaar en daarnaast zijn er nog 3 favorieten separaat in te stellen en met een simpele toets direct op te roepen. Ook klok en wekker aan boord. Al met al een super goede DAB radio en ook nog eens in een zeer handzaam formaat dus heel gemakkelijk in je binnenzak mee te nemen. Enigste minpuntje: geen usb afspeelaansluiting.

Pluspunten

• Zeer goede ontvangst
  • Eenvoudige bediening en prima geluid
  • Super goede accuduur
  • Goede bouwkwaliteit
  • .... en nog veel meer!

Minpunten

• geen USB

erik 20-08-2016

Sony XDR-P1DBP radio(DAB+)

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Een leuk compacte draagbare radio met een voortreffelijke ontvangst én weergave.Zo'n goed geluid voor zo'n klein apparaat.
Zeer makkelijk in gebruik zonder overbodige toeters en bellen. Zelf ben ik chauffeur dus hij valt weleens ca 2 seconde weg om te herstellen maar dit is volgens mij logisch omdat ik niet op één en dezelfde plaats ben.
Ik heb zeer zeker geen spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede weergave

Minpunten

• nog niet ondervonden

Frits van Velsen 19-07-2016

Radioplezier!

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Een klein radiootje om even bij je te pakken in huis, als je wat aan het doen bent, of op locatie. Als er beter geluid gewenst cq mogelijk is, sluit ik er via een minijack-kabeltje een speaker op aan zoals in dit geval de Sony SRS X5. Maar op zichzelf is het geluid van de kleine "Sony met de lange typenaam" heel behoorlijk gezien het formaat. Leuk ding, ik gebruik hem vaak.

Martijn 02-05-2016

Op dit moment is er zeker weten geen betere

Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Er is geen betere op dit vlak, super ding, lekker klein en geluid is echt pefect, verlichting in display is ook fijn. Werkt 100% naar behoren. Sony kan het nog steeds. Als je zoiets zoekt zou ik echt deze nemen

MartinMeijerink 27-08-2015
Geschreven voor: Sony XDR-P1DBP

Geluidskwaliteit: Het is een klein ding, dus de speaker is ook best klein, maar de kwaliteit van het geluid is erg goed. Hard en mooi geluid voor zo'n klein ding. Het geluid is wel mono, maar als je er oordopjes of een versterker op aansluit is het stereo.

Mogelijkheden: Doet alles wat een FM/DAB-radio moet doen, ook het zoeken naar zenders etc. werkt prima. En bovenop het apparaat 3 knoppen voor 3 voorkeuzezenders, wel wat weinig misschien, maar vanuit het menu zijn er voor FM en voor DAB beiden ook 10 voorkeuzezenders in te stellen.
Het enige dat wel leuk geweest zou zijn is een aansluiting voor een externe antenne ofzo, want dat is binnenshuis wel handig, of ik moet hem dicht bij het raam zetten, dan gaat het nog.

Gebruiksgemak: het is allemaal niet ingewikkeld, dus makkelijk te bedienen enzo, de (beperkte) menustructuur spreekt voor zich.

Vormgeving: Ziet er netjes uit.

Degelijkheid: voelt stevig aan, op de achterkant zit ook nog een uitklapbaar voetje waardoor het apparaat nog steviger staat.

Het leuke is ook dat er een ingebouwde accu in zit, en dat ie met een standaard USB-kabeltje opgeladen kan worden, er zit ook een USB-kabel bij (geen netadapter). Maar ook dat kabeltje is niet echt nodig, want je kan gewoon de lader van je smartphone gebruiken.

corvanschaijk 22-12-2015

Ik ben het helemaal eens met deze review radio is heel gemakkelijk in gebruik en werkt goed in de specificaties staat dat hij op batterijen werkt dat is niet zo, hij is oplaadbaar