Nextbase iN-CAR CAM 312GW - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

AlexxxP 05-04-2017 Product paar weken in bezit

Dashcam voor beginner

In principe een gebruiksvriendelijk autocamera. Naar mijn mening is de dashcam ontworpen voor beginners. Ik heb zelf tientallen ritten met deze dashcam gemaakt overdag en 's nachts; bij een mooi weer en in regen, binnen en buiten de stad. Deze dashcam maakt zeer goede beelden overdag, tenzij je in de richting van de zon rijd, maar in het donker laat de kwaliteit van deze dashcam te wensen over. Bij hogere snelheid, in tegenlicht of schaduw gaat het al snel mis en worden de kentekens gewoon wazig. De kentekens registratie is 's nachts gewoon slecht. Je kan gebruik maken van de functie 'Belichting' om de belichtingsniveau aan te passen: Optie: +2, +1, 0, -1 en -2 maar in mijn geval leverde dit weinig verbetering. Dus vraag ik mij toch af of de autocamera Nextbase 312 GW voldoet wel aan de 'goede prijs/kwaliteit verhouding' (€139,-). De veel verschillende functies en opties van dit apparaat maken toch die beelden niet beter in de duisternis/regen/mist of 's nachts.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zeer goede beelden overdag
  • Menu taal ook Nederlands
  • GPS en G-sensor

Minpunten

• WiFi functie niet voor Windows Phone
  • Matige beelden in tegenlicht
  • Slechte kentekens registratie 's nachts
  • Geen zomertijd in te stellen,
  • Geen tegenlicht filter