Sony XDR-P1DBP - Reviews

Kleuren
wit

erik 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sony XDR-P1DBP radio(DAB+)

Een leuk compacte draagbare radio met een voortreffelijke ontvangst én weergave.Zo'n goed geluid voor zo'n klein apparaat.
Zeer makkelijk in gebruik zonder overbodige toeters en bellen. Zelf ben ik chauffeur dus hij valt weleens ca 2 seconde weg om te herstellen maar dit is volgens mij logisch omdat ik niet op één en dezelfde plaats ben.
Ik heb zeer zeker geen spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede weergave

Minpunten

• nog niet ondervonden

Frits van Velsen 19-07-2016 Product half jaar in bezit

Radioplezier!

Een klein radiootje om even bij je te pakken in huis, als je wat aan het doen bent, of op locatie. Als er beter geluid gewenst cq mogelijk is, sluit ik er via een minijack-kabeltje een speaker op aan zoals in dit geval de Sony SRS X5. Maar op zichzelf is het geluid van de kleine "Sony met de lange typenaam" heel behoorlijk gezien het formaat. Leuk ding, ik gebruik hem vaak.

Martijn 02-05-2016 Product paar weken in bezit

Op dit moment is er zeker weten geen betere

Er is geen betere op dit vlak, super ding, lekker klein en geluid is echt pefect, verlichting in display is ook fijn. Werkt 100% naar behoren. Sony kan het nog steeds. Als je zoiets zoekt zou ik echt deze nemen

MartinMeijerink 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit: Het is een klein ding, dus de speaker is ook best klein, maar de kwaliteit van het geluid is erg goed. Hard en mooi geluid voor zo'n klein ding. Het geluid is wel mono, maar als je er oordopjes of een versterker op aansluit is het stereo.

Mogelijkheden: Doet alles wat een FM/DAB-radio moet doen, ook het zoeken naar zenders etc. werkt prima. En bovenop het apparaat 3 knoppen voor 3 voorkeuzezenders, wel wat weinig misschien, maar vanuit het menu zijn er voor FM en voor DAB beiden ook 10 voorkeuzezenders in te stellen.
Het enige dat wel leuk geweest zou zijn is een aansluiting voor een externe antenne ofzo, want dat is binnenshuis wel handig, of ik moet hem dicht bij het raam zetten, dan gaat het nog.

Gebruiksgemak: het is allemaal niet ingewikkeld, dus makkelijk te bedienen enzo, de (beperkte) menustructuur spreekt voor zich.

Vormgeving: Ziet er netjes uit.

Degelijkheid: voelt stevig aan, op de achterkant zit ook nog een uitklapbaar voetje waardoor het apparaat nog steviger staat.

Het leuke is ook dat er een ingebouwde accu in zit, en dat ie met een standaard USB-kabeltje opgeladen kan worden, er zit ook een USB-kabel bij (geen netadapter). Maar ook dat kabeltje is niet echt nodig, want je kan gewoon de lader van je smartphone gebruiken.