Harman Kardon BDS 280B - Reviews

7,3

Ronald 26-12-2015 Product jaar of meer in bezit

6,7
2 jaar geleden de bds 280 aangeschaft,ter vervanging van mijn denon 5.1 set.
Geweldig mooi design en gelijk alles in 1 met blu-ray speler dus lekker strak zonder al die kabels en schakelingen.
Samsung tv en ziggo horizon box via HDMI aangesloten op de bds.
Ben nu 2 jaar en ongeveer 6 software update's verder en werkt nu redelijk stabiel, echter wat een drama is het geweest de ene vastloper na de andere van de bds unit ( ben wel eens in staat geweest hem uit raam te gooien) en wie je ook belt niemand kan je verder helpen met je probleem.
Hoop nog op een nw update en hoop dan te genieten want als hij werkt dan werkt hij goed

Anoniem 26-01-2015 Product paar weken in bezit

De BDS280 vervangt een Pioneer versterker, een Playstation 3 en een Logitech bleutooth adapter. Ik was reeds in het bezit van een HK HKTS 2.1 speakerset, waar ik erg over te spreken ben.

Met de BDS kan ik nu alles luisteren wat ik wil, zonder meerdere apparaten te bedienen. Airplay, Bluetooth, maar ook het oldskool audio CD's luisteren is geen enkel probleem. Vooral voor het laatste moest de bediening eenvoudig zijn. En dat is het.

Wat wel een probleem is, is dat de unit om de haverklap vastloopt. De FM radio staat hier overdag over het algemeen de hele dag aan, daarna is overschakelen naar een andere source niet meer mogelijk. De BDS lijkt vastgelopen te zijn. De enige oplossing is een harde reset. Maar ook het HDMI signaal van de Samsung SMT C7140 digitale decoder komt niet altijd binnen. De BDS lijkt dan niet te herkennen dat er een apparaat op de HDMI zit, met een continue blauw scherm als resultaat.

Al met al, als hij het doet, is het een geweldig apparaat. Maar voor een apparaat met een prijskaartje, vind ik dat hij toch onder de maat presteert. Waarbij ik met name hoop dat dit op termijn met een flinke software update verholpen kan worden (want dit lijkt zeker niet te liggen aan de hardware).